mia83 Skrevet 28. desember 2013 #18181 Del Skrevet 28. desember 2013 Her ble d pizza i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 28. desember 2013 #18182 Del Skrevet 28. desember 2013 Som dere skravler Døden kommer til Pemberley??! Skuffa! Ødelegge en så fin og god historie Og hva skjer med at det er de to skuespillerne som ligner MINST på Mr. Darcy og Elisabeth som spiller dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. desember 2013 #18183 Del Skrevet 28. desember 2013 Som dere skravler Døden kommer til Pemberley??! Skuffa! Ødelegge en så fin og god historie Og hva skjer med at det er de to skuespillerne som ligner MINST på Mr. Darcy og Elisabeth som spiller dem Uh, synd å bli skuffa på sånt Guri! :frown: Jeg har sett alle episodene av Top of the Lake! Noen som har sett den serien? Var spennende og merkelig på en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 28. desember 2013 #18184 Del Skrevet 28. desember 2013 Likevel sitter jeg og ser på Hm, tror ikke jeg har sett den Hva handler den om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. desember 2013 #18185 Del Skrevet 28. desember 2013 Likevel sitter jeg og ser på Hm, tror ikke jeg har sett den Hva handler den om? Vil du virkelig vite? Det er nemlig den mest innviklede historien jeg noensinne har sett på TV! Det kommer til å ta fire timer bare å skrive ned historien her, tror jeg - men skal prøve i korte trekk: En tolv år gammel jente har blitt gravid. Faren hennes er den mest mektige personen i det lille lokalsamfunnet og har alle der i sin hule hånd. En politikvinne som er fra denne bygda er på besøk for sommeren og blir satt på saken. Hun har selv blitt voldtatt av noen av guttene på dette stedet når hun var 15 år. Hun har et forhold til sønnen til mannen som er den mektigste i bygda, og som er mistenkt som far til det barnet som er 12 år og som er dattera hans. Deretter følger de underligste hendelser, akkurat som en John Irving-bok, men det er ikke han som har skrevet manuset da. Du bare MÅ se den selv Guriane! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 28. desember 2013 #18186 Del Skrevet 28. desember 2013 Fire timer. Shit, den hørtes innvikla og spennende ut! Er det miniserie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. desember 2013 #18187 Del Skrevet 28. desember 2013 Fire timer. Shit, den hørtes innvikla og spennende ut! Er det miniserie? 6 episoder - ja, det er vel en miniserie. Jeg ser aldri på serier på TV fordi jeg ikke klarer å følge med de dagene de går og sånn. Men nå fikk jeg servert alle episodene under ett, og da går det greiere på et vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 28. desember 2013 #18188 Del Skrevet 28. desember 2013 Men sånn er jeg også! Pluss at det jo er tortur å måtte vente en hel uke på neste episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. desember 2013 #18189 Del Skrevet 28. desember 2013 En hel uke er tortur! Orker ikke å utsette meg for det jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 28. desember 2013 #18190 Del Skrevet 28. desember 2013 Men vent litt.. Sønnen til den mektigste mannen er mistenkt for å være faren til det gravide barnet på 12? Altså..er den mektigste duden farfaren til jenta? Nei, denne må jeg se as Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. desember 2013 #18191 Del Skrevet 28. desember 2013 Hm, ja ikke helt sånn da men. Du må nesten se den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 28. desember 2013 #18192 Del Skrevet 28. desember 2013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. desember 2013 #18193 Del Skrevet 28. desember 2013 Høres ut som en merkelig serie Gravid når man er 12 er litt spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #18194 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg kan ikke bestemme meg helt for om jeg skal la butikk være butikk og heller holde meg hjemme....og ta ei skive brød istedenfor noe annet. Hva bestemte du deg for? Her ble d pizza i dag Det er jo digg!! Som dere skravler Døden kommer til Pemberley??! Skuffa! Ødelegge en så fin og god historie Og hva skjer med at det er de to skuespillerne som ligner MINST på Mr. Darcy og Elisabeth som spiller dem Heller ikke hørt om Uh, synd å bli skuffa på sånt Guri! :frown: Jeg har sett alle episodene av Top of the Lake! Noen som har sett den serien? Var spennende og merkelig på en gang. Har ikke hørt om noe av det For en serie du ser pÅ Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. desember 2013 #18195 Del Skrevet 29. desember 2013 Pizzaen var god ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2013 #18196 Del Skrevet 29. desember 2013 (endret) Hva bestemte du deg for?Halv ti i går: jeg dro i butikk, fant det jeg lette etter (pluss en del til) og dro hjem og begynte å kose meg med "byttet". Åhh...jeg er glad for at det snart er første januar og at jeg skal tilbake på den smalere sti igjen. Gulrotjuice here I come. -----Se hva jeg fant! http://www.dagbladet.no/2013/12/29/sport/mma/ufc/anderson_silva/chris_weidman/31037937/ Endret 29. desember 2013 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 29. desember 2013 #18197 Del Skrevet 29. desember 2013 Har du ikke hørt om Mr. Darcy, K?? Gravid som 12åring er ganske spesielt, men fysisk mulig i visse tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2013 #18198 Del Skrevet 29. desember 2013 Nå ser jeg på K`s hemmelige innredningsdrøm på tv...som ikke er så hemmelig allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. desember 2013 Forfatter #18199 Del Skrevet 29. desember 2013 Pizzaen var god ja Så bra Halv ti i går: jeg dro i butikk, fant det jeg lette etter (pluss en del til) og dro hjem og begynte å kose meg med "byttet". Åhh...jeg er glad for at det snart er første januar og at jeg skal tilbake på den smalere sti igjen. Gulrotjuice here I come. ----- Se hva jeg fant! http://www.dagbladet.no/2013/12/29/sport/mma/ufc/anderson_silva/chris_weidman/31037937/ men da må du kose deg resten av året i alle fall da Jeg vet Jeg satt i sofaen og heiet, så fikk Silva bank i første runden og i andre runden knakk han faen meg beina tvert av :daane: Han kommer jo aldri tilbake i buret igjen men Weidman var jo faen meg bedre også, nei huff, det var surrealistiske greier Har du ikke hørt om Mr. Darcy, K?? Gravid som 12åring er ganske spesielt, men fysisk mulig i visse tilfeller Nei, ikke hørt om Men en 12 åring K kunne til nøøøøøøøøøød strekt seg til å tegne noen :love: tegninger til en jente når han var 12, muligens et kyss Var ikke før jeg var 28 år at jeg begynte å tenke på andre hyss - neida litt før 28 da, si 26 Nå ser jeg på K`s hemmelige innredningsdrøm på tv...som ikke er så hemmelig allikevel. Hun er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 29. desember 2013 #18200 Del Skrevet 29. desember 2013 Ser for meg K tegne hjerter i skriveboka si på skolen Haha, 26 ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå