Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Gjest hogwash
Skrevet

Oppe til høyre over tittelen på tråden Gabs :)

Kåt-i-to: Jeg har stilt spm. til deg i spør en bruker tråden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan man se det? :popcorn:

Nevermind, jeg fant det ut. Jasså ja, fulgt av en moderator! Da er det nok bare et tidsspørsmål før du havner i trøbbel, Mr. Hyss :fnise:

Men jeg oppfører meg jo så bra jo :fnise: Holder dagboken min ren og pen jeg :jepp:

Oppe til høyre over tittelen på tråden Gabs :)

Kåt-i-to: Jeg har stilt spm. til deg i spør en bruker tråden.

Jeg finner det ikke jeg??? Gi meg linken :pls::)

:rulle:

Kåt-i-to ja :ler:

Gjest hogwash
Skrevet

Veeel, jeg sa ikke noe om at Liv skulle være påkledd da, så jeg er litt spent ;)

Skrevet (endret)

Der fant jeg den Hogwash :ler::5: Svarte nå!

Ble svaret det du /dere trodde da? Jeg tenkte at det var 1 time med Liv Tyler naken som var aktuelt :ler:

Endret av kristian82
Skrevet (endret)

Jeg ble en smule overrasket, men ikke mye ;)

:fnise:

Hva med Gaby da? Hva gjettet du?

Bare for ordensskyld så forutsatte jeg at Carlsen var påkledd hele dagen altså :fnise: (Hører du Gaby :glare::ler: )

Endret av kristian82
Skrevet

Aner ikke hva svaret ditt ble, men forstår det hvis svaret ble å spille sjakk med Liv i en laaaang time. (fordi hun lo så mye og syns at du bare var DEN søte kisen og ikke kunne rive seg løs fra ditt gode smil og skjelmske blikk) :)

Gjest hogwash
Skrevet

...

Bare for ordensskyld så forutsatte jeg at Carlsen var påkledd hele dagen altså :fnise: (Hører du Gaby :glare::ler: )

:ler:

Selvfølgelig!

Likte at du prøver å dra inn Gabs også :nigo:

Skrevet

Aner ikke hva svaret ditt ble, men forstår det hvis svaret ble å spille sjakk med Liv i en laaaang time. (fordi hun lo så mye og syns at du bare var DEN søte kisen og ikke kunne rive seg løs fra ditt gode smil og skjelmske blikk) :)

Jeg svarte Carlsen :fnise: Meeen hun Liv dama er jo flott, så hadde gjerne spilt sjakk og andre ting med henne også. Hehe, takk for troa :klem:

:ler:

Selvfølgelig!

Bra :ler:

Ja, gjorde et forsøk :jepp:

Skrevet

:hoho: Jeg hadde rett!

Ikke dårlig! Men med klærne på da :nei::fnise:

Skrevet

Hvis Magnus eller Liv`s far kom etter deg for å fortelle deg at han ikke likte din interesse for sitt barn, ville jeg nok ha blitt bekymret om Mr. Tyler kom byksende. Han ser ut til å kunne spise deg i en jafs og sprøyte i deg hasjklumper og annet uhumskt og bortføre deg før du hadde fått sagt Onomatopoetikon!

Skrevet

Ikke dårlig! Men med klærne på da :nei::fnise:

Kan jo hende han hadde blitt litt ukomfortabel hvis han måtte spille naken, og da hadde du vunnet :lur:

Skrevet

:dry: Jeg hater sånne tråder :ler:

Skrevet

Hvis Magnus eller Liv`s far kom etter deg for å fortelle deg at han ikke likte din interesse for sitt barn, ville jeg nok ha blitt bekymret om Mr. Tyler kom byksende. Han ser ut til å kunne spise deg i en jafs og sprøyte i deg hasjklumper og annet uhumskt og bortføre deg før du hadde fått sagt Onomatopoetikon!

:hoho: Sant sant!

Kan jo hende han hadde blitt litt ukomfortabel hvis han måtte spille naken, og da hadde du vunnet :lur:

Hmm...da er det greit....eller kanskje han ble enda mer ukomfortabel om K82 var naken :vetikke: Bare jeg hadde vunnet hadde jeg gitt faen i akkurat det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...