kristian82 Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #15941 Skrevet 19. februar 2013 Hvis M'ene er med sjokolade så. Ikke nøtter. Jeg har stjernenykker. Ja den er skikkelig teit på norsk.. "Det er ikke gøy å ha mensen" Seff er den med ren sjokolade, det har jeg tydelig på dine Det er lov når man er en stor stjerne! nei, K82 tror på at det ikke er så skøy
mia83 Skrevet 19. februar 2013 #15942 Skrevet 19. februar 2013 Du får se litt på TvNorge og Tv3. Tror det er der de går 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2013 #15943 Skrevet 20. februar 2013 Lurer på om det er slik at vi som får flere liv etter døden, bytter kjønn regelmessig? I såfall kommer K til å kjøpe masse dumme bind m.m. i sitt neste. Han kan glede seg... Og jeg skal begynne med sjakk og kvinnfolk! 1
kristian82 Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #15945 Skrevet 20. februar 2013 Du får se litt på TvNorge og Tv3. Tror det er der de går Will do Lurer på om det er slik at vi som får flere liv etter døden, bytter kjønn regelmessig? I såfall kommer K til å kjøpe masse dumme bind m.m. i sitt neste. Han kan glede seg... Og jeg skal begynne med sjakk og kvinnfolk! huff, håper ikke det Sjakk og kvinnfolk ja Nei, jeg holder meg vitterlig til sjakken, et sted får grensen gå altså Helt utrolig hvor mange bøker det finnes om sjakk as Irriterer meg at mine foreldre ikke tvang meg til å begynne med det som 5 åring Seff hadde jeg vært enda rarere i dag, ingen rosa gladiator men mer tynn tynn sjakkgeek, men jeg hadde sikkert vært jævelig god på sjakk Men jeg har kanskje allerede klart å blitt en sjakkgeek med mine 30 + sjakkbøker i voksen alder
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2013 #15946 Skrevet 20. februar 2013 Jeg tror faktisk at du er inne på noe i de siste linjene der. Du har tatt deg selv igjen og forserer motstanderne så det går et dyptfølt sukk igjennom evigheten. De store gudene sitter der oppe og drar seg i sjekket, nikker, humrer og klapper i hendene. Nemlig! Og jeg vet hva din datter skal få lære seg omtrent på den tiden de fleste begynner å lære å gå, hehe... 1
kristian82 Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #15947 Skrevet 20. februar 2013 Jeg tror faktisk at du er inne på noe i de siste linjene der. Du har tatt deg selv igjen og forserer motstanderne så det går et dyptfølt sukk igjennom evigheten. De store gudene sitter der oppe og drar seg i sjekket, nikker, humrer og klapper i hendene. Nemlig! Og jeg vet hva din datter skal få lære seg omtrent på den tiden de fleste begynner å lære å gå, hehe... så artig skrevet! Snill du Jaah, hun må spille sjakk med pappaen sin 1
Guriane Skrevet 21. februar 2013 #15949 Skrevet 21. februar 2013 Stakkars lille baby-Kristina Beklager litt lang pm, Mia
kristian82 Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #15950 Skrevet 21. februar 2013 Stakkars lille baby-Kristina Beklager litt lang pm, Mia mener du at hun ikke hadde syns det vært kos å tilbringe tid med pappaen sin ? Men hadde bare vært om hun ville da K82 hadde også vært down på tegning, tea party og maskeradeball
kristian82 Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #15952 Skrevet 21. februar 2013 Artig tråd Takk takk! skal du være
mia83 Skrevet 21. februar 2013 #15953 Skrevet 21. februar 2013 Tusen hjertelig takk for lang PM Guri Du er god du! God helg Kristian
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar 2013 #15954 Skrevet 21. februar 2013 (endret) Er det helg ennå da? Det er mulig at det er det og da vil jeg også ønske Kristian en god en. GOT om noen få strakser! Endret 22. februar 2013 av Hoppetaujenta
kristian82 Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #15955 Skrevet 21. februar 2013 Tusen hjertelig takk for lang PM Guri Du er god du! God helg Kristian Mange takk, ligemåde Er det helg ennå da? Det er mulig at det er det og da vil jeg også ønske Kristian en god en. GOT om noen få strakser! :opplyser Vi liker å ligge litt i forkant God helg Ja, må finne frem putene mine
Guriane Skrevet 21. februar 2013 #15957 Skrevet 21. februar 2013 Her er det ikke helg før på lørdag Bra du synes det var koselig, Mia. Jeg var redd du ville sovne.. Tid er nøkkelordet, K Neida, jeg bare tuller med deg Så du på GoT?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå