Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er faktisk ganske ok, om jeg må si det selv. :jepp:

Skrevet

Ser deg nok, K. *hviske* ...du er velkommen inn til meg igjen nå, hvis du vil.... :)

Skrevet

Ser deg nok, K. *hviske* ...du er velkommen inn til meg igjen nå, hvis du vil.... :)

Ah, boken er tilbake? :hoppe:

Har du hatt en fin helg? :klem:

Heia :kose:

Ja, den har vært fin den :) Hva med din? Var det kos hos Gaby? :popcorn: *Inn å titte i boken etter referat*

Mandag igjen snart.

Huff :sukk:

Skrevet

Skuvmil? Nei dessverre... forklarer du det for meg Hog?

Litt sent svar!

Det er når man har fått til et slikt oppsett at man får mil og kan slå ut en motstander med hvert flytt.

Se for deg et rektangel med en brikke midt på ene langsiden som flyttes opp og ned hver runde :)

Var det sånn du ønsket deg til jul K?

Pink_Chess_m.jpg

• Liker 3
Skrevet

Hihi...jeg tror hog har gjort et smart gavetrekk her! ;)

jepp, K! :)

Skrevet

Litt sent svar!

Det er når man har fått til et slikt oppsett at man får mil og kan slå ut en motstander med hvert flytt.

Se for deg et rektangel med en brikke midt på ene langsiden som flyttes opp og ned hver runde :)

Pink_Chess_m.jpg

Ahhh :bolledeig: :bolledeig: Ja!!! Det ønsker jeg meg :hoppe: :hoppe:

Hihi...jeg tror hog har gjort et smart gavetrekk her! ;)

jepp, K! :)

Absolutt! Han er sikret evig :pls: om jeg får det brettet til jul :jepp:

Da må jeg finne den :bond:

Skrevet

Da må jeg finne den

Takk for innflyttingsgave. Jeg glemmer deg aldri. :fnise:
Skrevet

Takk for innflyttingsgave. Jeg glemmer deg aldri. :fnise:

Bare hyggelig :ler: Nei, det må du ikke gjøre :fnise::klem:

Skrevet

Ikke en gang når jeg en gang blir senil og vandrer langs bygdevegene og spør (med høy og tunghørt stemme) etter sjakkgeniet Kristian. :rope: "Kristian,- vil I låne meg huuuuuuus i natt?!?"

Skrevet

Ikke en gang når jeg en gang blir senil og vandrer langs bygdevegene og spør (med høy og tunghørt stemme) etter sjakkgeniet Kristian. :rope: "Kristian,- vil I låne meg huuuuuuus i natt?!?"

Så bra :strix: Seff, jeg har alltid et ledig rom for Hoppetauet :klem:

Skrevet

Så da har vi altså en avtale. Om ikke lenge så flytter du (og kassadamejenta) inn i mitt koselige stabbur borti høgget her, og når vi blir usannsynlig voksne, flytter jeg inn til deg. Da har nok du blitt ganske mye rikere også og har et stort karriærehus som tillater at du har husgjester over lengre tid, uten at vi går i veien for hverandre. Håper at du får deg ei kokke også da; til frokost liker jeg best mitt kokte egg "smilende", som det heter. :jepp: *glede seg allerede nå*

• Liker 1
Skrevet

Så da har vi altså en avtale. Om ikke lenge så flytter du (og kassadamejenta) inn i mitt koselige stabbur borti høgget her, og når vi blir usannsynlig voksne, flytter jeg inn til deg. Da har nok du blitt ganske mye rikere også og har et stort karriærehus som tillater at du har husgjester over lengre tid, uten at vi går i veien for hverandre. Håper at du får deg ei kokke også da; til frokost liker jeg best mitt kokte egg "smilende", som det heter. :jepp: *glede seg allerede nå*

Ah, høres fantastisk ut! Vi har absolutt en avtale!! :klem:

Hva vil det si med smilende egg? :ler:

Skrevet (endret)

Et som ikke er hardkokt eller rennende....men bare akkurat litt sånn at det hvite har stivnet

og resten er mykt og gult inni. Prior Solegg f.eks. er egg av høy kvalitet. Hønene spiser rent, vegetabilsk fôr med mais som gir den gule, varme fargen. Nam. :)

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Et som ikke er hardkokt eller rennende....men bare akkurat litt sånn at det hvite har stivnet

og resten er mykt og gult inni. Prior Solegg f.eks. er egg av høy kvalitet. Hønene spiser rent, vegetabilsk fôr med mais som gir den gule, varme fargen. Nam. :)

Aha *notere i permen sin* :jepp:

Skrevet

Kjære Kristian, unnskyld for at jeg skremte deg så veldig i tråden til Hog. :( Kan jeg gjøre det godt igjen ved å sende deg denne lille søtingen?

sBNzk.jpg

• Liker 2
Skrevet

Litt sent svar!

Pink_Chess_m.jpg

Hahahahahahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...