Gjest Animula Skrevet 1. januar 2013 #15401 Skrevet 1. januar 2013 Heia, så hyggelig. Velkommen skal du være Velkomst over. Åå gave! Tusen takk! Utrolig hvor god man blir til å ta imot så lenge det ikke er stikkball!
kristian82 Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #15402 Skrevet 1. januar 2013 Åå gave! Tusen takk! Utrolig hvor god man blir til å ta imot så lenge det ikke er stikkball! Stikkball ja Hvilket bilde er det du har på profilen din?
Gjest Animula Skrevet 1. januar 2013 #15403 Skrevet 1. januar 2013 Det er Galateas Triumf av Rafael Jeg har tenkt å finne et nærbilde av Galatea, men jeg har ikke kommet så langt. Hun er en sjø-nymfe som fykter fra kyklopsen Polyphemus som er sjalu og vil ha henne.
kristian82 Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #15404 Skrevet 1. januar 2013 Det er Galateas Triumf av Rafael Jeg har tenkt å finne et nærbilde av Galatea, men jeg har ikke kommet så langt. Hun er en sjø-nymfe som fykter fra kyklopsen Polyphemus som er sjalu og vil ha henne. Aha, kult! Da vet jeg hvem jeg skal rette spørsmål om kunst til Kyklopsen Polyphemus, småvrient navn Nei, nå er det leggetid her. God natt folkens
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2013 #15406 Skrevet 2. januar 2013 (endret) Kyklopsen Polyphemus, småvrient navn Jeg har en sterk følelse av at dette ikke dreier seg om for og etternavn. Han pleier ikke å presentere seg slik. Forøvrig er det en s for mye i det første ordet der. Jeg vet da litt jeg også. ...og her er et bilde av sjarmøren: Endret 2. januar 2013 av Hoppetaujenta
mia83 Skrevet 2. januar 2013 #15407 Skrevet 2. januar 2013 Her skjer det lite. Får snart besøk av ei venninne. Der da?
kristian82 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #15408 Skrevet 2. januar 2013 Jeg har en sterk følelse av at dette ikke dreier seg om for og etternavn. Han pleier ikke å presentere seg slik. Forøvrig er det en s for mye i det første ordet der. Jeg vet da litt jeg også. ...og her er et bilde av sjarmøren: han var skummel Ja, men deg spør jeg jo om så mye annet Hoppe Her skjer det lite. Får snart besøk av ei venninne. Der da? Oki, hva skal dere da? Neh, bare en teit uspennende onsdag
mia83 Skrevet 2. januar 2013 #15409 Skrevet 2. januar 2013 Vi bare skravlet egentlig. Så kom det plutselig en bredbåndsfyr og ringte på døra.
kristian82 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #15410 Skrevet 2. januar 2013 Vi bare skravlet egentlig. Så kom det plutselig en bredbåndsfyr og ringte på døra. Fikk han lurt deg da? Ah, i dag har jeg med lang tidskontroll spilt uavgjort mot en på 14 plass og seier over en på 24 plass Jeg blir bedre for hver måned..må det fortsette til evig tid 1
mia83 Skrevet 2. januar 2013 #15411 Skrevet 2. januar 2013 Lurt meg? han fiksa linja vår. Den har vært treg.. Grattis!
kristian82 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #15412 Skrevet 2. januar 2013 Lurt meg? han fiksa linja vår. Den har vært treg.. Grattis! Ja, det er jo gjerne luringer som skal selge noe som kommer rekende på døra Nice det er fikset da Mange takk Noen googlet boka i stad
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2013 #15413 Skrevet 2. januar 2013 *reise seg kjapt, armene i været og ta forumbølgen for sjakktalentet* "BRØL!" Hmm...vet ikke helt om det var sånn effekt jeg hadde tenkt meg, men skitt au.
Gjest hogwash Skrevet 2. januar 2013 #15414 Skrevet 2. januar 2013 ... Noen googlet boka i stad Neida, bare web crawlers / spidering! Bra kveld?
kristian82 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #15415 Skrevet 2. januar 2013 *reise seg kjapt, armene i været og ta forumbølgen for sjakktalentet* "BRØL!" Hmm...vet ikke helt om det var sånn effekt jeg hadde tenkt meg, men skitt au. wOHO, mange takk Neida, bare web crawlers / spidering! Bra kveld? Hva vil det si da Hogwash?? Jepp, vært og trena og spilt noen kamper Hos deg a?
Gjest hogwash Skrevet 2. januar 2013 #15416 Skrevet 2. januar 2013 ... Hva vil det si da Hogwash?? Jepp, vært og trena og spilt noen kamper Hos deg a? En web crawler eller spider er en bot. Altså et program som jobber på egenhånd. I dette tilfellet med å indeksere data for google så søk går raskere. De er overalt på nett, men KG er en av få plasser der de faktisk er synlige for hvem som helst Ligner du på Arnold snart? Her har det vært litt småhektisk og frem og tilbake, men har da gått fint!
mia83 Skrevet 2. januar 2013 #15417 Skrevet 2. januar 2013 Jag kjenner en bot. Hon heter Anna, Anna heter hon..
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2013 #15418 Skrevet 2. januar 2013 Ser for meg en KristianArnold som poserer smilende, spenner musklene sine og har en sjakkbrikke stående og balansere på en av overarmsmusklene....
kristian82 Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #15419 Skrevet 2. januar 2013 En web crawler eller spider er en bot. Altså et program som jobber på egenhånd. I dette tilfellet med å indeksere data for google så søk går raskere. De er overalt på nett, men KG er en av få plasser der de faktisk er synlige for hvem som helst Ligner du på Arnold snart? Her har det vært litt småhektisk og frem og tilbake, men har da gått fint! Åja, takk for oppklarende svar Har ikke peiling på sånt jeg Nei, gjør ikke det Føler det er mest vedlikehold egentlig..må trene så drøyt ofte for at en skal fortsette å bli større føler jeg Oki, får ikke slite deg ut da. Treninga di om dagen da? Jag kjenner en bot. Hon heter Anna, Anna heter hon.. Ser for meg en KristianArnold som poserer smilende, spenner musklene sine og har en sjakkbrikke stående og balansere på en av overarmsmusklene.... Mhm, der har du meg Enjoy it, and it is free of charge to cop a feel (eller hvordan det skrives )
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2013 #15420 Skrevet 2. januar 2013 Jeg står her og enjoy`er det på avstand jeg. Tryggest det tror jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå