Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo artig, men det skjer ikke noe med mindre de flytter på ei brikke eller to da. Sorry, men jeg bare må si det. lol

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo artig, men det skjer ikke noe med mindre de flytter på ei brikke eller to da. Sorry, men jeg bare må si det. lol

Nei, du bør ikke si sorry da :fnise: Det er jo heelt sant det du sier :nigo:

Nei, nå skal jeg ut å spankulere meg en tur *hente stokken og hatten* :goodbye: så lenge :kose:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Husk lorgnetten, min venn. :goodbye: God tur!mars_07_103.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Husk lorgnetten, min venn. :goodbye: God tur!mars_07_103.jpg

:ler: Den er alltid med :kose: Det er obligatorsik tilbehør for enhver sjakkspiller :Nikke:

:klem:

• Liker 1
Skrevet
:klem: *klemme litt og snike meg stille bort til sjokoladen og håpe at de ikke merker musebittene på den* :lur:
Skrevet

Det er ikke vanskelig å se at "noen" :lur: har vært og hugget av små sjokoladebiter med de spisse tennene sine da! :Hehe:

• Liker 1
Skrevet

:jepp: Min helt....-inne?!? :klo:

:jepp: Det varierer nok litt :ler:

Nå må du gi deg :ler:

Hva??! :jolie:

:fnise:

Skrevet

Det er ikke vanskelig å se at "noen" har vært og hugget av små sjokoladebiter med de spisse tennene sine da!

HVA?!? Har det vært mus der i natt? :sjokkert: Nå skal jeg sette ut musefeller jeg, for vi skal ikke ha noe av snikspising om nettene.

Jeg har funnet på noe lurt; jeg setter bare en isboks ved sjokoladen, så faller tyven oppi den...og det er faali det. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

:vinke::sjokolade:

:Nikke:

:klem:

Gracia :hug:

:klem: *klemme litt og snike meg stille bort til sjokoladen og håpe at de ikke merker musebittene på den* :lur:

Det går bra siden det er deg :nigo: Det er litt sleipt å lure meg med en klem først da, det skal sies :ler:

:jepp: Det varierer nok litt :ler:

Hva??! :jolie:

:fnise:

Varierer nok litt, frekkas :P

Psf :kose:

HVA?!? Har det vært mus der i natt? :sjokkert: Nå skal jeg sette ut musefeller jeg, for vi skal ikke ha noe av snikspising om nettene.

Jeg har funnet på noe lurt; jeg setter bare en isboks ved sjokoladen, så faller tyven oppi den...og det er faali det. :jepp:

:hoho:

Fader altså, her logger man inn på KG å det første jeg får beskjed om (via en overskrift er)

"Nei, du får ikke modellmus"...Neivel da :snurt:

Skrevet

Hvis du får litt leire, kan du lage din egen utgave da?

Her er en modell som lover å stå stille så lenge som det trengs. :)

l1099.jpg

• Liker 1
Skrevet

Hvis du får litt leire, kan du lage din egen utgave da?

Her er en modell som lover å stå stille så lenge som det trengs. :)

l1099.jpg

:rulle: kremt.

Skrevet

Varierer nok litt, frekkas :P

Var ikke frekt det dah :P

Skrevet

*innom for å se hvordan kunsten skrider frem her....det var da en liten, men god start, K.

Ja jeg vet at leiren er litt treg å kna myk og det tar sin tid, men slik må alle kunstnere slite før de kan uttrykke sitt innerste - stå på!* :jepp:

Skrevet

Hvor er du Kristian? Håper du har det bra! :Nikke:

HWNNyGH.gif

• Liker 1
Skrevet

Var ikke frekt det dah :P

Hmmm, skeptisk :P

*innom for å se hvordan kunsten skrider frem her....det var da en liten, men god start, K.

Ja jeg vet at leiren er litt treg å kna myk og det tar sin tid, men slik må alle kunstnere slite før de kan uttrykke sitt innerste - stå på!* :jepp:

:ler: Ja, jeg skal nok få det til :hoppe:

Hvor er du Kristian? Håper du har det bra! :Nikke:

HWNNyGH.gif

I will neeeever wash myself again :strix:

Alt vel?

Ser man bort fra at jeg hadde vondt i halebeinet :glare: i går, så går det bra :ler: Der da?

Goood helg frøkner!!

Skrevet

God helg, bror! :goodbye:

Skrevet

Fant en liten venn av oss utenfor døren din...og slipper ham inn i trygg innhegning i stua di. :jepp:nr7-7aug-92c.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...