Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, min venn; de skal pakkes godt inn slik at "noen" blir gledelig overrasket når de pakker opp pakken igjen, hihi... :fnise:

Hmm, skeptisk :fnise: Eller, jeg liker jo å pakke opp ting...er veeeldig glad i gaver...tja...men nei, jeg vil også se de når jeg spankulerer rundt :jolie:

Wow, det var litt av en pokal! Tror dere det gis slike til shoppere? :hoppe:

Ikke akkurat en sånn en nei :pisk: Men den Gaby la frem var jo fin :5:

Hva med pokal for KGs hyggeligste dagbok?

Om du mener jeg hadde fått den så :strix: Med forbehold om jeg misforstår, så var det veldig hyggelig sagt :strix: Mange takk :kose:

Den er i min bok :lur:

:glare:

Skrevet

Du forstod riktig.

:hoppe: mange takk!! Det fortjener helt klart en :sprettert::gave:

Gjort i helga da? :popcorn:

Skrevet (endret)

Ahh, nå fant jeg brettet og brikkene jeg skal kjøpe meg :bolledeig:

http://www.wegiel-ch...stat_no_6/2.jpg

Hmmm..hva er vel en 1000 + lapp for slik kvalitet :jolie: Egen fancy eske til brikkene også :danse: Jeg er så glad jeg er singel :rulle:

Endret av kristian82
Skrevet

Kan vel kjøpe seg sjakkbrett selv om man er i et forhold vel...

Jeg er ikke a-menneske nei. Er utrolig trøtt nå. :Gjesp:

Håper dagen blir bra Kristian! :klem:

Skrevet

Kan vel kjøpe seg sjakkbrett selv om man er i et forhold vel...

Jeg er ikke a-menneske nei. Er utrolig trøtt nå. :Gjesp:

Håper dagen blir bra Kristian! :klem:

:vinke:

Nja, da får man sikkert bare pes om man forlyster seg i sånne aktiviteter. Må sikkert heller drikke vin og bli med på besøk til alskens av uinteressante mennesker :jolie::ler:

Huffda :troest:

Takk, ligemåde :klem:

Skrevet

Jeg er ikke sånn. :jolie:

Begge må få dyrke sine interesser. :jepp:

Skrevet

Hvis "noen "hadde vært gift med meg, så kunne de fått spille sjakk så mye de ville, hatt et eget rom

med sjakkutstyr og gjerne fått gå kledd som en vakker løper...om han ville. Jeg er litt romslig sånn. :jepp:

Skrevet

Hallo, vi her på KG tillater at samboende damer bruker 25.000 av sine egne penger på en Chanel-veske, så det er fritt fram, K :nigo:

:danser:

Skrevet

25.000 av sine egne penger

Vi tillater forresten også at samboende damer bruker 25.000 av sin samboende manns penger. Men vær obs på at dette ikke gjelder i motgående retning.

:fnise:

Skrevet

Jeg er ikke sånn. :jolie:

Begge må få dyrke sine interesser. :jepp:

Psf, det sier de alle :jolie:

Man lures inn med løfter om kos, hygge, sjakk og :flekke: så langt øyet og andre deler kan se, så ender det hele i den ene sosiale venninne/kollegaer-vin-sær fancy vond middag-ukjente folk- helge overnatting- familieselskap -brus er usunt-røyk er ikke bra- pizza er helsefarlig- lørdagsgodt bare på helgen happeningen etter den andre :rasende:

:rulle: Faen ikke kødd heller :ler:

Hvis "noen "hadde vært gift med meg, så kunne de fått spille sjakk så mye de ville, hatt et eget rom

med sjakkutstyr og gjerne fått gå kledd som en vakker løper...om han ville. Jeg er litt romslig sånn. :jepp:

Hmm, :blomst: :blomst:

Hallo, vi her på KG tillater at samboende damer bruker 25.000 av sine egne penger på en Chanel-veske, så det er fritt fram, K :nigo:

:danser:

Pøh :fnise:

25000 på en veske er så drøyt :rulle: Da håper jeg frøkna tjener braaaaa med penger :jolie:

Vi tillater forresten også at samboende damer bruker 25.000 av sin samboende manns penger. Men vær obs på at dette ikke gjelder i motgående retning.

:hakeslepp::ler:

Gjest hogwash
Skrevet

Kristian da :troest:

Det fins da damer som ikke har skjulte ost og vin agendaer og!

Skrevet

Mine likevektssteiner sjangler ved tanken på at noen bruker så mye penger på ei veske.

Hallo! Jeg mener: EI VESKE!!

Det hadde jeg aldri i livet gjort om jeg så hadde blitt multi-trulti-millionær i høyeste potens.

Jeg bruker ikke "vesker", kun bagger. Min dyreste koster nok oppimot (holde-seg-fast-nå)

den svimlende sum av kroner 149,- og de duger til alt!

Bare si i fra om du trenger hjelp til å bære sjakk-stæshet ditt en gang, K. I`m there!

Skrevet
:snurt: jeg er ikke sånn... jeg liker ikke rødvin engang.. skal ikke skjære alle over en kam vet du....
Skrevet

Kristian da :troest:

Det fins da damer som ikke har skjulte ost og vin agendaer og!

Gjør det ? :fnise: Hmmm,skeptisk :jolie:

Mine likevektssteiner sjangler ved tanken på at noen bruker så mye penger på ei veske.

Hallo! Jeg mener: EI VESKE!!

Det hadde jeg aldri i livet gjort om jeg så hadde blitt multi-trulti-millionær i høyeste potens.

Jeg bruker ikke "vesker", kun bagger. Min dyreste koster nok oppimot (holde-seg-fast-nå)

den svimlende sum av kroner 149,- og de duger til alt!

Bare si i fra om du trenger hjelp til å bære sjakk-stæshet ditt en gang, K. I`m there!

Ja :daane: helt enig :5:

Fornuftig du Hoppe :nigo:

Det skal jeg huske på, mange takk :klem:

:snurt: jeg er ikke sånn... jeg liker ikke rødvin engang.. skal ikke skjære alle over en kam vet du....

:fnise: jeg satt det bittelittepitte på spissen da :ler:

Skrevet

Nå har det begynt å mørkne her og det kom ca fem minutter med dalende sol like før.

Kjenner at jeg trenger en hel dag med lys nå. Hvordan er det i Kristianland værmessig?

Skrevet

Nå har det begynt å mørkne her og det kom ca fem minutter med dalende sol like før.

Kjenner at jeg trenger en hel dag med lys nå. Hvordan er det i Kristianland værmessig?

:troest: opphold, men mørkt her nå :redd: Solen har vel tittet litt frem i løpet av dagen, men vært surt ute. Du er velkommen over på et besøk om du vil - så skal jeg bestille finvær :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...