Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Så du på Grottenveien i går? :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Så du på Grottenveien i går? :nigo:

Ja :jepp: Fyf så mye cash alle fikk :bond:

Skrevet

Veeet! :daane: Og Bente og Arne da, litt småmugne fordi de ikke fikk mer :fnise:

Skrevet (endret)

Veeet! :daane: Og Bente og Arne da, litt småmugne fordi de ikke fikk mer :fnise:

Ja, akkurat at de ikke fikk mer gossa meg :ler::kose:

Endret av kristian82
Skrevet

:ler:

Synes det var bra at Tine og Torbjørn vant :nigo: Men tenkte på det, hvordan skal han få plass i den lille minibilen? :klo::fnise:

Skrevet

Hi-hi, han Torbjørn så ikke så veldig glad ut for å vinne bilen heller da!

Tror han tenkte på akkurat det samme som Guriane: :klo: "Hvordan skal jeg få plass i den bilen da?" :forvirra:

:hoho:

Skrevet

God kveld til K. Tror kanskje at jeg må legge meg snart jeg. :klo:

Skrevet

Torbjørn klappet ikke for de andre deltakerne.. synes han virker litt ufordragelig jeg. :jepp:

Skrevet

Jeg ser heldigvis ikke på "ufordragelige program hvor mennesker ikke klapper". :jolie:

Skrevet

Synes det var bra at Tine og Torbjørn vant :nigo: Men tenkte på det, hvordan skal han få plass i den lille minibilen? :klo::fnise:

:ler: nei, det må vel bli konebil eller ut på finn.no :P

Tror han tenkte på akkurat det samme som Guriane: :klo:"Hvordan skal jeg få plass i den bilen da?" :forvirra:

Ja :ler:

God kveld til K. Tror kanskje at jeg må legge meg snart jeg. :klo:

Er du trøtt allerede da? :kose:

Torbjørn klappet ikke for de andre deltakerne.. synes han virker litt ufordragelig jeg. :jepp:

De har vel hatt sine ufordraglige øyeblikk :P

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/05/30/tilbakekaller-frosne-jordbaer

Er så glad jeg ikke spiser jordbær og annet piss! Man får holde seg til potetgull så er man safe :jolie:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tror han tenkte på akkurat det samme som Guriane: :klo:"Hvordan skal jeg få plass i den bilen da?" :forvirra:

Ja, han bare "What?! :blink: " :fnise:

http://www.abcnyhete...frosne-jordbaer

Er så glad jeg ikke spiser jordbær og annet piss! Man får holde seg til potetgull så er man safe :jolie:

Men det der har det da vært snakk om en stund allerede? :klo: Er de SÅ seine med å tilbakekalle varene?? :hakeslepp: Det er jo nesten verre..

Nei, best å plukke selv! :jepp:

(Eventuelt holde seg til potetgull og sjokolade! :fnise: )

Endret av Guriane
Skrevet

Ja, han bare "What?! :blink: " :fnise:

Men det der har det da vært snakk om en stund allerede? :klo: Er de SÅ seine med å tilbakekalle varene?? :hakeslepp: Det er jo nesten verre..

Nei, best å plukke selv! :jepp:

(Eventuelt holde seg til potetgull og sjokolade! :fnise: )

Vet ikke, det er sikkert et vanlig fenomen :glare: Stakkars de som eventuelt får den sykdommen :daane:

Nja, jeg holder meg til potato chipso :jolie:

• Liker 1
Skrevet

"Løsningen er nær. Sjekk det smarte folietrikset." :rulle: På tredjeplass over de mest leste sakene :rulle:

Ja, best det ;)

Skrevet

"Løsningen er nær. Sjekk det smarte folietrikset." :rulle: På tredjeplass over de mest leste sakene :rulle:

Ja, best det ;)

:fnise: mye spennende lesing der ute tydeligvis :P

Alt vel? :klem:

Ja , okidoki her :nigo: :kose.

Skrevet

Isen jeg lovte deg har begynt å smelte - men det gjør vel ikke no'? :hoppendeglad:

D0Ap2p0.jpg

• Liker 3
Skrevet

*stikke forsiktig inn et nattsugerør og så stille hun kan, slurpe i seg godsakene helt nederst, innerst inni isen* :lur:

• Liker 1
Skrevet

Isen jeg lovte deg har begynt å smelte - men det gjør vel ikke no'? :hoppendeglad:

D0Ap2p0.jpg

Nei, ser himmelsk ut :sikle:

*stikke forsiktig inn et nattsugerør og så stille hun kan, slurpe i seg godsakene helt nederst, innerst inni isen* :lur:

Deler jo bestandig med deg :kose:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært max heldig med broren min altså -jeg må ha vært supersnill i mitt forrige liv. :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...