Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2013 #15841 Skrevet 9. februar 2013 "Zagging med busker" kan bli en kassasuksess på lik linje med Danser med Ulver.
Aldrisur Skrevet 9. februar 2013 #15842 Skrevet 9. februar 2013 For noen søte raringer dere er! Jeg måtte bare innom for å se hva som hadde skjedd siden sist jeg var her, og for å fortelle at jeg tenker ofte på Kristian i disse dager. Jeg har nemlig en utedusj, som står under åpen himmel, en med en ganske tett men ikke helt tett, bambusvegg rundt. Når jeg lukker opp døra for å innta dusjen, kikker jeg til venstre og høyre og rett opp og rundtomkring før jeg våger å gå ut dit. TENK om det er firfisler og edderkopper der ute! Tenk så redd stakkars Kristian hadde blitt, tenker jeg da. 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2013 #15843 Skrevet 9. februar 2013 Hehe....jeg tenker at "stakkars Kristian" hadde stått og sniktittet bak den andre bambusveggen der jeg..... Huff og huff så fælt han hadde hatt det da.... 2
kristian82 Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #15844 Skrevet 9. februar 2013 Har du busker på rumpa? Ah jeg skrev busker ja Nei, busker hadde vært vondt for stompen ja Wow...den tanken har jeg aldri vurdert: er du en zægger, Kristian? *p.s. ha en nydelig lørdag der du er - busker eller ikke, hehe...* jeg er ikke det For noen søte raringer dere er! Jeg måtte bare innom for å se hva som hadde skjedd siden sist jeg var her, og for å fortelle at jeg tenker ofte på Kristian i disse dager. Jeg har nemlig en utedusj, som står under åpen himmel, en med en ganske tett men ikke helt tett, bambusvegg rundt. Når jeg lukker opp døra for å innta dusjen, kikker jeg til venstre og høyre og rett opp og rundtomkring før jeg våger å gå ut dit. TENK om det er firfisler og edderkopper der ute! Tenk så redd stakkars Kristian hadde blitt, tenker jeg da. da hadde det blitt null dusj (kattevask innendørs) for K82 under hele ferieoppholdet Så tøff du er som i det hele tatt dusjer der 1
kristian82 Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #15845 Skrevet 9. februar 2013 Hehe....jeg tenker at "stakkars Kristian" hadde stått og sniktittet bak den andre bambusveggen der jeg..... Huff og huff så fælt han hadde hatt det da.... 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2013 #15846 Skrevet 9. februar 2013 *dytte til den runde ståltrådglorien som han holder opp bak ryggen sin der* 1
Aldrisur Skrevet 9. februar 2013 #15847 Skrevet 9. februar 2013 Ler og ler! Synes jeg ser fliker av det lille rosa strutteskjørtet stikke inn mellom bambusrørene! 2
kristian82 Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #15848 Skrevet 9. februar 2013 *dytte til den runde ståltrådglorien som han holder opp bak ryggen sin der* Eyy *vifte Hoppe vekk* Ler og ler! Synes jeg ser fliker av det lille rosa strutteskjørtet stikke inn mellom bambusrørene! hadde du blitt redd eller skrattet in real life da?
Aldrisur Skrevet 9. februar 2013 #15849 Skrevet 9. februar 2013 Eyy *vifte Hoppe vekk* hadde du blitt redd eller skrattet in real life da? Jeg hadde i hvert fall, med en gang, forstått hvem det var! Og da hadde jeg blitt glad og skrattet! 2
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2013 #15850 Skrevet 9. februar 2013 Veldig søtt bilde jeg fikk opp av det nå ja. 2
kristian82 Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #15852 Skrevet 9. februar 2013 Jeg hadde i hvert fall, med en gang, forstått hvem det var! Og da hadde jeg blitt glad og skrattet! så bra
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2013 #15853 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Tror han hadde hatt den på selv når han skulle dusje bak sitt eget bambusgjerde: en liten rosa stump kommer frem når han bøyer seg for å ta opp såpa han mistet på gulvet, pluss den lille tuu-tuu`en hans. Endret 9. februar 2013 av Hoppetaujenta 2
kristian82 Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #15854 Skrevet 9. februar 2013 Tror han hadde hatt den på selv når han skulle dusje bak sitt eget bambusgjerde: en liten rosa stump kommer frem når han bøyer seg for å ta opp såpa han mistet på gulvet, pluss den lille tuu-tuu`en hans. Liiiten *se her da! vri,vende og strekke for Hoppe* 2
Aldrisur Skrevet 9. februar 2013 #15855 Skrevet 9. februar 2013 Tuu-tuuen hans? Nei nå.... ler jeg meg fillete!! 1
mia83 Skrevet 9. februar 2013 #15856 Skrevet 9. februar 2013 nå fikk jeg meg en god latter før vi kjører over grensa 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2013 #15857 Skrevet 9. februar 2013 Hihihi...NÅ fikk jeg virkelig levende bilder i min indre filmfremviser her!
Aldrisur Skrevet 9. februar 2013 #15858 Skrevet 9. februar 2013 Hihihi...NÅ fikk jeg virkelig levende bilder i min indre filmfremviser her! "Vri, vende og strekke for Hoppe"? Ja jeg og.
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2013 #15859 Skrevet 9. februar 2013 Hehe...ja jeg valgte i grunnen å se bort fra det der, for han er jo min forumbror. *men min indre ompalompa så gjennom fingrene der jeg gjemte meg *
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå