Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble låst fast av en mann. Klarte å slite meg løs til slutt

:sjokk: hvem var den slemme mannen da?

Ja, du vil jo ikke tvangsfores med sushi så.. :pisk:

Edith: den var til K :lol:

Jeg kan strekke meg til fiskepinner :regler: Men det må det være mitt merke - husker ikke navnet på de fiskepinnene jeg liker :rulle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyf, leste dere om han i Texas? Som var for "rik" til å havne i fengsel. USA :daane:

Skrevet

Fiskepinner er fiskepinner :pisk:

Nei, ikke hørt om han Texasmannen :lete:

Skrevet

Jammen bror, jeg ser da ikke etter prinser jeg vettu. Ikke prinsesser heller, så er det sagt. Jeg er bare meg, flytende fritt der ute i verden et sted. :jepp:

Skrevet

K er opptatt ser det ut til. Kanskje han sitter ute i snikkerboden og spikker julepresanger? :jepp:

Skrevet

Det vil jeg tippe. Det er der man må sitte når man har vært rampete :arwen:

Skrevet

K er en sjakkramp! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Er han? :fnise:

Tror han har kledd seg ut som en hvit and og driver å sjekker damer jeg. :danse:

ckJXdIT.gif

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fiskepinner er fiskepinner

Nei, ikke hørt om han Texasmannen

Nei, det blir samme som å si "ass er ass" :regler:

Texasmannen er en 16 åring som drakk seg drita, :reise: og kjørte ned og drepte 3 fotgjengere. Straffen hans? Nei, var det da :glare: Han hadde så rike foreldre og hadde levd sånn i luksus fra barndommen av, så han hadde ikke helt lært å ta konsekvensene av sine handlinger. Dommeren fant da at alt i alt var det best at han ble dømt til behandling i 1 år :arwen: og null jailtime. Sikkert i samme stat som man får livstid om man blir tatt for 3 lovbrudd - selv om det siste er å stjele en pizza og hvor analsex er straffbart og forbudt. Ikke lett å henge med når det kommer til det amerikanske rettsvesenet :popcorn:

Jammen bror, jeg ser da ikke etter prinser jeg vettu. Ikke prinsesser heller, så er det sagt. Jeg er bare meg, flytende fritt der ute i verden et sted.

Skjønner :klem: nå hørtes du ut som et snøflak :strix:

Jeg har heller ikke hørt om han

--- 1 opp :kose:

K er opptatt ser det ut til. Kanskje han sitter ute i snikkerboden og spikker julepresanger? :jepp:

De som får presanger av meg skal få finere ting enn en skjev trebitt med noen hakk i :ler:

Det vil jeg tippe. Det er der man må sitte når man har vært rampete

:fnise: heldigvis er jeg nesten aaaaldri rampete :klem:

K er en sjakkramp!

genialt! Det er jeg :5:

Er han?

Tror han har kledd seg ut som en hvit and og driver å sjekker damer jeg. :danse:

ckJXdIT.gif

Fett :hoho:

Å CCChrist for en rompe :daane: Så bra du la ut et av de uskyldige :foto: og ikke de andre rampete :fnise:

:kose: Koslig at du har tatt på deg nisselua også

Endret av kristian82
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Texasmannen er en 16 åring som drakk seg drita, :reise: og kjørte ned og drepte 3 fotgjengere. Straffen hans? Nei, var det da :glare: Han hadde så rike foreldre og hadde levd sånn i luksus fra barndommen av, så han hadde ikke helt lært å ta konsekvensene av sine handlinger. Dommeren fant da at alt i alt var det best at han ble dømt til behandling i 1 år :arwen: og null jailtime. Sikkert i samme stat som man får livstid om man blir tatt for 3 lovbrudd - selv om det siste er å stjele en pizza og hvor analsex er straffbart og forbudt. Ikke lett å henge med når det kommer til det amerikanske rettsvesenet :popcorn:

De som får presanger av meg skal få finere ting enn en skjev trebitt med noen hakk i :ler:

:hakeslepp::roll: Hva besto behandlingen av tro?

:rulle: Trebit ja. Så du på Nissene på låven sist uke? :rulle:

Endret av Guriane
Skrevet

Fett :hoho:

Å CCChrist for en rompe :daane: Så bra du la ut et av de uskyldige :foto: og ikke de andre rampete :fnise:

:kose: Koslig at du har tatt på deg nisselua også

Jippiiiiiiii! :strix: Jeg visste det, jeg visste det! :hoppendeglad: At du ville bli glad for det uskyldige og rumpete bildet... :hoho:

:hakeslepp::roll:Hva besto behandlingen av tro?

Akkurat det lurte jeg også på? :klo:

Skrevet

:hakeslepp::roll: Hva besto behandlingen av tro?

:vetikke:

Nei? :ler: hva skjedde der?

Jippiiiiiiii! :strix: Jeg visste det, jeg visste det! :hoppendeglad: At du ville bli glad for det uskyldige og rumpete bildet... :hoho:

Akkurat det lurte jeg også på? :klo:

Det ble jeg :strix: De andre du tok får du gjemme godt :ler:

:vetikke: helt, men var vel litt mot drikking og litt konsekvenstenking eller noe :klaske:

Skrevet

Nei? :ler: hva skjedde der?

Nei, det var noe spikkegreier :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...