Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok :lol:

Den dummeste reklamen er den fra Libresse som de sender på tv3 eller tvnorge eller hvor det nå enn er :daane:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja det er så mange dumme reklamer..

Skrevet

Hvilken kanal går den på? Ikke TV2?

Jeg husker ikke helt :klo:

Ja, K...jeg vet det...skulle bare trekke deg opp litt...og jeg klarte det. ;)

Har sett den mange ganger og er helt enig. Hun henvender seg til en høyerestående

divisjon av menneskerasen - altså ikke noen av oss, hehehe... :rope: .... dumme KU!

:ler: din ramp!

Nei, fyf, jeg tilhører absolutt ikke samme "superior" menneskerase som henne as :ler:

Ok :lol:

Den dummeste reklamen er den fra Libresse som de sender på tv3 eller tvnorge eller hvor det nå enn er :daane:

Den har jeg ikke sett tror jeg, eller, hvordan er den?

Jeg har sett mange dumme reklamer i mitt liv. Unngår dem helst hvis jeg kan det.

Henter noe på kjøkkenet el.l.

Vet ikke om han har vært der, men er dette kanskje en tråd for K?

http://forum.kvinneg...pic=642191&st=0

Ja, får vurdere en post :nigo:

Skrevet

Hei, Kristian. :goodbye: Nå får vi sitte her og vente på at mia skal skuespille/mime den dumme Libressereklamen. Jeg gleder meg! :jepp:

Skrevet

Hei, Kristian. :goodbye: Nå får vi sitte her og vente på at mia skal skuespille/mime den dumme Libressereklamen. Jeg gleder meg! :jepp:

Ja :5: det blir artig! Hvor er hun da? Varmer hun fortsatt opp? :rope: Miiiia

Skrevet

Hun er litt småvimsete innimellom...eller kanskje det er sånne skuespillernykker som jeg har hørt at enkelte av dem skal ha? Kan det være så krevende å improvisere et Libresse-bind da? Jeg har aldri gjort det før, så ikke vet jeg... :klo:

Skrevet

"Det er ikke gøy å ha mensen" :lol:

Den er ikke på engelsk da men på norsk.

• Liker 1
Skrevet

Jupp. Dum reklame. :(

----

Jeg har funnet K`s dobbeltgjenger om natta, hehe... zzz.gif ...så SØT! lol

• Liker 2
Skrevet

Har du også sett reklamen Hoppe?

Oi.. Hvordan ser han ut? :popcorn:

Skrevet

Så reklamen nå, hehe....har ikke sett den før tror jeg.

Det skulle liksom være det gule smilet der som var K`s tro kopi da, høhøhø...

*se en stund på den så skjønner du bedre*

• Liker 1
Skrevet

Nohohom, for et herlig bilde av Kristian da Hoppe!! :ler: Hadde aldri trodd jeg skulle synes at det er søtt å se noen klø seg i pumpen! :hoho:

Skrevet

Hehe...tror det er viktig å presisere at han klør seg og ikke i. Veldig forskjell på søthetsgraden der.

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kristian er nemlig bare rosa, søt og appetittelig i hele sin fremferd! :opplyser:

Skrevet

Kristian er nemlig bare rosa, søt og appetittelig i hele sin fremferd! :opplyser:

Nemlig, og det var nettopp derfor jeg ikke synes det var noe ekkelt om han klødde seg i.

:ler:

Skrevet

Eh...nettopp! :opplyser: *vifte bort den hvite talkumskyen som fyker rundt i tråden, etter endt handling*

Skrevet

Hun er litt småvimsete innimellom...eller kanskje det er sånne skuespillernykker som jeg har hørt at enkelte av dem skal ha? Kan det være så krevende å improvisere et Libresse-bind da? Jeg har aldri gjort det før, så ikke vet jeg... :klo:

:ler: Mia krever ofte en husvogn, og 1000 grønne M&M, utvalgte vinslag og boss vann før hver opptreden :jepp:

Jupp. Dum reklame. :(

----

Jeg har funnet K`s dobbeltgjenger om natta, hehe... zzz.gif ...så SØT! lol

Litt teit var den ja Mia :kose:

:skratte: der har du meg !!

Nohohom, for et herlig bilde av Kristian da Hoppe!! :ler: Hadde aldri trodd jeg skulle synes at det er søtt å se noen klø seg i pumpen! :hoho:

:rulle:

Det er meg ja! Nå drakk jeg akkurat en rosa proteinshake for å sørge for at jeg holder meg appettittelig og får en smak av jordbær :Nikke:

Nemlig, og det var nettopp derfor jeg ikke synes det var noe ekkelt om han klødde seg i.

:ler:

:ler::kose:

• Liker 2
Skrevet

Hvis M'ene er med sjokolade så. Ikke nøtter. :jolie:

Jeg har stjernenykker. :ler:

Ja den er skikkelig teit på norsk.. :daane:

"Det er ikke gøy å ha mensen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...