Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja Lego er dyrt... :cool: har mye Lego, men det kommer jo stadig nye ting å ønske seg. :lol:

Det er kuult å ha mange sett oppbygd så man kan lage en hel by som man har å leke med/i :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt neste hus vil jeg lage et eget LEGO-rom. Bare til meg selv. :nigo:

• Liker 1
Skrevet
:cool: har det. :jepp: Eller.. et lekerom da.. og så har jeg ei bokhylle der. :lol:
Skrevet

Heldiggriser! Jeg bor nokså trangt egentlig, så det hadde vært himmelsk å ha stor plass.

Kanskje til og med mye mere enn en "trenger". Skaugum, here I come! :rodmer:

God ettermiddag, K. Hvordan bor du? Trenger ikke si adressen hvis du ikke vil altså,

men i kvadrat og innhold og sånn? Har du det du trenger der? Eget sjakkrom? :fnise:

Skrevet

Vi har stort hus. Men d har tatt både tid,krefter og penger å få det. :daane:

Kristian har nok en lys og trivelig leilighet tror jeg :)

Skrevet

En penthouse-leilighet med utsikt over byen og havet og alt som vakkert er. :jepp:

Skrevet

Kristian? Vil du ha popkorn? :popcorn:

Skrevet

:vinke:

Nok en endring her :klo: Ikonene har byttet plass :klo: Hmmmm...I do not like changes :jolie:

Så artig at dere er glad i lege da Mia og Hoppe :kose: Men det er kanskje veldig dyrt da. Lenge siden jeg har kjøpt så :vetikke: Men fra biit som du bestilte var det kanskje ok pris Mia?

Leilighet ja Hoppe, sånn passelig stor :fnise: Har et sjakkhjørne (som en kjæreste sikkert hadde vært :rasende::fnise: Men jeg vil ha hus :sur: da får jeg også plass til en doberman :nigo: og om miraklenes tid ei er forbi - en spretten og fast jente :flekke:

Skrevet

Næmmen Kristian...skal du kutte løs en jenterumpe og sette på utstilling ved siden av der du spiller sjakk?

Nå ble jeg litt skremt her asså. :(

Skrevet

Næmmen Kristian...skal du kutte løs en jenterumpe og sette på utstilling ved siden av der du spiller sjakk?

Nå ble jeg litt skremt her asså. :(

Ja,takk til :popcorn: btw :ler:

Neinei, ikke kutte den av da :rulle: Resten av jenta må jo være med :fnise:

God helg Alle sammen :klem:

Skrevet (endret)

:helen:

Ahhhh, jeg har så lyst til å dele en nyhet, men så kan jeg ikke dele den :fnise: Fader altså, men K82 er veldig glad i dag :nigo::strix: :strix: Nesten sånn glad at man får en gledeståre, oh jeg har en sarte sjel :opplyser:

Endret av kristian82
Skrevet

Forsøkte svare på pm. Mobilen klikker, så svarer når jeg har pc :klem:

Skrevet

Jeg vil også ha pm.. :lol: PMS sier autocorrecten..

Fra biit er d greie priser ja. Kom også over ei side som heter lekmer.no. der var det også en del billige leker og Lego.

Skrevet

:helen:

Ahhhh, jeg har så lyst til å dele en nyhet, men så kan jeg ikke dele den :fnise: Fader altså, men K82 er veldig glad i dag :nigo::strix: :strix: Nesten sånn glad at man får en gledeståre, oh jeg har en sarte sjel :opplyser:

:hakeslepp: Hva da?! Hva da!!? :bond: Siiiii det!!

Skrevet (endret)

Nå ble jeg nyskjerrig, K. Hva er det du ikke kan si til oss, dine aller beste venner i hele verden? :klo:

Skal du spille mot Karlsen eller? Skal du bli far? Har du vunnet?

Får du HM Kongens forums-fortjenestemedalje i gull?

Kjære deg, K: vær litt grei`a! :fnise:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Forsøkte svare på pm. Mobilen klikker, så svarer når jeg har pc :klem:

Okay :hug:

Jeg vil også ha pm.. PMS sier autocorrecten..

Fra biit er d greie priser ja. Kom også over ei side som heter lekmer.no. der var det også en del billige leker og Lego.

PMS :redd::ler:

Oki, bra det da :jepp:

:hakeslepp: Hva da?! Hva da!!? Siiiii det!!

Jeg blir for lett å identifisere om jeg sier det her :ler: Å det er ikke noe heeeeeeeeeeelt :strix: da, i alle fall ikke sånn objektivt sett - men for K82 derimot :ler:

Nå ble jeg nyskjerrig, K. Hva er det du ikke kan si til oss, dine aller beste venner i hele verden? :klo:

Skal du spille mot Karlsen eller? Skal du bli far? Har du vunnet?

Får du HM Kongens forums-fortjenestemedalje i gull?

Kjære deg, K: vær litt grei`a!

Ingen av delene :ler: K82 har det ikke med å så frø i hytt og vest, så trenger ikke bekymre meg for akkurat det :ler:

Sorry :kose: men det er sikkert bare jeg som syns det er :strix: uansett da :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...