mia83 Skrevet 4. november 2012 #15041 Skrevet 4. november 2012 Joda helgen har vært grei den hva har du drevet med da?
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2012 #15043 Skrevet 5. november 2012 Regner med at han har bedrevet sjakk jeg, mia.
kristian82 Skrevet 5. november 2012 Forfatter #15044 Skrevet 5. november 2012 Mhm.... *ser at K har gode anlegg for å være hundeeier* Jah, jeg er bestemt men snill Joda helgen har vært grei den hva har du drevet med da? Som Hoppe sier, sjakk Hogwash, hva pønsker du på
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2012 #15045 Skrevet 5. november 2012 Pønsker han? Han er ikke her, så vidt jeg kan se...
kristian82 Skrevet 5. november 2012 Forfatter #15046 Skrevet 5. november 2012 Pønsker han? Han er ikke her, så vidt jeg kan se... Han var innom her med finnlandshette Hoppe da, så dumt du slettet boken din
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2012 #15047 Skrevet 5. november 2012 Kommer kanskje tilbake med en ny når jeg har noe å skrive om. Ble litt tomt der liksom. Håper på tilgivelse og at forumopplevelsen til K alikevel vil bli av beste slaget.
mia83 Skrevet 5. november 2012 #15048 Skrevet 5. november 2012 Tomt? Synes da det var mye liv i boka di hele tida jeg Hoppe! Jeg har også tenkt på å slette min flere ganger. Men når jeg sier det, blir det alltid masse liv i boka mi. For en stakket stund... Har lite å skrive om jeg også. Går nå mest i det samme gamle.. så vi får nå se hva det blir til for meg også. Håper du har en fin dag Kristian! Sjakk er jo fint å drive med i helgene det. Men jeg liker ikke sjakk fordi jeg alltid taper.
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2012 #15049 Skrevet 5. november 2012 Tomt? Synes da det var mye liv i boka di hele tida jeg Hoppe!Jaaa, joooo, det var jo det, og takk til alle som bidro friskt, men jeg er tom og uten flyt...og da kjentes det ikke helt rett å fortsette. Jeg har tenkt frem og tilbake i ukesvis og har holdt på å gjøre det før, men tok meg inn igjen stadig vekk. Jeg har helt sikkert hoppet for mye og er overanstrengt i hoppemuskelen, pluss et par andre steder også. Jeg kommer antageligvis, helt sikkert....muligens, tilbake igjen senere. Må jo presisere at det bare er boka som tar pause. Ikke jeg.
kristian82 Skrevet 5. november 2012 Forfatter #15050 Skrevet 5. november 2012 Kommer kanskje tilbake med en ny når jeg har noe å skrive om. Ble litt tomt der liksom. Håper på tilgivelse og at forumopplevelsen til K alikevel vil bli av beste slaget. Du er tilgitt da men jeg syns den var alt annet enn tom Var jo mange artige folk der også BRA du ikke tar pause i alle fall da Tomt? Synes da det var mye liv i boka di hele tida jeg Hoppe! Jeg har også tenkt på å slette min flere ganger. Men når jeg sier det, blir det alltid masse liv i boka mi. For en stakket stund... Har lite å skrive om jeg også. Går nå mest i det samme gamle.. så vi får nå se hva det blir til for meg også. Håper du har en fin dag Kristian! Sjakk er jo fint å drive med i helgene det. Men jeg liker ikke sjakk fordi jeg alltid taper. Enig Mia Du må ikke slette din nei Koster jo ikke noe å ha en bok da Dakar da, du kan komme hit og få opplæring Men sjakk er IKKE morro om man taper/bare taper nei. Fyf, noen folk as. Jeg kanalsurfet og endte med å se 5 min på det der..hmm, er på tvnorge sånn buss med damer som kjører rundt til bygdene i Norge etter kjæreste. Det var to damer der som hadde vært innom 10 steder og truffet nullniksnada av interessante folk og la ut i det vide og brede om hva de så etter i en mann. Christ as, skjønner så innihampen godt at de er single. Skjer med det å kreve 100 ganger så mye av en partner som det man kan gi i retur da? Bare rent utseendemessig var de så blæh (personligheten gjorde det enda verre) at jeg hadde krevd betaling for å gitt de så mye som en klem Jeg er så glad jeg ikke dater!
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2012 #15051 Skrevet 5. november 2012 Jeg også. Både at du ikke gjør det og at jeg ikke gjør det. En balansert singel tilstand er nesten hellig.
mia83 Skrevet 6. november 2012 #15052 Skrevet 6. november 2012 Mange kravstore folk der ute ja... huff.. Ja takk til opplæring! Du hadde vunnet etter et trekk.
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2012 #15053 Skrevet 6. november 2012 ...men det er sånn ting starter, mia. Neste gang hadde det tatt TO trekk....TRE trekk...osv. Holder en på lenge nok er det håp i hengende snøre vettu.
mia83 Skrevet 6. november 2012 #15054 Skrevet 6. november 2012 Ja det er sant.. Har bare spilt mot broren min og han vant bestandig. Han vant i Mil også, hvis dere vet hva det er.. jeg var en dårlig taper da jeg var lita..
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2012 #15055 Skrevet 6. november 2012 Aldri hørt om mil...med mindre det er sangen mil etter mil? Det er det neppe.
mia83 Skrevet 6. november 2012 #15056 Skrevet 6. november 2012 Jeg tror forresten Mil blir kalt Mølle også.
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2012 #15057 Skrevet 6. november 2012 Måtte inn på google og sjekke. Husker ikke helt om jeg kan ha vært borti det, men er det noe ala kinasjakk? Hoppe over motstanderens brikker?
mia83 Skrevet 6. november 2012 #15058 Skrevet 6. november 2012 Jeg husker ikke helt faktisk.. men spillebrettet ser slik ut
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2012 #15059 Skrevet 6. november 2012 Mhm....jeg kan ha vært borti det men det er veldig lenge siden. Det er desverre få som liker å spille de gode gamle spillene lengre. Jeg er et brettspillmenneske, men å spille med seg selv på begge sider av det, er ganske stusselig syns jeg.
Gjest hogwash Skrevet 6. november 2012 #15060 Skrevet 6. november 2012 Jeg tror forresten Mil blir kalt Mølle også. Jeg fikk alltid "skuvmil" som forhåpentligvis sier deg noe! Bra start på uken K?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå