Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også se Hotell Transylvania! :jepp:

Jeg har handlet Lego på biit jeg. :nigo:

Skrevet

:hoho: saaawwy!!

:pisk:

Jeg vil også se Hotell Transylvania! :jepp:

Jeg har handlet Lego på biit jeg. :nigo:

Ja, de har masse på biit as :nigo: Akkurat lego har jeg vokst fra da - stolt :jolie::ler:

Skrevet

Har du? Det har ikke mannen min. Han vil ha de mest avanserte Lego technic-settene. :lol:

Skrevet

Jepp! Vil du komme hjem til meg og se på Legosettene Gaby? :nigo:

Skrevet

Jeg kunne sitte timevis med legobordet mitt som liten. Yes, jeg hadde mitt eget bord i barnestørrelse som var fullstappet med lego.

Skrevet

Det lå et lite smykke der også da

Upps..... *lete* Oijsann!!! 168980_1_3_1.jpg

Næmmen Kristian da: dette står jo perfekt til en av kjolene mine - Tusen takk! :strix: Det var...veldig stort...og fint. :jepp:

Akkurat lego har jeg vokst fra da - stolt

Det har ikke jeg! *enda stoltere* :nigo:
Skrevet

:vinke:

Hmm, trodde ikke jenter lekte med lego jeg :vetikke: Syns Gi-Joes og Heman osv. bestandig var artigere enn lego :opplyser:

Aha, hmmm, ser skummel ut Gurine.

:ler: så fint du ble fornøyd Hoppe :nigo:

Skrevet
:rodmer: Jeg har en stor kasse med LEGO som står i hylla bak meg her. Det har jeg kjøpt over tid når det har vært løsvektssalg av diverse LEGO-deler. Ingenting er brukt ennå. De ligger der og godgjør seg til "en vakker dag"...og jeg gleder meg! :jepp:
Skrevet

Lego! :strix:

Jeg ønsket meg jentelego, men fikk det aldri. :snurt:

Skrevet (endret)

Ehh...jentelego? Er det sånn rosa ting som kan bygges rosa feminin verden med?

I såfall kan jeg nok ikke bruke det. Jeg liker "universal-lego" som jeg kan bygge akkurat hva jeg vil med. Det jeg skulle ønske meg, er at det var mulig å få tak i alskens småduppeditter som kunne bygges til pagoder og snurrepipperier i husbygging. Sånt liker jeg skjønner du. :jepp:

Jeg trenger masse lego for å støtte opp mine store husprosjekter, og så mye har jeg ikke.

Tenk å få utplasseres, omvises i alle etasjer også få ta med seg så mye en vil på LEGO-fabrikk en gang... :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

JenteLegoen da jeg var lita var ikke nødvendigvis rosa. I dag er den noe mest det. Før var d f.eks rideskoler, dyreklinikk osv,men i naturlige farger. Det ville jeg ha.

Men man blir ikke så låst med universalLego. :)

Skrevet

Aha...da ser jeg det for meg. Nei, nettopp, jeg syns det blir litt kjedelig å bare kunne lage èn ting, liksom.

Det stimulerer ikke fantasien slik jeg trenger det, men vi er forskjellige og det er finfint at det finnes litt for enhver smak...og lommebok. Lego er desverre veldig dyrt syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...