Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Næmmen fydda! :glare: Dette blir det en veldig opp-pisket stemning av syns jeg. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det dere egentlig driver med her inne? :hakeslepp:

QxIt466.gif

• Liker 1
Skrevet

Nemlig. :jepp:

Skrevet

Hmm... :klo: Så jeg må ikke røpe familiehemmeligheter, men DU kan stå der i fullt dagslys og svinge familiepisken? :fnise:

:ler: jeg ble revet med :fnise:

I går så jeg en dansk film som heter Jakten med Mads Mikkelsen! Jeg hadde aldri turt å jobbe i en barnehage as :daane:

:flekke:

Hmm *access granted* jo :bolledeig:

Skrevet

Hva er det dere egentlig driver med her inne? :hakeslepp:

QxIt466.gif

Aldrisur da :kose: Se bort i fra mitt siste innlegg :ler:

Skrevet

Jeg tror at jeg også ser bort fra ett og annet her inne. Det er det beste av og til. :)

Skrevet

Jeg tror at jeg også ser bort fra ett og annet her inne. Det er det beste av og til. :)

:ler: I rosaboken er det lov med en spøk eller en grovis :jolie: Men såklart, det er lov å se bort fra et og annet - har jo intet ønske om å jage vekk mine :hjerte: besøkende :P

Skrevet

Ok. Når du nå nevnte en grov is, ble jeg straks formildnet i mitt sinn, bror. ;)

En is hadde vært vidunderlig altså, men jeg holder stand og venter til st.hans. *stolt og standhaftig*

Skrevet

Ok. Når du nå nevnte en grov is, ble jeg straks formildnet i mitt sinn, bror. ;)

En is hadde vært vidunderlig altså, men jeg holder stand og venter til st.hans. *stolt og standhaftig*

:ler: du kan ta en "liten is" nå da :sprettert: den er low fat :Nikke:

• Liker 1
Skrevet

Takk, bror. Du er en sann venn i nøden. :klem:

Skrevet

Takk, bror. Du er en sann venn i nøden. :klem:

:klem:

• Liker 1
Skrevet

Åhh...min makulator har gått varm for fjerde gangen nå...når jeg først graver i mine skap og skuffer (pluss noen kasser også faktisk), fant jeg veldig mange gamle papirer som jeg ikke trenger å ha lengre. I løpet av denne helga tror jeg at jeg vil bli kvitt det meste. En god følelse å endelig få gjort det jeg har tenkt på så lenge, men utsatt. :jepp:

Skrevet

Legger igjen en Rosa fløyelsklem til yndlingsKristianen min før jeg drar ut i den stoooore verden! :hug:

• Liker 2
Skrevet

*børster fløyelen så den ser fin ut til K kommer hjem* :gullengel:

• Liker 1
Skrevet

Hva handler den om, K? Jakten? :popcorn:

Skrevet

Åhh...min makulator har gått varm for fjerde gangen nå...når jeg først graver i mine skap og skuffer (pluss noen kasser også faktisk), fant jeg veldig mange gamle papirer som jeg ikke trenger å ha lengre. I løpet av denne helga tror jeg at jeg vil bli kvitt det meste. En god følelse å endelig få gjort det jeg har tenkt på så lenge, men utsatt. :jepp:

Såpass ja :ler: Men digg å få ryddet i gamle papirer da :kose:

Legger igjen en Rosa fløyelsklem til yndlingsKristianen min før jeg drar ut i den stoooore verden! :hug:

Ah, fantastisk! Tusen takk :klem:

*børster fløyelen så den ser fin ut til K kommer hjem* :gullengel:

Nydelig nyyydelig arbeid Hoppe :kose:

Hva handler den om, K? Jakten? :popcorn:

Den handler om "heksejakt" i en liten dansk by/tettsted etter at Mads Mikkelsen (hovedrollekaren) blir beskyldt for overgrep i barnehagen han arbeider.

Good helg folkens :klem:

Skrevet

Jeg har alle sammen og ser den noen ganger i året faktisk. :nigo:

Artig å bli kjent med rollene og hele opplegget. Gode venner har de blitt. :jepp:

Skrevet

Jeg har alle sammen og ser den noen ganger i året faktisk. :nigo:

Artig å bli kjent med rollene og hele opplegget. Gode venner har de blitt. :jepp:

Såpass ja! Jeg må få låne den en gang :jepp:

Ja, det er skikkelig kult med bra serier! Mye artigere når man skikkelig blir kjent med folka osv. Jeg gleder meg til Broen 2 kommer :bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...