Aldrisur Skrevet 19. november 2013 #17761 Skrevet 19. november 2013 Så flink du er til å hoppe fra bok til bok Kristian! Ja, du slekter på din søster. Hva har du gjort i dag da?
kristian82 Skrevet 19. november 2013 Forfatter #17763 Skrevet 19. november 2013 Så flink du er til å hoppe fra bok til bok Kristian! Ja, du slekter på din søster. Hva har du gjort i dag da? Takk. det ligger jo i familien og søster har jo lært meg noen hoppetriks I dag har jeg sett på Carlsen, og spilt litt sjakk selv Noe spennende på din kant? Hei Krestjan Yo yo miiiiia
Aldrisur Skrevet 19. november 2013 #17764 Skrevet 19. november 2013 Takk. det ligger jo i familien og søster har jo lært meg noen hoppetriks I dag har jeg sett på Carlsen, og spilt litt sjakk selv Noe spennende på din kant? Yo yo miiiiia Har du hatt fri i dag da? Har ikke skjedd så mye spennende her på min kant, men dagen har vært fin og rolig. Følger med på Carslen her også, men klarer ikke å sitte å se så veeeeldig lenge av gangen. Jeg har vært på et svært lager som heter Havaristen. Der selger de alt mulig rart som har falt av lastebiler, overskuddslagere osv. Der er alt fra verktøy, såpe, mat, klær, sko og masse tøysesaker som man egentlig ikke har bruk for. Men det er moro å ta en tur dit en gang i blant. Kan jo være at man PLUTSELIG kommer over noe man absolutt trenger, til en veldig billig pris! 1
kristian82 Skrevet 19. november 2013 Forfatter #17765 Skrevet 19. november 2013 Har du hatt fri i dag da? Har ikke skjedd så mye spennende her på min kant, men dagen har vært fin og rolig. Følger med på Carslen her også, men klarer ikke å sitte å se så veeeeldig lenge av gangen. Jeg har vært på et svært lager som heter Havaristen. Der selger de alt mulig rart som har falt av lastebiler, overskuddslagere osv. Der er alt fra verktøy, såpe, mat, klær, sko og masse tøysesaker som man egentlig ikke har bruk for. Men det er moro å ta en tur dit en gang i blant. Kan jo være at man PLUTSELIG kommer over noe man absolutt trenger, til en veldig billig pris! Ja, det ble en fridag Huffda har formen bedret seg da? Fint du får kost deg litt med Carlsen da (på en sømmelig måte seff ) Wow, men det hørtes jo skikkelig spennende ut da! Hvor i verden ligger Havaristen da? Fant du noe i dag da?
Aldrisur Skrevet 19. november 2013 #17766 Skrevet 19. november 2013 Ja, det ble en fridag Huffda har formen bedret seg da? Fint du får kost deg litt med Carlsen da (på en sømmelig måte seff ) Wow, men det hørtes jo skikkelig spennende ut da! Hvor i verden ligger Havaristen da? Fant du noe i dag da? Av alle steder i verden ligger det laaaangt inni skauen i Enebakk! Skal vi se...jeg fant wok-sauser, stearinlys, servietter, hele kaffebønner, Kvikk-lunsj, oliven på glass og skrubbesvamper til kjøkkenet! 1
kristian82 Skrevet 19. november 2013 Forfatter #17767 Skrevet 19. november 2013 Av alle steder i verden ligger det laaaangt inni skauen i Enebakk! Skal vi se...jeg fant wok-sauser, stearinlys, servietter, hele kaffebønner, Kvikk-lunsj, oliven på glass og skrubbesvamper til kjøkkenet! Enebakk ja Tøft! Hadde vært noe med en ditt Såpass ja, cool Kvikk lunsj også Sounds like a place for me 1
Aldrisur Skrevet 19. november 2013 #17768 Skrevet 19. november 2013 Tre Kvikk-Lunsj 12 kroner! Du kan bli med neste gang!
kristian82 Skrevet 19. november 2013 Forfatter #17769 Skrevet 19. november 2013 Tre Kvikk-Lunsj 12 kroner! Du kan bli med neste gang! Wow, det er billig Kan jeg Da skal jeg handle masse
kristian82 Skrevet 19. november 2013 Forfatter #17771 Skrevet 19. november 2013 Oi dit vil jeg også. KG-treff? Aldrisur er sikkert ikke den som sier nei ( ) vi kan sitte i baksete og spise digg, mens Aldrisur til destinasjonen
Aldrisur Skrevet 19. november 2013 #17772 Skrevet 19. november 2013 Jaaa, vi leier en hel buss, så kan de som vil bli med! Jeg kan kjøre bussen. 2
Guriane Skrevet 20. november 2013 #17774 Skrevet 20. november 2013 Jeg kan iallfall ikke kjøre, for da blir ikke K med
Hoppetaujenta Skrevet 20. november 2013 #17775 Skrevet 20. november 2013 Jeg er en selvskreven "sjaffør"!
kristian82 Skrevet 20. november 2013 Forfatter #17777 Skrevet 20. november 2013 Jeg er med! Jeg kan iallfall ikke kjøre, for da blir ikke K med Nei en BUSS på toppen av det hele også Jeg er en selvskreven "sjaffør"! Ja, deg stoler jeg på kjøreferdighetene/roadraget på (imotsetning til Gurine ) Fiiiiin onsdag Kristian! Fett bilde! tusen takk Ditto!
Guriane Skrevet 21. november 2013 #17778 Skrevet 21. november 2013 Joda, bare sett deg tilbake og nyt turen
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2013 #17780 Skrevet 21. november 2013 (endret) Hurra for Carlsen som seiler videre mot triumf! Tid for å begynne å feire snart.... Endret 21. november 2013 av Hoppetaujenta 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå