Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja fy. Dropp det :lol:

Går du på treningsstudio?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:trene: Hei og ha en fin ettermiddag og kveld i Kristianheimen! :klem1:
Skrevet

Trenigsstudio? Tror ikke det. Han har rett og slett teipet sammen en del mengder med gamle sjakkbrikker og løfter dem. Mange nok brikker, blir fine og litt tunge manualer. Kristian løfter sjakkmanualer. ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja fy. Dropp det :lol:

Går du på treningsstudio?

Må dessverre trene litt :P

Mhm, så jogger jeg litt, men det kan man jo ikke på vinteren :sukk:

:trene: Hei og ha en fin ettermiddag og kveld i Kristianheimen! :klem1:

Så sterk du er :jepp: Mange takk :kose: ligemåde! Det er mildere her i dag og det snør ikke lenger :bolledeig:

Trenigsstudio? Tror ikke det. Han har rett og slett teipet sammen en del mengder med gamle sjakkbrikker og løfter dem. Mange nok brikker, blir fine og litt tunge manualer. Kristian løfter sjakkmanualer. ;)

:hoho: artig :5:

Skrevet

Hvilket treningssenter da K? :lur:

Har du slettet boken din?? :sukk::kose:

Det er hemmelig :fnise: Men kan røpe så mye at det IKKE var jeg som var i avisen her om dagen fordi jeg ble sendt hjem pga svettelukt :rulle:

Skrevet

Pøh...du svetter da ikke du, K? Du er bare søt og rosa med pudderkvast-merker rundt om kring. :jepp:

Skrevet

:lol: nei det var nok ikke deg Kristian :)

Ja det har jeg. Så ingen vits i å ha bok på ei stund. Kanskje jeg får lyst senere. Men jeg oppholder meg gjerne her i boka di :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Pøh...du svetter da ikke du, K? Du er bare søt og rosa med pudderkvast-merker rundt om kring. :jepp:

Nei, du har heeeelt rett Hoppetaujenta :klem: Du beskriver meg korrekt :jolie::ler:

:lol: nei det var nok ikke deg Kristian :)

Ja det har jeg. Så ingen vits i å ha bok på ei stund. Kanskje jeg får lyst senere. Men jeg oppholder meg gjerne her i boka di :sjenert:

:kose:

Å, så dumt da :sukk: Du er hjertlig velkommen til å bo her så lenge du vil i alle fall :nigo: Jeg har allerde ordnet klart det ene 200 kvm store gjesterommet :opplyser: Sjokolade og diverse produkter venter på deg på det rosa sengetøyet :jolie: Fyll ut frokost skjemaet så er maten klar når du våkner :Nikke:

Skrevet

Høres herlig ut :)

Jeg ønsker et rundstykke, okserull og eggerøre.

Appelsinjuice, honningmelon og vaniljeyoghurt med eple og kanel. Ikke småtteri her nei. :lol:

Skrevet (endret)

Åååh! Kan jeg også fylle ut?

Jeg vil gjerne ha french toast med melis, smør og lønnesirup, med honningmelon, jordbær og blodappelsin til! Og en grov brødskive med eggerøre på.

Et stort glass cloudy apple juice og en dobbel latte trenger jeg også.

:nigo:

Endret av Gaby
Skrevet

Åh...himmel! Jeg tror jeg dåner av de frokostutsiktene. Vil det si at vi (hehe, ja jeg flyttet nettopp inn jeg også) ;) kan få tre måltider om dagen på samme viset? Kjenner at sulten river og sliter i magen min. Jeg må spise irl-frokost nå med en gang! :spise:

Skrevet

Og nå: LUNCH! Veldig viktig å spise regelmessig! :jepp: Husker du på det, K?

Skrevet

Høres herlig ut :)

Jeg ønsker et rundstykke, okserull og eggerøre.

Appelsinjuice, honningmelon og vaniljeyoghurt med eple og kanel. Ikke småtteri her nei. :lol:

Håper det smakte :klem:

Åååh! Kan jeg også fylle ut?

Jeg vil gjerne ha french toast med melis, smør og lønnesirup, med honningmelon, jordbær og blodappelsin til! Og en grov brødskive med eggerøre på.

Et stort glass cloudy apple juice og en dobbel latte trenger jeg også.

:nigo:

Såklart! Det er en ære å ha en gravid frøken i rosa slottet :jolie:

Åh...himmel! Jeg tror jeg dåner av de frokostutsiktene. Vil det si at vi (hehe, ja jeg flyttet nettopp inn jeg også) ;) kan få tre måltider om dagen på samme viset? Kjenner at sulten river og sliter i magen min. Jeg må spise irl-frokost nå med en gang! :spise:

:ler: seff :hug:

Jeg prøver å huske på å spise jevnt ja, men noen ganger glemmer jeg det og da har buskene begynt å skli av rumpa mi :popcorn:

Skrevet (endret)

Har du busker på rumpa? :lol:

:fnise: noen ganger midt på og noen ganger når de sklir under rumpa :ler: Men k82 er ikke noe trailerkar altså, sånn egentlig egentlig :opplyser: Sklir den av er jeg uansett anstendig iført bokser og ikke bar :flekke:

Endret av kristian82
Skrevet

Wow...den tanken har jeg aldri vurdert: er du en zægger, Kristian? :sjokkert:

*p.s. ha en nydelig lørdag der du er - busker eller ikke, hehe...*

Skrevet

Zagging med busker er ikke bra :lol:

Ikke busker av nåletrær iallefall ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...