Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har slettet den. Kan jeg bo her? :pls:

Men, huffda den var jo fin jo :kose: Men seff kan du bo her :nigo: Gjesterommet er klart og du har seff adgangskort til resten av slottet også :nigo: Føl deg som hjemme :hoppe: Hyggelig med selskap!

Klart jeg lager mat :)

:strix: så flott

Endret av kristian82
Skrevet

Fikk plutselig et syn inn i fremtiden...K og hans førstefødte datter etter intens barnesjakklek:

cute-baby-father-sleeping.jpg

Skrevet (endret)

Fikk plutselig et syn inn i fremtiden...K og hans førstefødte datter etter intens barnesjakklek:

cute-baby-father-sleeping.jpg

:strix: det var vel et fint syn??? Hørtes vedig koslig ut :nigo:

Nei, nå må jeg lade opp til Bellator på tv2 Zebra! Alle ønskes inn i storstuen til godteri og brus og cage fighting på tv ! :hoppe:

Endret av kristian82
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kommer! :opplyser: ...og hvis jeg begynner å snorke, får du bare dytte litt i meg så jeg får lagt meg.

:)

Skrevet

Jeg kommer! :opplyser: ...og hvis jeg begynner å snorke, får du bare dytte litt i meg så jeg får lagt meg.

:)

Kult at du blir med :bolledeig: Jah jah, men du kan bare sove og snorke i storstua også om du vil :kose:

• Liker 1
Skrevet

Da vet vi alle hvor vi finner meg i natt....først seende på tv, så langsomt glidende ned i liggende halvvåken positur og deretter med mere og mere sovende uttrykk. Koselig det å sovne i et rom hvor noen andre liksom tar styringen og slår av lyset og passer på at alle vinduer er låst og sånn før natta kommer for alvor. Jeg kjenner på meg at K kunne ha blitt en finfin forumbror. :jepp:

Skrevet

Woohoo! I dag dumpet amazon-pakka. Det blir popcorn til middag, K! Bon appetit ;)

Skrevet

Og sjefen din ringte og sa at du kunne ta fri i morgen :opplyser: skal vi døgne?

Skrevet

Da vet vi alle hvor vi finner meg i natt....først seende på tv, så langsomt glidende ned i liggende halvvåken positur og deretter med mere og mere sovende uttrykk. Koselig det å sovne i et rom hvor noen andre liksom tar styringen og slår av lyset og passer på at alle vinduer er låst og sånn før natta kommer for alvor. Jeg kjenner på meg at K kunne ha blitt en finfin forumbror. :jepp:

:hug:

Woohoo! I dag dumpet amazon-pakka. Det blir popcorn til middag, K! Bon appetit ;)

Så kult :strix: (men jeg bestiller en pizza også jeg :jepp: )

Og sjefen din ringte og sa at du kunne ta fri i morgen :opplyser: skal vi døgne?

Dagen blir bare bedre og bedre jo :bolledeig: Im dowwwwn!

Kan jeg også være med eller? Jeg HAR jo fri i morra :fnise:

Seff seff :5:

Skrevet

Starter fra episode en eller? Det er så lenge siden jeg så den at jeg nok ikke helt husker starten lengre.

Skrevet (endret)

Må jo innrømme at jeg av og til lurer litt på hvor og hva K driver på med når han

er så mye borte fra "hjemmet sitt" og "familien sin", altså oss. :nigo:

Endret av Hoppetaujenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...