Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun dama under "når ikke en gang dette er nok" var jammen meg flott :sikle: Får automatisk en bite impuls :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun dama under "når ikke en gang dette er nok" var jammen meg flott :sikle: Får automatisk en bite impuls :popcorn:

På TV eller? :vetikke:

Skrevet

På TV eller? :vetikke:

Øverst på KG siden :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Øverst på KG siden :opplyser:

Okei! :hoho: Jeg ser aldri på de titlene eller leser artiklene skjønner du. :arwen:

• Liker 1
Skrevet

Okei! :hoho: Jeg ser aldri på de titlene eller leser artiklene skjønner du. :arwen:

Ikke jeg heller..men noen bilder får jeg jo med meg :ler:

Skrevet

Ikke jeg heller..men noen bilder får jeg jo med meg :ler:

Ikke så merksnodig det! :fnise:

Skrevet (endret)

Hun dama under "når ikke en gang dette er nok" var jammen meg flott Får automatisk en bite impuls

Elegant bilde, med rikelige fjellformasjoner, men hvor kommer bitingen inn her? :klo:

Syns nesten at hun skal få flytte inn på ekstrarommet ditt, K.

undertoey_1231_jpg_499654h.jpg

Jeg er sikker på at hun kommer til å ha skjulte talenter når det gjelder husarbeid også.

:jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Gjest hogwash
Skrevet (endret)

Tror Bisping sloss i helgen K ;)

Spilte du noengang Tekken?

Edit: Jeg har da ikke valgt annen skriftfarge? :klo:

Endret av hogwash
Skrevet (endret)

Hihi...stilig! Det skjer av og til at skriften min blir mye større uten at jeg har valgt det. Noe er ikke helt som det skulle her inne. :) Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Jeg tror at han kan ha valgt å ta seg spesielt godt av sin nye leietaker. :lur:

Skrevet

"Husleieboka" har mange sider og punkter som må gås igjennom veldig nøye,

for å være på den sikre siden. Jeg tror at K er en pliktoppfyllende utleier. :jepp:

Skrevet

Ikke så merksnodig det! :fnise:

Nei :engel:

Men hun andre dama i dag "nå skal jenter også bygge muskler blabla" likte jeg ikke...hva faen, vil jo ikke ha en dame med sånne manne armer!

Har du en fin helg?

Den har vært oki, bare litt travel :klem:

Elegant bilde, med rikelige fjellformasjoner, men hvor kommer bitingen inn her? :klo:

Syns nesten at hun skal få flytte inn på ekstrarommet ditt, K.

undertoey_1231_jpg_499654h.jpg

Jeg er sikker på at hun kommer til å ha skjulte talenter når det gjelder husarbeid også.

:jepp:

I voksen alder har jeg bestandig fått en trang til å bite når jeg ser slike flotte frøkner :arwen:

Hun har nok mange skjulte talenter :lur:

Hadde hun flyttet inn hos meg måtte hun jo seff sovet i min seng da. Det hadde stått i leieavtalen (K82 hadde kanskje blitt arrestert pga den leieavtalen :rulle: )

Tror Bisping sloss i helgen K ;)

Spilte du noengang Tekken?

Ja, men ikke si hvordan det gikk :ler: Jeg fikk det ikke med meg og håper det går i reprise neste helg på canal 9 eller hva det heter.

Ja, tekken spilte jeg :ler: Gode minner!

Skriftfargen blir tildelt. Du er grønn - la meg sjekke boken min "Fargen grønn tildeles høflige brukere som har et adekvat følelsesregister, riktig mengde humor og korrekt mengde venner" :jepp:

Kristian hvor er du? :klo:

Er her nu :)

Skrevet

Bra :)

Der da? :kose:

Jeg vil også få tildelt skriftfarge :nigo:

Men men :hakeslepp: rosa er jo min farge :trist:

Fargen rosa tildeles snodige sjakkspillende menn med stor M, som har fobier for småkryp og div. , samt bitetrang :opplyser: Hvorfor har du fått den :grine:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...