Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2012 #15261 Skrevet 12. desember 2012 24/7? Han må da bli litt matt av å spille sjakk så mye?
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2012 #15263 Skrevet 12. desember 2012 ...tror at mia glemte å skru på lyden i den roperten gitt. 1
kristian82 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #15264 Skrevet 12. desember 2012 Må jo innrømme at jeg av og til lurer litt på hvor og hva K driver på med når han er så mye borte fra "hjemmet sitt" og "familien sin", altså oss. Som Al sier så gir jeg meg selv hen til sjakkens univers Men kommer bestandig tilbake til dere da Han spiller sjakk vel 24/7? Han må da bli litt matt av å spille sjakk så mye? Går bra med noen røyke/treningspauser Mye av tiden går med til å lese sjakkbøker også. Sjekke varianter og føre de inn i permene mine Jaja..en sånn bare en mor kan være glad i Kristian!! Jah ...tror at mia glemte å skru på lyden i den roperten gitt.
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2012 #15265 Skrevet 12. desember 2012 Jeg kjenner meg som din forumsøster og er glad i deg akkurat som du er. Riktig søt og fraværende er du der du sitter.
kristian82 Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #15266 Skrevet 12. desember 2012 Jeg kjenner meg som din forumsøster og er glad i deg akkurat som du er. Riktig søt og fraværende er du der du sitter. Derfor du er så god Hoppetaujenta Du må gjerne sove i rosa slottet i natt om du vil! Al sover allerede *peke bort på 3 fantastiske dobbeltsenger* froksost på sengen blir det også 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2012 #15267 Skrevet 13. desember 2012 Jatakk! Jeg kryper snart opp i den borterste der. Så koselig....
mia83 Skrevet 13. desember 2012 #15268 Skrevet 13. desember 2012 roperten funket etter en stund Sjakk ja..
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2012 #15269 Skrevet 13. desember 2012 (endret) Har sovet godt og lenge i dobbeltgjestesenga di, K.....men d.v.s. jeg hadde et veldig omfattende mareritt rett før jeg våknet. Det handlet om endetider. Jeg opplevde folks fortvilelse med tanke på noe nært forestående, stort og vondt. Var på toppen av et høyt lagerbygg hvor to kjæreste-menn hadde leilighet. De hadde gjort det om til et safe-house, men det var bare litt tid igjen til det forferdelige skulle skje og den ene hadde ikke kommet seg dit i tide. Den andre var i sorg, for en spesiell låsemekanisme måtte ødelegges i døra for at leiligheten skulle være umulig å få opp utenfra. Han begynte å rive "nøkkelen" i fra hverandre og gjøre seg klar til å ta sitt eget liv (!?!) i dette "trygge huset". Jeg var tilstede der og snakket med denne mannen, men alikevel var jeg nok bare en tilskuer, for jeg hadde ingen tanker om å redde meg selv. Delte bare de voldsomt triste følelsene hos alle andre mennesker. Gir jo ingen mening å skulle bygge et safe-house for så å ta sitt eget liv i det , men... Det var mange som hadde panikk og forsøkte å flykte i trygghet for noe de ikke visste hva ville komme som. Det preget meg da jeg sto opp. Lurer på om "maskinisten" lå gjemt under alle de rosa silkedraperiene som var festet rundt den nedre delen av senga? I såfall skal han lokkes bort før neste natt kommer. Endret 13. desember 2012 av Hoppetaujenta
kristian82 Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #15270 Skrevet 13. desember 2012 Jatakk! Jeg kryper snart opp i den borterste der. Så koselig.... roperten funket etter en stund Sjakk ja.. Den gjorde det Skjer a? Har sovet godt og lenge i dobbeltgjestesenga di, K.....men d.v.s. jeg hadde et veldig omfattende mareritt rett før jeg våknet. Det handlet om endetider. Jeg opplevde folks fortvilelse med tanke på noe nært forestående, stort og vondt. Var på toppen av et høyt lagerbygg hvor to kjæreste-menn hadde leilighet. De hadde gjort det om til et safe-house, men det var bare litt tid igjen til det forferdelige skulle skje og den ene hadde ikke kommet seg dit i tide. Den andre var i sorg, for en spesiell låsemekanisme måtte ødelegges i døra for at leiligheten skulle være umulig å få opp utenfra. Han begynte å rive "nøkkelen" i fra hverandre og gjøre seg klar til å ta sitt eget liv (!?!) i dette "trygge huset". Jeg var tilstede der og snakket med denne mannen, men alikevel var jeg nok bare en tilskuer, for jeg hadde ingen tanker om å redde meg selv. Delte bare de voldsomt triste følelsene hos alle andre mennesker. Gir jo ingen mening å skulle bygge et safe-house for så å ta sitt eget liv i det , men... Det var mange som hadde panikk og forsøkte å flykte i trygghet for noe de ikke visste hva ville komme som. Det preget meg da jeg sto opp. Lurer på om "maskinisten" lå gjemt under alle de rosa silkedraperiene som var festet rundt den nedre delen av senga? I såfall skal han lokkes bort før neste natt kommer. Men huffda Sånne drømmer er ikke velkomne i rosa slottet Hørtes ut som en fæl drøm! Men lover at neste gang kommer du bare til å drømme rosa søte behagelige drømmer 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2012 #15272 Skrevet 13. desember 2012 (endret) Takk; K. Jeg tar det som et høytidelig løfte. --- Skal det være litt smått å bite i utover kvelden? Endret 13. desember 2012 av Hoppetaujenta 1
Gjest Katee Skrevet 13. desember 2012 #15273 Skrevet 13. desember 2012 (endret) *krøller seg sammen som en liten katt i den rosa sofaen* Tror jeg ligger her og later meg til evig tid Endret 13. desember 2012 av Alyah
Gjest hogwash Skrevet 14. desember 2012 #15274 Skrevet 14. desember 2012 *sette frem litt mat til katten i sofaen*
kristian82 Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #15277 Skrevet 14. desember 2012 Skjer? Alt for mye.. Hos deg da? Nja, litt snodige ting her! Nr. 1 alle mine bukser har brått blitt for store UTEN at jeg har gått ned noe i vekt (heller litt opp siden det er vinter) Nr.2 hmm, nei var bare det Takk; K. Jeg tar det som et høytidelig løfte. --- Skal det være litt smått å bite i utover kvelden? Det er et løfte. Jaah, tusen takk *krøller seg sammen som en liten katt i den rosa sofaen* Tror jeg ligger her og later meg til evig tid Det kan du få lov til Men hva har skjedd? *sette frem litt mat til katten i sofaen* Ikke glem at det er en kresen katt God helg alle sammen!
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2012 #15278 Skrevet 14. desember 2012 Nja, litt snodige ting her! Nr. 1 alle mine bukser har brått blitt for store UTEN at jeg har gått ned noe i vekt Er det mulig at kroppen holder på å omstrukturer seg helt selv? Har det som før lå rundt hofter/liv plassert seg utover de velformede manndige skulderpartiene dine, kanskje? lol
Gjest Katee Skrevet 14. desember 2012 #15279 Skrevet 14. desember 2012 Takker! Skal spise sushi nå! Vil du ha?
kristian82 Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #15280 Skrevet 14. desember 2012 Er det mulig at kroppen holder på å omstrukturer seg helt selv? Har det som før lå rundt hofter/liv plassert seg utover de velformede manndige skulderpartiene dine, kanskje? lol perhaps perhaps. Om det ikke har lagt seg på mine manndige skuldre har de kanskje lagt seg på magen Eller at min bare på mystisk vis har krympet Takker! Skal spise sushi nå! Vil du ha? Sushi..hmmm...jeg er sulten, meeeen takker høflig nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå