Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får håper hun ikke hadde blitt altfor redd :rulle:

Nei, sånn i starten blir jo alle :hakeslepp: redde, men med tiden går ting seg til :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nå er det leggedags! Natta

Helvete :sur: fant jeg akkurat ut at en bilde idee jeg hadde ble brukt på 70 tallet :sur: Hmm...skulle bare ha det på veggen uansett..så da kan jeg vel fortsatt gjøre det kanskje :popcorn: Mitt hadde blitt mye kulere enn "orginalen" uansett.

http://toutfait.com/...rard/pop_3.html

Vet ikke om jeg egentlig tør å åpne linken... :fnise:

Skrevet

Vet ikke om jeg egentlig tør å åpne linken... :fnise:

Den er harmløs! Jeg skal jo ta et (dog egenkomponert og ikke fult så harmløst) til å ha på veggen i stuen / sjakkhjørnet 1x1 m eller noe :popcorn: Det blir K82 i dress og 2 frøkner, muligens jeg overdriver og tar 4 frøkner på andre siden av bordet :popcorn:

Skrevet

My mother will be so proud when she visits :ler:

Skrevet

De modifiseringene av bildet ditt får meg til å lure på om du ender opp med et sjakkbrett midt oppi der i det hele tatt? Åtte nakne piker (som gjerne vil lære å spille sjakk!) lett dandert rundt/oppå bordet? Hmm...har forresten dere menn i sjakkens verden sånn almanakk med sjakkpiker i, på veggen?

Mhm, til en jente hadde jeg det :Nikke: Å du bør ikke tro jeg hadde kommet drassende hjem med noe tull :nei: K82 har peil :jolie::ler:

Var det en idè å leie deg ut til vordende jentebaby-mammaer, og tilby kvalitetsshopping før fødselen? :klo:

Kanskje traff du verdens nydeligste alene-jente-mamma to be, og kunne henge deg på der som "onkel"? :)

Skrevet

Håper dagen blir bra Kristian! :klem:

Skrevet

My mother will be so proud when she visits :ler:

:ler:

I kveld er det GoT! :bolledeig:

(Godt det er flere som følger med på NRK sine sendinger.. Har inntrykk av at alle andre allerde er ferdig med sesong 2 :ler: )

Skrevet

Jeg sitter her og nihusker på at GOT kommer i kveld ja. Gleder meg. :)

Skrevet

Jeg har ikke sett på det. Bør vel starte fea begynnelsen i så fall :) tenkte å begynne å se Lost ettersom jeg ble litt lost etter sesong en. Haha...

Skrevet

Lost er også morsomt, men på en annen måte. Må nok se den igjen en gang jeg også,

men har den ikke selv. Vil se andre før jeg kjøper den evt. :)

Vi får håpe at K husket å se GOT i kveld da?

Skrevet

*synge så vakkert og høyt hun bare kan*

"Ja nå er helgen kommet, det er tid for fredags-kooooooooooos!" :danse:

Skrevet

De modifiseringene av bildet ditt får meg til å lure på om du ender opp med et sjakkbrett midt oppi der i det hele tatt? Åtte nakne piker (som gjerne vil lære å spille sjakk!) lett dandert rundt/oppå bordet? Hmm...har forresten dere menn i sjakkens verden sånn almanakk med sjakkpiker i, på veggen?

Var det en idè å leie deg ut til vordende jentebaby-mammaer, og tilby kvalitetsshopping før fødselen? :klo:

Kanskje traff du verdens nydeligste alene-jente-mamma to be, og kunne henge deg på der som "onkel"? :)

:hoho: jojo, jeg får med sjakkbrettet. Det kommer bare til å være mange nakne kropper rundt det :lur:

Nei, ingen sjakkpiker :fnise:

Jeg kan leies ut for den rette sum!

Ja :strix: en alenemamma med en søt jente hadde ikke vært å forakte :nigo: Eneste aberet med det er om det blir slutt å man da har blitt veldig glad i den lille :sukk:

Håper dagen blir bra Kristian! :klem:

Takk :hug: God helg alle sammen!

:ler:

I kveld er det GoT! :bolledeig:

(Godt det er flere som følger med på NRK sine sendinger.. Har inntrykk av at alle andre allerde er ferdig med sesong 2 :ler: )

Got var dødsfett i går!! Han joefry er drøy as :ler: Å for en "kul" fødsel :ler:

Skrevet

Unnskyld men...hva er dette GOT for noe a'? :sjenert:

Skrevet

Game of thrones :) God helg aldrisur :klem:

Skrevet

Game of thrones :) God helg aldrisur :klem:

Å takk snille K, for begge deler! :klemmer: Og god helg til deg også.

Skrevet

Å takk snille K, for begge deler! :klemmer: Og god helg til deg også.

:nigo::hug: Du må se på det ! Kjempetøff serie :nigo:

Skrevet

:nigo::hug: Du må se på det ! Kjempetøff serie :nigo:

I will :Nikke:

Skrevet

Eneste aberet med det er om det blir slutt å man da har blitt veldig glad i den lille :sukk:

---

Got var dødsfett i går!! Han joefry er drøy as Å for en "kul" fødsel

For det første: den antagelig ganske unge skuespilleren er et funn for den ekle, syke rollen. :rasende:

Jeg er sint bare jeg ser snurten av ham.

For det andre: det hadde vært noe gitt; å bare føde litt luft som materialiserte seg til å bli den det skulle bli, utenfor føderen. Sånn vil jeg ha det for alle kvinner. Lurer på om jeg kan få presset det sammen i en 8mars-parole? :klo::jepp:

Det er fantasy-serie...for oss som er litt lengre fremskredne enn de som liker Hotel Cæsar. :kosteskaft:

I will :Nikke:

I hope so! :tommelopp: Det ligger på nrk3 på nett...hint-hint. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...