Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg også i så fall! :jepp: Visste ikke at de planla en toer jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, mener bestemt jeg leste og hørte det :klo: Jeg skal google litt rundt !

Skrevet

Kjempefint! :klem:

Skrevet

Kjempefint! :klem:

Nå har jeg googlet langt om lenge i hundre år og - faen, får ikke limt inn lenger :klo:

men ja, sesong 2 kommer i september cirkus :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

På nrk? :bond:

Skrevet

På nrk? :bond:

Ja, jeg forsto det sånn :danse:

• Liker 1
Skrevet

:sjokkert: NÅ begynner jeg å glede meg gitt! Skal vi gledes-sloss litt, bror? Jeg begynner i alle fall...du har ikke noe valg, hihi... :krangle:

• Liker 1
Skrevet

:sjokkert: NÅ begynner jeg å glede meg gitt! Skal vi gledes-sloss litt, bror? Jeg begynner i alle fall...du har ikke noe valg, hihi... :krangle:

Gleder meg jeg også! Oki, det kan vi gjerne *pirke og vri forsiktig rundt på Hoppe* :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:skratte: Det var da en skikkelig pingleslossing - kom igjen bror! Ta i nå! :kose:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet (endret)

:skratte: Det var da en skikkelig pingleslossing - kom igjen bror! Ta i nå!

:sur: huske tilbake fra all MMA bur fighting jeg har sett * hoppe på ryggen til Hoppetauet, låse henne fast med bena og utføre en rear naked choke **

Endret bilde siden Mia ble skremt :sukk:

Endret av kristian82
Skrevet

lister seg stille ut igjen...

Skrevet

lister seg stille ut igjen...

Nå må du gi deg :ler:

• Liker 1
Skrevet

:fnise: Sånn skal det gjøres! ...og mia er velkommen hun også. Hun kan være sekundant! :jepp:

Skrevet

:fnise: Sånn skal det gjøres! ...og mia er velkommen hun også. Hun kan være sekundant! :jepp:

:jepp::ler:

Søndag søndag :plystre: what to dooooo?

• Liker 1
Skrevet

"All I ever want to do is just play chess" - Fischer.

:redd:

Skrevet

:hjerte::wink: Glad i deg....

Hei Faithy :klem: !! Det var lenge siden. Hvordan står det til ? :kose:

Gjest Animula
Skrevet

Mads Mikkelsen er tøff, tror ikke jeg har sett Jakten, men Pusher var bra :jepp: Jeg skal lage meg nattmat (har hoppet elegant over middag siden jeg har vært på hytta :strix: ) men komfyren holder på å ramle fra hverandre. Prosjekt egg og bacon er hasardiøst, men underveis! :opplyser: Håper du har en fin helg! :klem:

Skrevet

Mads Mikkelsen er tøff, tror ikke jeg har sett Jakten, men Pusher var bra :jepp: Jeg skal lage meg nattmat (har hoppet elegant over middag siden jeg har vært på hytta :strix: ) men komfyren holder på å ramle fra hverandre. Prosjekt egg og bacon er hasardiøst, men underveis! :opplyser: Håper du har en fin helg! :klem:

Mads Mikkelen er tøff ja! Jeg har den Pusher triologien - fikk den for 25 kr på cdon en gang :bolledeig:

Han er ikke like tøff i Jakten da, men du bør se den om du ikke har sett den :jepp:

Da er det på sin plass med nattmat :nigo: Pass på så den ikke ramler over deg da :ler:

Helgen har vært helt fin den! Var det bra på hytta da? :kose:

Gjest Animula
Skrevet

Ja det var kjempefint! :strix: Og det var veldig godt med egg og bacon, komfyren ramlet ikke over meg heldigvis :nigo:

Og alle var enige om at det var en fin helg! :kose Det er bra. Får prøve å få sett Jakten en gang ja :) Sånn råkjøper du, det var billig :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...