Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #16101 Skrevet 16. mars 2013 Åååå, den var da noe av det nusseligste, fredeligste jeg har sett på lenge. Kristianland er vel Sjakkland, skulle jeg mene? Det ligger litt hist og pist det, etter som hvem en spiller med på nett.
mia83 Skrevet 17. mars 2013 #16102 Skrevet 17. mars 2013 Kristian-land er der de spiller mye sjakk! Har vært på en veldig lang tur!
kristian82 Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #16104 Skrevet 18. mars 2013 Jeg er snart i Kristian-land Hvordan hadde du det her? Jag ser på dig, och du ser på mig Tar meg den friheten og serverer kaffe og Anthon Berg marsipanbørd til de som måtte ha lyst på God helg! Ikke se på meg jeg er bustete på håret Hmm, oki, smake bittelitt... Åh hvor er det? Det er behaglig nærme svinesund God helg Kristian! Ah Åååå, den var da noe av det nusseligste, fredeligste jeg har sett på lenge. Kristianland er vel Sjakkland, skulle jeg mene? Det ligger litt hist og pist det, etter som hvem en spiller med på nett. Ja, sjakkland spiser en opp noen ganger Sant noen ganger man i Russland, andre ganger tar man turen til rare små øyer i de fjerneste strøk.
Hoppetaujenta Skrevet 18. mars 2013 #16105 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Synd jeg ikke traff på deg her du popper innom, men ha en bra kveld alikevel. *syns "bustete på håret" høres hjemmekoselig, avslappet og fint ut jeg, bror* Hvis vi bare hadde fått starte sammen for lenge siden, hadde vi hatt en stor fremtid sammen...i alle fall mens vi var små nok. Endret 18. mars 2013 av Hoppetaujenta 1
mia83 Skrevet 19. mars 2013 #16106 Skrevet 19. mars 2013 Det var koselig å komme tilbake og mimre litt.. Vi fylte på Statoil, og det viste seg at det tilfeldigvis var den Statoilen vi var innom sist vi var der... Mimre tilbake til en fin turnering.. Var litt tungvint måte å komme seg til den Statoilen på da. Kanskje du skjønner hvilken jeg mener? Den er like ved der vi var på turnering i november 2011.
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars 2013 #16107 Skrevet 19. mars 2013 Jeg skjønner i alle fall ingenting, men det er ikke nyheter direkte.
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars 2013 #16110 Skrevet 19. mars 2013 Velkommen hjem Kristian. Jeg har kjøpt en massasjestol og har satt den inn i mitt gjestesoverom, men du kan bare bruke den så mye du vil...unntatt når jeg skal sove. 1
kristian82 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #16111 Skrevet 19. mars 2013 Synd jeg ikke traff på deg her du popper innom, men ha en bra kveld alikevel. *syns "bustete på håret" høres hjemmekoselig, avslappet og fint ut jeg, bror* Hvis vi bare hadde fått starte sammen for lenge siden, hadde vi hatt en stor fremtid sammen...i alle fall mens vi var små nok. Ja, jeg bommet på deg Jojo, det er forsåvidt sant og som min mor sier "alt kler den smukke" fader at vi ikke gjorde det Det var koselig å komme tilbake og mimre litt.. Vi fylte på Statoil, og det viste seg at det tilfeldigvis var den Statoilen vi var innom sist vi var der... Mimre tilbake til en fin turnering.. Var litt tungvint måte å komme seg til den Statoilen på da. Kanskje du skjønner hvilken jeg mener? Den er like ved der vi var på turnering i november 2011. Så bra da Gikk det bra med kampene da? Hmm, ja mener bestemt jeg vet hvilken du mener Sår i halsen te og honning, doc, repsils Velkommen hjem Kristian. Jeg har kjøpt en massasjestol og har satt den inn i mitt gjestesoverom, men du kan bare bruke den så mye du vil...unntatt når jeg skal sove. Så snill du er da! Mange takk *prøve den*
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars 2013 #16112 Skrevet 19. mars 2013 *sniktitte på han som tror at han er alene i den stadig mere vibrerende stolen* 1
kristian82 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #16113 Skrevet 19. mars 2013 *sniktitte på han som tror at han er alene i den stadig mere vibrerende stolen* Men forøvirg er det jeeeenter som liker vibrerende ting så godt 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars 2013 #16114 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Du så temmelig henført ut der du lå, så kom ikke her! --- *legger inn FLØTEkaramell til han som påstår at han ikke er gammel nok til fløte, så får vi se hvor mye som er igjen av det i morgen* Endret 19. mars 2013 av Hoppetaujenta 1
kristian82 Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #16115 Skrevet 19. mars 2013 Du så temmelig henført ut der du lå, så kom ikke her! --- *legger inn FLØTEkaramell til han som påstår at han ikke er gammel nok til fløte, så får vi se hvor mye som er igjen av det i morgen* Pøh, jeg nekter Fløtekaramell ja mange takk! Den er jeg gammel nok for 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars 2013 #16116 Skrevet 19. mars 2013 Godt å høre. God kveld videre "smørbukkgutten". 1
mia83 Skrevet 19. mars 2013 #16117 Skrevet 19. mars 2013 Det er bra Kristian! det ligger en elektrobutikk der også. Husker ikke åssen det gikk i 2011, men turneringen nå gikk superbra!! Den var ikke i Kristianland da. Par timer lenger unna
Aldrisur Skrevet 20. mars 2013 #16118 Skrevet 20. mars 2013 Jeg skjønner ikke hva de over her prater om i det hele tatt, men så har jeg heller ikke så veldig stor hjerne... Håper du har det bra forresten og gleder deg til påskeferie. 2
kristian82 Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #16120 Skrevet 20. mars 2013 Godt å høre. God kveld videre "smørbukkgutten". Mener du ..mener du at jeg er feit Det er bra Kristian! det ligger en elektrobutikk der også. Husker ikke åssen det gikk i 2011, men turneringen nå gikk superbra!! Den var ikke i Kristianland da. Par timer lenger unna Stemmer Så bra! Scora noe da? Skjønner Jeg skjønner ikke hva de over her prater om i det hele tatt, men så har jeg heller ikke så veldig stor hjerne... Håper du har det bra forresten og gleder deg til påskeferie. Har du ikke Klart du har For en kjekk liten kar! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå