Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2013 #15621 Skrevet 15. januar 2013 (endret) Jojo, men når man først åpner den "døra" der så baller det fort på seg Jammen du må gå på legekontoret og ikke i ungenes ballrom på det store handlesenteret vettu. Håper at du er bedre og at det ikke bare er noe du sier. Helsa di har du bare en av og den skal vi ta vare på. --------------------------- Endret 15. januar 2013 av Hoppetaujenta
Aldrisur Skrevet 15. januar 2013 #15622 Skrevet 15. januar 2013 Bra å høre at du føler deg bedre i dag Kristian. Hoppe! Driver du og skremmer Kristian med krypende edderkopper?
Gjest Katee Skrevet 15. januar 2013 #15624 Skrevet 15. januar 2013 Jeez, kan man ikke gå inn i en eneste bok uten at det er noe edderkoppfjas???
kristian82 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #15625 Skrevet 15. januar 2013 Oi, Lockout, mente jeg. Ikke så verst Jeg leste og i mitt hode skrev jeg også Lockout Jammen du må gå på legekontoret og ikke i ungenes ballrom på det store handlesenteret vettu. Håper at du er bedre og at det ikke bare er noe du sier. Helsa di har du bare en av og den skal vi ta vare på. --------------------------- Sant det Ja, er bedre da Lekerom ja Åhh, edderkopp jo Bra å høre at du føler deg bedre i dag Kristian. Hoppe! Driver du og skremmer Kristian med krypende edderkopper? Takk Ja, Hoppe liker ikke at jeg er i bedre form tydeligvis Går det bedre? Mhm, thanks Jeez, kan man ikke gå inn i en eneste bok uten at det er noe edderkoppfjas??? Nei, si til henne Al *stille seg bak store Al*
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar 2013 #15626 Skrevet 16. januar 2013 (endret) Hoppe! Driver du og skremmer Kristian med krypende edderkopper? Eh, nei? Åhh, edderkopp jo Ja, Hoppe liker ikke at jeg er i bedre form tydeligvis Nei, si til henne Al *stille seg bak store Al* Men hva er nå dette for noe "rotte-seg-sammen-og-ta-lille-hoppe" -oppførsel da? Hvorfor skal jeg få skylden for alt jeg gjør. Ups, der manglet et ikke inni der. Faktum er jo at dette er en skikkelig gammel bok til å være på et forum, og da kommer det også småkryp frem når en minst venter det. Det va`kke miiiiin skyld! *sette seg ned under et stort tre og lukte fredfullt på blomsten sin* Endret 16. januar 2013 av Hoppetaujenta
Aldrisur Skrevet 16. januar 2013 #15629 Skrevet 16. januar 2013 Håper du er HELT bra igjen i dag Kristian! Se hva jeg fant til deg!! 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. januar 2013 #15630 Skrevet 16. januar 2013 Jøss, så fin den er! Passer helt på en prikk til kong Kristian...
kristian82 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #15631 Skrevet 17. januar 2013 Eh, nei? Men hva er nå dette for noe "rotte-seg-sammen-og-ta-lille-hoppe" -oppførsel da? Hvorfor skal jeg få skylden for alt jeg gjør. Ups, der manglet et ikke inni der. Faktum er jo at dette er en skikkelig gammel bok til å være på et forum, og da kommer det også småkryp frem når en minst venter det. Det va`kke miiiiin skyld! *sette seg ned under et stort tre og lukte fredfullt på blomsten sin* alle rampefrøkner må settes på plass en gang i blant Den er gammel,men helt edderkoppfri! Hadde den ikke vært det hadde den aldri blitt så gammel Håper du er HELT bra igjen i dag Kristian! Se hva jeg fant til deg!! Takk I alle fall langt bedre, anser det som helt bra. Ah, den var kul!! Jøss, så fin den er! Passer helt på en prikk til kong Kristian...
Guriane Skrevet 17. januar 2013 #15632 Skrevet 17. januar 2013 (Edderkoppfjas kan jammen være bedre enn mye annet fjas...) Hei hå sjakkmester Så du på GoT i kveld?
Gjest Katee Skrevet 18. januar 2013 #15633 Skrevet 18. januar 2013 (Edderkoppfjas kan jammen være bedre enn mye annet fjas...) *tar hintet og lister seg ut av boken igjen*
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2013 #15634 Skrevet 18. januar 2013 Kan jeg kalle meg for en ekte GOT`er?
Hoppetaujenta Skrevet 18. januar 2013 #15636 Skrevet 18. januar 2013 En liten porsjon med nattmat til broder Kristian også! 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. januar 2013 #15638 Skrevet 19. januar 2013 Jeg mistenker ham for å ha vært på sjakk-rave-party i flere døgn, og at han ligger i svime under et spillebord, og er full av tungtvirkende e-stoffer som ikke forlater kroppen så lett. Det krever sin mann fullt og helt, å være idol.
kristian82 Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #15639 Skrevet 19. januar 2013 (Edderkoppfjas kan jammen være bedre enn mye annet fjas...) Hei hå sjakkmester Så du på GoT i kveld? Pøh, edderkoppfjas er jo det verste Sjakkmester ja - in my dreams. Ja, det gjorde jeg Du også? *tar hintet og lister seg ut av boken igjen* Ikke gjør det da Kristian! En liten porsjon med nattmat til broder Kristian også! Nam nam, jeg kjenner allerede gladiator kroppen min bygger enda mer muskler Ha en superfin lørdag Kristian! Takk, ligemåde. den katten så fornøyd ut Jeg mistenker ham for å ha vært på sjakk-rave-party i flere døgn, og at han ligger i svime under et spillebord, og er full av tungtvirkende e-stoffer som ikke forlater kroppen så lett. Det krever sin mann fullt og helt, å være idol. Ja, sånn går no dagan God helg alle sammen!!! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå