Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2013 #16501 Skrevet 27. mai 2013 *Guriane har tydeligvis spist noe veldig surt der, for hun lager grimaser hele tiden og ser rar ut*
kristian82 Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #16502 Skrevet 27. mai 2013 Den har jeg tenkt å kjøpe snart og! : Fikk ikke sett den på kino. Tja, jeg vet ikke? Har ingen planer om rosa hår med grønne striper i eller noe, men siden jeg må stole på en helt ny frisørdame som min faste har anbefalt meg siden hun forsvant for å få barn så kan det jo bli spennende Kanskje jeg skal plante litt og stelle på verandaen. Har sett den nå! Gled deg!!! Den er dødsfet Er ikke rosa hår fint da Skummelt med sånn bytting av frisør as! Nå ble jeg veldig glad for at min frisør er for gammel til å få barn (men fortsatt ung nok til å jobbe i typ 20 år til ) Hvordan ble resultatet da? Her tror jeg du er grundig på villspor, for jenter gjør akkurat like mye "rumpestreker" som gutter på det viset. Ikke er det rosa sløyfer og konvallduft på etterlatenskapene heller. Hallo Kristian, hvor enn du er, hva enn du bedriver! Håper du har hatt en fiiiiin helg! Nå lest jeg "bedreviter" ikke bedriver Jeg har fordypet meg i sjakkens fantastiske verden Du da? For en pillet, eller hva det heter Hvordan går det med halebeinet, K? Så ler du :piske: Det er leget Hvordan går det med bøndene og hestene dine, K? De står pent oppstilt i startposisjonen sin *Guriane har tydeligvis spist noe veldig surt der, for hun lager grimaser hele tiden og ser rar ut* Men hun er nå søt for det da
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2013 #16505 Skrevet 27. mai 2013 Er han borte igjen? Jøjjemeg sånn fart han hadde da?
kristian82 Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #16507 Skrevet 27. mai 2013 Bra å se at det er liv i deg, bror. Bra at det er liv i deg Kristian Er han borte igjen? Jøjjemeg sånn fart han hadde da? Du vet jo at jeg er en sprinter Han er nok en travel mann Ja, eller jeg har mange rare jern i ilden
kristian82 Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #16509 Skrevet 27. mai 2013 Skal du legge deg, K? Ja, jeg bare lurte på om storesøster kunne joine og fortelle et eventyr på sengekanten ??
Guriane Skrevet 27. mai 2013 #16511 Skrevet 27. mai 2013 (endret) *Guriane har tydeligvis spist noe veldig surt der, for hun lager grimaser hele tiden og ser rar ut* Jeg som trodde det bare var noen ganger Så ler du :piske: Det er leget Men hun er nå søt for det da Det er bra Nååh Jeg fikk ei merkelig regning i dag, hvor betalingsfristen var strøket ut med korrekturlakk og skrevet over med "26.05.2013".. Endret 27. mai 2013 av Guriane
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai 2013 #16512 Skrevet 27. mai 2013 Ja, jeg bare lurte på om storesøster kunne joine og fortelle et eventyr på sengekanten Oijsann, jeg så det ikke før nå jeg. Kanskje litt vel sent nå, eller er han fremdeles våken?
kristian82 Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #16513 Skrevet 28. mai 2013 Kan vi ikke ta et slag sjakk først? Det kan vi alltids om du vil Jeg som trodde det bare var noen ganger Det er bra Nååh Jeg fikk ei merkelig regning i dag, hvor betalingsfristen var strøket ut med korrekturlakk og skrevet over med "26.05.2013".. Hehe Såpass Prøver de å lure deg da? Oijsann, jeg så det ikke før nå jeg. Kanskje litt vel sent nå, eller er han fremdeles våken? Jeg lå der alene og gråt noen tårer jeg 1
Guriane Skrevet 28. mai 2013 #16515 Skrevet 28. mai 2013 Følte meg rimelig teit da jeg ringte inn og klagde med brysk stemme Hadde jeg bare snudd arket så hadde jeg jo sett at det var for returen av jakka Men uansett så hadde det jo vært greit å hatt et par dagers betalingsfrist, og ikke skulle ha betalt i går liksom Men nå er i allefall de 59 kronene betalt
kristian82 Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #16516 Skrevet 28. mai 2013 Søte lille lillebror... Takk Følte meg rimelig teit da jeg ringte inn og klagde med brysk stemme Hadde jeg bare snudd arket så hadde jeg jo sett at det var for returen av jakka Men uansett så hadde det jo vært greit å hatt et par dagers betalingsfrist, og ikke skulle ha betalt i går liksom Men nå er i allefall de 59 kronene betalt Åja Ja, det høres jo helt fjernt ut
Aldrisur Skrevet 28. mai 2013 #16517 Skrevet 28. mai 2013 Ja folk er rare Guriane...... Se Kristian! :hoppe:Jeg fant et søtt lite bord med tutu på, spesiallagd for deg! 2
Gjest Animula Skrevet 28. mai 2013 #16518 Skrevet 28. mai 2013 Har sett den nå! Gled deg!!! Den er dødsfet Er ikke rosa hår fint da Skummelt med sånn bytting av frisør as! Nå ble jeg veldig glad for at min frisør er for gammel til å få barn (men fortsatt ung nok til å jobbe i typ 20 år til ) Hvordan ble resultatet da? Jeg så Django i går! Den va bra ja. Og klippet meg i dag, det ble en liten forsinkelse Ble ganske bra selv om jeg ikke fikk rosa hår! Og så er det godt å få det tynnet ut litt, blir så varm i topplokket om sommeren. Jeg har fortsatt hår på hodet altså.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai 2013 #16519 Skrevet 28. mai 2013 Vi får vel tro deg siden du sier det selv.
kristian82 Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #16520 Skrevet 29. mai 2013 Ja folk er rare Guriane...... Se Kristian! :hoppe:Jeg fant et søtt lite bord med tutu på, spesiallagd for deg! Ah, så perfekt! The matcher resten av møblene mine perfekt Jeg så Django i går! Den va bra ja. Og klippet meg i dag, det ble en liten forsinkelse Ble ganske bra selv om jeg ikke fikk rosa hår! Og så er det godt å få det tynnet ut litt, blir så varm i topplokket om sommeren. Jeg har fortsatt hår på hodet altså. Ja, Django var tøff!! Bra du ble fornøyd da - selv om jeg tror du hadde blitt fin med rosa hår Ja, varmt under topplokket kan det bli men heller det enn null hår
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå