Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2013 #16246 Skrevet 18. april 2013 (endret) Hyssssshhhhhhhh! Slutt med dette bråket. Han konsentrerer seg! *omtrent som å komme inn på ungpikeskrikende Bieber-fest her jo* Endret 18. april 2013 av Hoppetaujenta 1
kristian82 Skrevet 18. april 2013 Forfatter #16247 Skrevet 18. april 2013 God ettermiddag! Her skjer det at jeg skal spise middag. :lol Og jeg er trøtt.. Hadde IKKE lyst til å stå opp i dag da klokka ringte.. Hva skal du ikveld da Kristian? I går var det trening og amazing race tv-titting Hallo Kristian! Hva driver du mest med for tiden? Trener, danser ballett, spiser pizza, eller spiller sjakk? Eller ingen av delene? :klo Eller alle delene? :hoppe Heia! Ballet må jeg jo danse for å holde kroppen i form så klart..Jeg må være klar for bikinisesongen Ellers blir det mye sjakk, men jeg føler jeg må begrense meg litt så jeg ikke overdriver Pannekaker vil jeg gjerne ha! Der da? Kanskje han dusjer? Synes jeg husker at han gjør det innimellom Kanskje han kommer hvis han får en :gave ? Eller :sjokolade? Fra naturens side dufter jeg fantastisk, men du har rett, noen ganger hender det jeg koster på meg en dusj Ja,takk til gave og sjokolade Eller hvis vi Okei! Den har jeg ikke sett før :bilde: *inspisere den nærmere* Svært flott! Hyssssshhhhhhhh! Slutt med dette bråket. Han konsentrerer seg! *omtrent som å komme inn på ungpikeskrikende Bieber-fest her jo* Tusen takk for sjakk klokken
Gjest Animula Skrevet 18. april 2013 #16250 Skrevet 18. april 2013 Aldrisur blir nok enda blidere nå! Det blåser pollen ute og jeg har overlevd en tur på butikken
Aldrisur Skrevet 18. april 2013 #16253 Skrevet 18. april 2013 Jeg må være klar for bikinisesongen Den har jeg ikke sett før :bilde: *inspisere den nærmere* Svært flott! Bikinisesong og bikinisesong, du er så fin som du er du Kristian. Svært flott? Takk. 3
kristian82 Skrevet 18. april 2013 Forfatter #16254 Skrevet 18. april 2013 Aldrisur blir nok enda blidere nå! Det blåser pollen ute og jeg har overlevd en tur på butikken Hehe. Pollen ja, er du allergisk? Jeg har brent tunga mi is! Jupp! Bikinisesong og bikinisesong, du er så fin som du er du Kristian. Svært flott? Takk. Nja, føler jeg var litt uheldig på det bildet Svært flott ja 3
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2013 #16255 Skrevet 18. april 2013 Eller svær OG flott som vi vel også kan kalle det. 1
Aldrisur Skrevet 18. april 2013 #16256 Skrevet 18. april 2013 Eller svær OG flott som vi vel også kan kalle det. Rumpa mi? 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2013 #16257 Skrevet 18. april 2013 ALT er flott på deg, Aldrisur! *reddet av en hurtig gongong der tror jeg* lol 2
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2013 #16259 Skrevet 18. april 2013 Takk. Alle rumper er fine når de virker som de skal, så det så. 1
Aldrisur Skrevet 18. april 2013 #16260 Skrevet 18. april 2013 Jepp! Og om de ikke virker som de skal, da er de ikke'no fine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå