Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det starter snaaaaart, K - gled deg maksimalt!!! :jepp: Og vi får håpe at alle gode sjakkgudinner står ham bi.

Skrevet

*krysse fingre og tær i dag* :hoppe: <------------= lykke til!

:klemmer:

7eEYqIr.gif

• Liker 1
Skrevet

...men...men...men...hva er nå dette for noe da? Kan man ikke snu ryggen til spillet et bittelite øyeblikk, før det er over? :sjokkert:

Skrevet (endret)

:fnise:

Ler av :P

Det starter snaaaaart, K - gled deg maksimalt!!! :jepp: Og vi får håpe at alle gode sjakkgudinner står ham bi.

Det gjorde de ikke :fnise:

*krysse fingre og tær i dag* :hoppe: <------------= lykke til!

:klemmer:

7eEYqIr.gif

Det hjalp ikke :sukk: men du var jo veldig snill som gjorde det :hug:

...men...men...men...hva er nå dette for noe da? Kan man ikke snu ryggen til spillet et bittelite øyeblikk, før det er over? :sjokkert:

Jeg vet :daane: Det var sjokkerende og urovekkende as :daane:

Får håpe Carlsen bare ville safe en remis for å få roa nervene og få første kampen unnagjort. Men han har aldri vunnet over Indern med svarte brikker i et langparti :redd: Men ja, Carlsen kommer nok sterkere tilbake for det der var veldig snodig.

Det var en liten drittunge på tv i stad :glare: 13-14 år fra Norges dreamteam i sjakk som drev og :jolie: seg hvordan Carlsen allerede spilte 1 trekket feil. At man må spille e4/d4/c4 som hvit skal man ha noen vinnersjangs :roll: Sånn der talentdrittunger har tydeligvis noen mangler når det kommer til saklighet og det å vite sin plass. Carlsen hadde jo slått han 1000 av 1000 ganger uten at han i det hele tatt burde hatt en sjakkbrett foran seg :arwen:

Det er også ikke mulig å tape på 1 trekket og GM kamper har blitt vunnet av hvit selv om hvit startet - a3. Sf3 er forøvrig det 4 mest brukte 1.trekket i verden. B i a t c h.. :fnise:

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

Mhm...jeg er ganske sikker på at Carlsen opplever gigantisk press fra alle kanter og det må være umulig å holde seg kald oppi alt det der.

Jeg har sterk tro på at det var nerver og at han valgte å roe tingene ned...før neste møte. Jeg gleder meg. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Mhm...jeg er ganske sikker på at Carlsen opplever gigantisk press fra alle kanter og det må være umulig å holde seg kald oppi alt det der.

Jeg har sterk tro på at det var nerver og at han valgte å roe tingene ned...før neste møte. Jeg gleder meg. :jepp:

:jepp:

Han fikk jo en lett remis i dag :danse: nå kommer også Mr.Kasparov til India for å hjelpe Carlsen litt :bond: Anand blir forhåpentligvis knust til tirsdagen :lur:

Skrevet

Aha...i morgen altså. Samme tidspunkt? Jeg må få det med meg.

Skrevet (endret)

Lurer på om hun er søsteren til Primula, hun der over meg? :lur:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Hører at Carlsen trenger et mirakel, men at han har utført mirakler før :bond:

Skrevet

Uavgjort nummer tre...hmm... :klo:

Skrevet

:vinke::kose:

:klem: whats up?

Er de ferdige nå? Hvordan gikk det? :popcorn:

Remis i dag også :sukk: Men Carlsen sto jo i fare for å tape :sjokk: så han må vel egentlig være fornøyd med remis. Det her ser vrient ut as, hmmm, har trua på Carlsen men dette blir nok close :bond:

Jeg bare ler. Så d så. :jepp:

:kose:

Hører at Carlsen trenger et mirakel, men at han har utført mirakler før :bond:

Ja, det var et mirakel nok at han fikk remis :jepp: Men i sluttspillet hadde han en liten liten fordel, men klarte ikke å trylle frem noen seier da :sukk:

Uavgjort nummer tre...hmm... :klo:

Jeg vet :ninja: Hva tror du?

Skrevet

Tror at sjansen for flere av dem så absolutt er til stede, men det løsner forhåpentlig etter hvert som presset legger seg i buret de sitter i.

Håper at Carlsen virkelig får hellet og finner vinner-flyten snart. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...