Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje tegne, klippe og lime en fin liten plakat til å henge på døra når det er opptatt der inne? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart skal jeg se 90 minutter selv om Hennie er en fjått. Skal jeg rapportere? :popcorn:

Skrevet

Kanskje tegne, klippe og lime en fin liten plakat til å henge på døra når det er opptatt der inne? ;)

:ler:

Haha. Dofeen var på besøk.

Ja :hoho:

Snart skal jeg se 90 minutter selv om Hennie er en fjått. Skal jeg rapportere? :popcorn:

Det må du gjøre :jepp: Du syns han er det ja? :ler:

Skrevet

Selv tåler jeg Hennie, det er kjæresten hans som minner meg om en typisk 16 år gammel "Mean Girl" hvis dere har sett den Lindsay Lohan filmen?

Skrevet

Selv tåler jeg Hennie, det er kjæresten hans som minner meg om en typisk 16 år gammel "Mean Girl" hvis dere har sett den Lindsay Lohan filmen?

Den har jeg ikke sett, kanskje jentefilm :vetikke: Ikke at det aldri skjer at jeg ser en jentefilm men :ler:

Skrevet

Jeg liker ingen av de to klysene der. :snurt:

Skrevet

Jeg liker ingen av de to klysene der. :snurt:

:fnise::kose:

Sun is shining :plystre: I går så jeg Dark Shadows :opplyser: Vampyr komedie med Depp. Den var litt artig :ler:

Skrevet

Har du sett den Abraham Lincoln-filmen?

Skrevet

Vampire Hunter?

Skrevet

:nei: hvordan var den?

Skrevet

90 minutter.

Kort oppsummert: :eeeh:

Fy flate, den filmen var fæl! Historiene som blir fortalt er sterke og hjerteskjærende, men fy søren så grafisk. Om jeg mislikte Hennie før, så gjør jeg det ennå mer nå :daane: Men den anbefales! Men ikke for sarte sjeler :opplyser:

Skrevet

Tror jeg venter til den kommer på dvd. Jeg har en lei tendens til å banne og frese når jeg ser slike vemmelige scener, så da er det best å ikke utsette mine medborgere for sånt noe i tillegg. :jepp:

Fredelig hilsen til K fra H. :)

Skrevet

Ja vampyrfilmen ja. Må jo nesten se den når man har vært innom fødebyen hans. Kanskje jeg kjenner meg igjen. :lol:

Skrevet

90 minutter.

Kort oppsummert: :eeeh:

Fy flate, den filmen var fæl! Historiene som blir fortalt er sterke og hjerteskjærende, men fy søren så grafisk. Om jeg mislikte Hennie før, så gjør jeg det ennå mer nå Men den anbefales! Men ikke for sarte sjeler :opplyser:

Hmm, siden jeg er en sart sjel bør jeg ikke se den kanskje da :vetikke:

Men det jeg så av et sånn "sjokkerende" klipp syns jeg ikke var noe drøyt :vetikke:

Tror jeg venter til den kommer på dvd. Jeg har en lei tendens til å banne og frese når jeg ser slike vemmelige scener, så da er det best å ikke utsette mine medborgere for sånt noe i tillegg. :jepp:

Fredelig hilsen til K fra H.

:ler: ingen hører deg i kinosalen uansett ;)

Ja vampyrfilmen ja. Må jo nesten se den når man har vært innom fødebyen hans. Kanskje jeg kjenner meg igjen.

Får sjekke den ut da :jepp:

God helg folkens :kose:

Skrevet

Hvilket klipp så du?

God helg :klem:

Et klipp hvor de kranglet og han røsket og rivde litt i frøkna :opplyser: Ikke at jeg mener det er greit altså :rulle: men har da sett langt verre ting på film :opplyser:

:klem:

Skrevet

Å, tro du meg, det var ikke noe å skrive hjem om med tanke på hvordan det forholdet deres utvikler seg :redd:

Skrevet

Å, tro du meg, det var ikke noe å skrive hjem om med tanke på hvordan det forholdet deres utvikler seg :redd:

Oki :redd: det eskalerer ja :redd: Siden jeg er en sart sjel så får jeg stå over da :fnise:

Nei, nå må jeg handle :snurt: So long Al :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...