Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Zagging med busker" kan bli en kassasuksess på lik linje med Danser med Ulver. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho: For noen søte raringer dere er! :kose:

Jeg måtte bare innom for å se hva som hadde skjedd siden sist jeg var her, og for å fortelle at jeg tenker ofte på Kristian i disse dager. Jeg har nemlig en utedusj, som står under åpen himmel, en med en ganske tett men ikke helt tett, bambusvegg rundt.

:ninja: Når jeg lukker opp døra for å innta dusjen, kikker jeg til venstre og høyre og rett opp og rundtomkring før jeg våger å gå ut dit. TENK om det er firfisler og edderkopper der ute! :tristbla: Tenk så redd stakkars Kristian hadde blitt, tenker jeg da. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Hehe....jeg tenker at "stakkars Kristian" hadde stått og sniktittet bak den andre bambusveggen der jeg..... :fnise: Huff og huff så fælt han hadde hatt det da.... :lur:

• Liker 2
Skrevet

Har du busker på rumpa? :lol:

Ah :klaske: jeg skrev busker ja :fnise: Nei, busker hadde vært vondt for stompen ja ;)

Wow...den tanken har jeg aldri vurdert: er du en zægger, Kristian? :sjokkert:

*p.s. ha en nydelig lørdag der du er - busker eller ikke, hehe...*

:nei: jeg er ikke det :P

:hoho: For noen søte raringer dere er! :kose:

Jeg måtte bare innom for å se hva som hadde skjedd siden sist jeg var her, og for å fortelle at jeg tenker ofte på Kristian i disse dager. Jeg har nemlig en utedusj, som står under åpen himmel, en med en ganske tett men ikke helt tett, bambusvegg rundt.

:ninja: Når jeg lukker opp døra for å innta dusjen, kikker jeg til venstre og høyre og rett opp og rundtomkring før jeg våger å gå ut dit. TENK om det er firfisler og edderkopper der ute! :tristbla: Tenk så redd stakkars Kristian hadde blitt, tenker jeg da. :hjerte:

:hoho::5: da hadde det blitt null dusj (kattevask innendørs) for K82 under hele ferieoppholdet :ler: Så tøff du er som i det hele tatt dusjer der :nigo::klem:

• Liker 1
Skrevet

Hehe....jeg tenker at "stakkars Kristian" hadde stått og sniktittet bak den andre bambusveggen der jeg..... :fnise: Huff og huff så fælt han hadde hatt det da.... :lur:

:engel:

• Liker 1
Skrevet

*dytte til den runde ståltrådglorien som han holder opp bak ryggen sin der* :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ler og ler! :hoho: Synes jeg ser fliker av det lille rosa strutteskjørtet stikke inn mellom bambusrørene! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

*dytte til den runde ståltrådglorien som han holder opp bak ryggen sin der* :fnise:

Eyy *vifte Hoppe vekk* :ler:

Ler og ler! :hoho: Synes jeg ser fliker av det lille rosa strutteskjørtet stikke inn mellom bambusrørene! :fnise:

:rulle: hadde du blitt redd eller skrattet in real life da? :ler:

Skrevet

Eyy *vifte Hoppe vekk* :ler:

:rulle: hadde du blitt redd eller skrattet in real life da? :ler:

Jeg hadde i hvert fall, med en gang, forstått hvem det var! :duskedame: Og da hadde jeg blitt glad og skrattet! ;)

• Liker 2
Skrevet

Veldig søtt bilde jeg fikk opp av det nå ja. :biggrin:

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall, med en gang, forstått hvem det var! :duskedame: Og da hadde jeg blitt glad og skrattet! ;)

:ler: så bra :kose:

Skrevet (endret)

Tror han hadde hatt den på selv når han skulle dusje bak sitt eget bambusgjerde:

en liten rosa stump kommer frem når han bøyer seg for å ta opp såpa

han mistet på gulvet, pluss den lille tuu-tuu`en hans. :skratte:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Tror han hadde hatt den på selv når han skulle dusje bak sitt eget bambusgjerde:

en liten rosa stump kommer frem når han bøyer seg for å ta opp såpa

han mistet på gulvet, pluss den lille tuu-tuu`en hans. :skratte:

Liiiten :rope::rasende: *se her da! vri,vende og strekke for Hoppe*

:skratte:

• Liker 2
Skrevet

Tuu-tuuen hans? :fnise: Nei nå.... :hoho: ler jeg meg fillete!!

• Liker 1
Skrevet
:skratte: nå fikk jeg meg en god latter før vi kjører over grensa :lol:
  • Liker 1
Skrevet

Hihihi...NÅ fikk jeg virkelig levende bilder i min indre filmfremviser her! :skratte:

Skrevet

Hihihi...NÅ fikk jeg virkelig levende bilder i min indre filmfremviser her! :skratte:

"Vri, vende og strekke for Hoppe"? :klo: Ja jeg og. :nigo:

Skrevet

Hehe...ja jeg valgte i grunnen å se bort fra det der, for han er jo min forumbror. :plystre:

*men min indre ompalompa så gjennom fingrene der jeg gjemte meg :lur: *

Laie_28.gif

Skrevet

Kristian tåler heldigvis sånn tull :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...