Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2013 #17562 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg blir så aggressiv av å se sånn vold, spark og slag. Liker å se på ting som virker snilt og dempendei forhold til den indre lyst til å bite av andre menneskers løsører etc.
Gjest Animula Skrevet 28. oktober 2013 #17563 Skrevet 28. oktober 2013 ...og jeg har jobben med å skrive de aller fleste autografene hans på bilde av ham til fansen.... Altså, forstå meg rett her: mens han sitter og spiller sjakk, holder jeg hans ene hånd med pennen i og fører den over bildene, så rent teknisk er det han som skriver - med litt hjelp av meg. Autografskriving med påholden penn? Noe sånt ja, hehe.... Visste jeg hadde sett deg før ja Hoppe (Caravaggio, Matteus og engelen) Dette skapte så stor skandale at det ikke fikk henge der det var ment i Roma når det var nytt og endte opp etter hvert i Berlin hvor det ble ødelagt under krigen.
kristian82 Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #17564 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Ja, jeg er tilbake og er blid. Dere holder det gående ser jeg *mimrer om snikksnakk i "gamle" dager* Sup? Goood helg Kristian! Vil du låne noen kleenex av meg? Kleenex Hmmm *legge inn et par "vinterisolerte", sorte stillongs til ham...og håpe at det gir lørdagen en fin start* Å fusjameg! God helg Kristian! Planer om å ta frem superkreftene og vinne noen sjakkrunder i helgen....eller? og ja, jeg har vunnet noen kamper Det er han helt sikkert. Han er alltid så snill og forståelsesfull mange takk! ...og jeg har jobben med å skrive de aller fleste autografene hans på bilde av ham til fansen.... Altså, forstå meg rett her: mens han sitter og spiller sjakk, holder jeg hans ene hånd med pennen i og fører den over bildene, så rent teknisk er det han som skriver - med litt hjelp av meg. det er helt sant. Bare en av tusen grunner til at jeg ikke klarer meg uten storesøster Jeg så på UFC i går K men datt litt ut i finalekampen selv om det for en gangs skyld var ganske greit med blod Håper du har hatt en god helg Så imponerende!! Det er fett med damer som er så UFC Litt blod må til Helgen har vært helt oki, ikke så mye spes som har skjedd. Der da? Hva var det som var så skandaløst med det bildet da? :pocorn: Endret 28. oktober 2013 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2013 #17565 Skrevet 28. oktober 2013 ...det er helt sant. Bare en av tusen grunner til at jeg ikke klarer meg uten storesøster Noe varmt å drikke kanskje?
Gjest Animula Skrevet 28. oktober 2013 #17566 Skrevet 28. oktober 2013 *passere i stillhet* Jeg har ikke egentlig peiling på UFC så det er sagt, men det hender at jeg ser litt på det Vel det var en helg i allefall, ellers har det ikke skjedd stort annet enn overposting i dagboken min og sånt
kristian82 Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #17567 Skrevet 28. oktober 2013 Noe varmt å drikke kanskje? Yes, please (Håper på litt krydderkake også ) *passere i stillhet* Jeg har ikke egentlig peiling på UFC så det er sagt, men det hender at jeg ser litt på det Vel det var en helg i allefall, ellers har det ikke skjedd stort annet enn overposting i dagboken min og sånt Så kult!! Man skjønner jo raskt greia da Skjønner, det er vel mer spennende helger som ligger å lurer fremover Overposting Det er jo kult å ha noe å lese da
Gjest Animula Skrevet 28. oktober 2013 #17568 Skrevet 28. oktober 2013 Så kult!! Man skjønner jo raskt greia da Skjønner, det er vel mer spennende helger som ligger å lurer fremover Overposting Det er jo kult å ha noe å lese da Menn, fra tynne til større med muskler som hiver seg over hverandre Joda Det bør det være ja Ja Det kan jo være det
kristian82 Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #17570 Skrevet 28. oktober 2013 Menn, fra tynne til større med muskler som hiver seg over hverandre Joda Det bør det være ja Ja Det kan jo være det Ey nå følte jeg du gjorde UFC til noe homoeroitisk Det tror jeg Helgen forbigås i stillhet.
mia83 Skrevet 28. oktober 2013 #17571 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har meg gjennom helgen så. Intet nytt å berette. Håper du har hatt en fin dag da
kristian82 Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter #17572 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har meg gjennom helgen så. Intet nytt å berette. Håper du har hatt en fin dag da det kommer andre helger Helt oki, med unntak av tinningen min
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2013 #17573 Skrevet 28. oktober 2013 Et stort brett med oppkuttede krydderkakebiter er herved levert ved døren. 1
mia83 Skrevet 28. oktober 2013 #17574 Skrevet 28. oktober 2013 Paracet? Har det blitt for mye sjakk i helgen kanskje?
mia83 Skrevet 28. oktober 2013 #17575 Skrevet 28. oktober 2013 Kristian vil heller ha sjakkruter han! 2
Gjest Animula Skrevet 28. oktober 2013 #17576 Skrevet 28. oktober 2013 Ey nå følte jeg du gjorde UFC til noe homoeroitisk Unnskyld?
kristian82 Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #17577 Skrevet 29. oktober 2013 Et stort brett med oppkuttede krydderkakebiter er herved levert ved døren. Ah,tusen takk! Verdt din vekt i gull du Paracet? Har det blitt for mye sjakk i helgen kanskje? For mye sjakk og for mye hodebry kanskje Ja,takk til paracet Kristian vil heller ha sjakkruter han! Ja,takk begge deler Unnskyld? Du er tilgitt
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2013 #17579 Skrevet 30. oktober 2013 Kristian! jeg har lommebok! Fyll den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå