Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2013 #17682 Skrevet 9. november 2013 Det starter snaaaaart, K - gled deg maksimalt!!! Og vi får håpe at alle gode sjakkgudinner står ham bi.
Aldrisur Skrevet 9. november 2013 #17684 Skrevet 9. november 2013 *krysse fingre og tær i dag* <------------= lykke til! 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2013 #17685 Skrevet 9. november 2013 ...men...men...men...hva er nå dette for noe da? Kan man ikke snu ryggen til spillet et bittelite øyeblikk, før det er over?
kristian82 Skrevet 10. november 2013 Forfatter #17686 Skrevet 10. november 2013 (endret) Ler av Det starter snaaaaart, K - gled deg maksimalt!!! Og vi får håpe at alle gode sjakkgudinner står ham bi. Det gjorde de ikke *krysse fingre og tær i dag* <------------= lykke til! Det hjalp ikke men du var jo veldig snill som gjorde det ...men...men...men...hva er nå dette for noe da? Kan man ikke snu ryggen til spillet et bittelite øyeblikk, før det er over? Jeg vet Det var sjokkerende og urovekkende as Får håpe Carlsen bare ville safe en remis for å få roa nervene og få første kampen unnagjort. Men han har aldri vunnet over Indern med svarte brikker i et langparti Men ja, Carlsen kommer nok sterkere tilbake for det der var veldig snodig. Det var en liten drittunge på tv i stad 13-14 år fra Norges dreamteam i sjakk som drev og seg hvordan Carlsen allerede spilte 1 trekket feil. At man må spille e4/d4/c4 som hvit skal man ha noen vinnersjangs Sånn der talentdrittunger har tydeligvis noen mangler når det kommer til saklighet og det å vite sin plass. Carlsen hadde jo slått han 1000 av 1000 ganger uten at han i det hele tatt burde hatt en sjakkbrett foran seg Det er også ikke mulig å tape på 1 trekket og GM kamper har blitt vunnet av hvit selv om hvit startet - a3. Sf3 er forøvrig det 4 mest brukte 1.trekket i verden. B i a t c h.. Endret 10. november 2013 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2013 #17687 Skrevet 10. november 2013 (endret) Mhm...jeg er ganske sikker på at Carlsen opplever gigantisk press fra alle kanter og det må være umulig å holde seg kald oppi alt det der.Jeg har sterk tro på at det var nerver og at han valgte å roe tingene ned...før neste møte. Jeg gleder meg. Endret 10. november 2013 av Hoppetaujenta
kristian82 Skrevet 10. november 2013 Forfatter #17688 Skrevet 10. november 2013 Mhm...jeg er ganske sikker på at Carlsen opplever gigantisk press fra alle kanter og det må være umulig å holde seg kald oppi alt det der. Jeg har sterk tro på at det var nerver og at han valgte å roe tingene ned...før neste møte. Jeg gleder meg. Han fikk jo en lett remis i dag nå kommer også Mr.Kasparov til India for å hjelpe Carlsen litt Anand blir forhåpentligvis knust til tirsdagen
Guriane Skrevet 11. november 2013 #17690 Skrevet 11. november 2013 Er de ferdige nå? Hvordan gikk det?
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2013 #17691 Skrevet 11. november 2013 Aha...i morgen altså. Samme tidspunkt? Jeg må få det med meg.
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2013 #17693 Skrevet 11. november 2013 (endret) Lurer på om hun er søsteren til Primula, hun der over meg? Endret 11. november 2013 av Hoppetaujenta
Gjest Animula Skrevet 12. november 2013 #17696 Skrevet 12. november 2013 Hører at Carlsen trenger et mirakel, men at han har utført mirakler før
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2013 #17697 Skrevet 12. november 2013 Uavgjort nummer tre...hmm...
kristian82 Skrevet 12. november 2013 Forfatter #17698 Skrevet 12. november 2013 whats up? Er de ferdige nå? Hvordan gikk det? Remis i dag også Men Carlsen sto jo i fare for å tape så han må vel egentlig være fornøyd med remis. Det her ser vrient ut as, hmmm, har trua på Carlsen men dette blir nok close Jeg bare ler. Så d så. Hører at Carlsen trenger et mirakel, men at han har utført mirakler før Ja, det var et mirakel nok at han fikk remis Men i sluttspillet hadde han en liten liten fordel, men klarte ikke å trylle frem noen seier da Uavgjort nummer tre...hmm... Jeg vet Hva tror du?
Hoppetaujenta Skrevet 12. november 2013 #17699 Skrevet 12. november 2013 Tror at sjansen for flere av dem så absolutt er til stede, men det løsner forhåpentlig etter hvert som presset legger seg i buret de sitter i. Håper at Carlsen virkelig får hellet og finner vinner-flyten snart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå