Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men jeg er så dust når jeg blir sinna. Blir helt rød, klarer ikke snakke og om jeg snakker så høres det ut som at jeg skal begynne og grine :sur:

Jeg kan dessverre være ganske langsint når jeg først blir sint. :sjenert:

En dag kommer jeg til å eksplodere ja :redd:

Huffda :kose: Jeg lurer på om jeg hadde blitt redd av det :vetikke: Det verste er vel om man får tendens til å :fnise: av det :blomst:

Jeg er som elefanten, jeg glemmer aldri - men er du tilgitt så er du tilgitt da. Folk jeg blir forbanna på men ikke tilgir er jeg fortsatt forbanna på 10 år senere om jeg møter på de.

:regn: it is raining Als

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Ja, se, der regner det Al-er

Jeg er også som elefanten. :fnise: De få jeg har et hatforhold til, kommer jeg nok til å ha et slikt forhold til for alltid

Skrevet (endret)

:ler: Ja, se, der regner det Al-er

Jeg er også som elefanten. :fnise: De få jeg har et hatforhold til, kommer jeg nok til å ha et slikt forhold til for alltid

:ler:

Så bra da, da er vi like :5: Men jeg kan tilgi da, men det forutsetter en ektefølt beklagelse :Nikke:

I dag fikk jeg skryt i en tråd utenfor dagbokland :hoppe: artig :nigo:

Endret av kristian82
Skrevet

Næmmen huff, nå må dere ikke være så liksomsinte her inne da, Husk at veien mot neste liv er fylt av bl.a. tilgivelse. Og siden jeg ikke har noe å tilgi dere i fortid, tar jeg likegodt med alt dere kommer til å gjøre i fremtid. Dere er herved tilgitt! :opplyser:

Skrevet

Næmmen huff, nå må dere ikke være så liksomsinte her inne da, Husk at veien mot neste liv er fylt av bl.a. tilgivelse. Og siden jeg ikke har noe å tilgi dere i fortid, tar jeg likegodt med alt dere kommer til å gjøre i fremtid. Dere er herved tilgitt! :opplyser:

Men, da kan jeg jo være så rampete jeg bare vil da :hakeslepp:

K82 er ikke sint :nigo:

Skrevet

Filler`n, det tenkte jeg ikke på, hehe...

---

Godt å høre. :klem:

Skrevet

Klart jeg heier på Rosenborg! Men ikke når de to lagene spiller mot hverandre. Da er det nok laget som :cool: spiller på. :jepp:

Skrevet

Da blir det nok ikke noe neste liv for meg. Noen ting kan bare ikke tilgis. Dessverre

----

Skulle til å skrive god helg til deg, K, men det er visst ikke fredag før i morgen :daane:

Skrevet (endret)

Klart jeg heier på Rosenborg! Men ikke når de to lagene spiller mot hverandre. Da er det nok laget som :cool: spiller på. :jepp:

Forståelig det da :jepp:

Da blir det nok ikke noe neste liv for meg. Noen ting kan bare ikke tilgis. Dessverre

----

Skulle til å skrive god helg til deg, K, men det er visst ikke fredag før i morgen :daane:

Men Al da, jeg tviler sterkt på at at du noen gang gjør noe som ikke kan tilgis :)

Litt tidlig ja, men kan ta den imot på forskudd :jepp:

Hoppetauet -

Nei, du var for rask der :lur::kose:

Ahhh, noen ganger blir jeg helt ør i hodet av alle disse ulike linjene i sjakkåpningene "mine". 3 åpninger, med 30-40 ulike linjer innenfor hver av åpningene, som jeg husker 20 trekk av pr linje :klo: Det blir noen hundre trekk som er lagret i K82s minne. Kanskje ikke rart man blir litt ør :ler: Lurer på hva slags annen kunnskap jeg sletter for å få plass til denne informasjonen :vetikke: danseferdighetene mine? flørtetriksene mine? evnen til smaltalk? reduserte sosiale antenner? anatomi kunnskaper? Jaja, pytt pytt :ler:

Endret av kristian82
Skrevet

Tenkte mer på at der er ting jeg ikke kan tilgi, men takk for tilliten :)

Men dette sjakkpratet ditt forvirrer meg :fnise: 1800 trekk? :hakeslepp:

Skrevet (endret)

Tenkte mer på at der er ting jeg ikke kan tilgi, men takk for tilliten :)

Men dette sjakkpratet ditt forvirrer meg :fnise: 1800 trekk? :hakeslepp:

Sånn sett ja. Mhm, det kan det jo være :jepp:

Ja, det forvirrer meg også :ler: Ja, det blir jo fort rundt der tror jeg :rulle: Da gjenstår "bare" å spikre og huske disse linjene dødsgodt - kanskje et par hundre til - så må man bli en mester på midlegamen og endgamen, for ikke å snakke om taktiske øvingsoppgaver :ler: Nok å holde på med i alle fall :daane:

Endret av kristian82
Skrevet

:daane: Wow! Sjakk er et eget fag, skjønner jeg :)

Ja :daane: Det er noe man kunne studert i 100 år og fortsatt ikke vært utlært. Sånn sett var jeg jo "smart" som startet 25 år for sent med å spille det :grine:

Skrevet

1255257613214_663.jpg

Setter inn litt helgeunderholdning for trådens eier.... :klem:

Skrevet

Takk Al :klem: Jeg håper det :hoppe:

Ah, sånne liker jeg Hoppe. Minner meg om barndommens glade dager :strix:

God helg alle sammen :kose:

Skrevet

Håper du får en god helg Kristian! :hug:

Skrevet

Næmmen se hva jeg fant utenfor døra di da K....legger den inn i tråden, din (den har fått mat og har luftet seg) så har du en myk sovende bylt å kose deg med en stund fremover. Heldiggrisen!

pup2wks2.jpg

Skrevet

Håper du får en god helg Kristian! :hug:

Takk, den har vært fin :klem: Hos deg ?

Næmmen se hva jeg fant utenfor døra di da K....legger den inn i tråden, din (den har fått mat og har luftet seg) så har du en myk sovende bylt å kose deg med en stund fremover. Heldiggrisen!

pup2wks2.jpg

:strix: akkurat sånn jeg vil ha jo! Doberman :hjerte:

*Sette straks i gang med opplæringen :ler: *

Skrevet

Mhm.... :biggrin: *ser at K har gode anlegg for å være hundeeier*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...