Guriane Skrevet 2. januar 2014 #18241 Del Skrevet 2. januar 2014 "For det tredje trenger jeg ingen hikkas på sengekanten!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #18242 Del Skrevet 2. januar 2014 Mammon? Fikk du med deg første episode Gurine? I så fall er det verdt en titt? God hverdag Kristian! Nå er det snart helg igjen. Heia Takk for kaffen Skjer hos deg da? I dag må jeg til Sverige Tja, den var helt ok. Litt tam og elendig skuespill, men det er jo norsk, så hva kan man forvente Det mest spennende var med hun sinna norlandsdama Jeg skal se neste episode, hvis jeg husker Så den fikk dårlig kritikk. Så hva kan man forvente ja enig! Jeg har tatt mammon`en opp og har ikke sett den ennå. Det starter så mye nytt på alle kanaler for tiden at jeg blir forvirret. huffda, men kult å ha mye å se på da Kommer det også ny sesong av Game of Thrones utpå nyåret?? I dag Har allerede trykket rec *glede seg kraftig med sløyfe på, i såfall* Sesong 3, episode 1 starter jo i dag! 21.30 på en av nrk kanalene "For det tredje trenger jeg ingen hikkas på sengekanten!" what? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2014 #18243 Del Skrevet 2. januar 2014 Nrk3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. januar 2014 #18244 Del Skrevet 2. januar 2014 Så den hadde fått femmer i VG, Mammon, men det var snilt as What?? Game of Thrones i kveld allerede!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #18245 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Nrk3! Så den hadde fått femmer i VG, Mammon, men det var snilt as What?? Game of Thrones i kveld allerede!??! Jeg har tatt det opp, så ingen spoilers i rosaboken er dere snille K har kjøpt seg en genser i dag Jeg hater kjøpesenter, tror jeg skal begynne å handle alt på nett. De der forbanna prøverommene er et noe for seg selv. Varm i hue, gensern over hue, bustete hår, varmt, glipper på forhenget, speil og lys alle veier så en faen meg blir deprimert :fuckofff: Jeg så at jeg også måtte klippe meg Endret 2. januar 2014 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2014 #18246 Del Skrevet 2. januar 2014 GOT er sett. Wu-huu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #18247 Del Skrevet 2. januar 2014 yeaj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. januar 2014 #18248 Del Skrevet 2. januar 2014 Men fant du ut igjen av senteret da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2014 #18249 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Mange prøverom er dessuten ikke "private" å skifte i heller. Noen ganger har de kontor i en høy andre etasje og kan se på skrå ned i speilet på prøverommene, og dermed ser de den som prøver via det i vinkel. "Liveshow!" Jeg går ikke inn i et slikt et igjen i denne levetiden. Nettet er vidunderlig. Endret 2. januar 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 2. januar 2014 #18250 Del Skrevet 2. januar 2014 Nå ble Guri redd for å prøve klær også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2014 #18251 Del Skrevet 2. januar 2014 Sannheten må frem syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. januar 2014 #18252 Del Skrevet 2. januar 2014 Husker dere Cindy Crawford? (Hvis ikke - google!) Ja, altså jeg sto i et prøverom på H&M for å prøve en bikini en gang. Helfigurbilder av damen + Aldrisur og ørten speil fra alle kanter. Det var ingen god bikiniopplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. januar 2014 #18253 Del Skrevet 2. januar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. januar 2014 #18254 Del Skrevet 3. januar 2014 Haha, sånn er det jo fremdeles Skulle nesten tro de ikke vil at vi skal legge igjen penger der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2014 #18255 Del Skrevet 3. januar 2014 K vil nok gjerne legge igjen litt penger foran frøken Crawford tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #18256 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Men fant du ut igjen av senteret da? ja Mange prøverom er dessuten ikke "private" å skifte i heller. Noen ganger har de kontor i en høy andre etasje og kan se på skrå ned i speilet på prøverommene, og dermed ser de den som prøver via det i vinkel. "Liveshow!" Jeg går ikke inn i et slikt et igjen i denne levetiden. Nettet er vidunderlig. rett og slett udregelig de prøverommene Husker dere Cindy Crawford? (Hvis ikke - google!) Ja, altså jeg sto i et prøverom på H&M for å prøve en bikini en gang. Helfigurbilder av damen + Aldrisur og ørten speil fra alle kanter. Det var ingen god bikiniopplevelse. Huffda K vil nok gjerne legge igjen litt penger foran frøken Crawford tror jeg... K betaler aldri for sex På mitt sedvanlig vis hadde jeg sjarmret henne til sengs med og Endret 3. januar 2014 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. januar 2014 #18257 Del Skrevet 3. januar 2014 Mørkt igjen jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #18258 Del Skrevet 3. januar 2014 Mørkt igjen jo Mørkt dagen lang her Blir deilig med vår! Men deilig at det er så mildt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 3. januar 2014 #18259 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Skal jo være -20 og snø nå Eller snø er det jo såvidt men.. Fikk 9 av 10 på mattetesten Endret 3. januar 2014 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2014 #18260 Del Skrevet 4. januar 2014 Regn og vind hele døgnet her hos meg. Nesten hver eneste dag...og det har vart lenge nå...men er jeg sur for det om? Neida! Mildt og snøfritt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå