Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke: God helg alle sammen.

Nei, du er jo ikke det da Mia :ler::kose:

Nei, bare lest litt rundt da vettu Al :fnise.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke: hmmmers :ler:

:kose: Al og Gaby, :5: Mr.Hogwash :)

Lurer på om jeg skal løpe i dag :hoppe:

Skrevet

Run fatboy run :jepp::ler: Ja, tror det blir løping i dag..bare vente til litt av varmen gir seg. Hatt en bra helg?

Skrevet
:smoke: oki, neh helt grei helg her også. Ikke skjedd noe spesielt egentlig :) Så Hunger games btw. men den ble jeg veldig skuffet over. Sett den? :kaffekopp:
Gjest hogwash
Skrevet

Nei, søstersen sa jeg måtte lese den først hvis jeg planla å se den.

Så den anbefales ikke?

Husket jeg forresten å anbefale God bless america?

Skrevet

Åki, det er en bok av den også ja. Jeg regnet med at den i alle fall skulle være ok siden det har vært såpass med hype rundt den, men ja :vetikke: syns egentlig den ble under pari jeg as. 2+ av 6 kanskje. MEN smaken er forskjellig, en annen kompis av meg syns den var veldig bra så.

Nei, hmm, ikke sett :opplyser: Skal jeg sjekke ut!

Gjest hogwash
Skrevet

Da venter jeg ihvertfall til brorsjan har lest boken så har jeg enda en mening :ler:

Skrevet

Her er jeg; god søndag, K! Jeg måtte bare se Magnus-klippet der oppe og jeg kjenner fryde-meg-bobler komme fra langt nede i ytterste tåledd, når jeg ser på den lille karen spille så uanstrengt mot sjefen sjøl. Veldig morsomt å oppleve at han lykkes videre i livet også.

Håper bare at han ikke sprer sin oppmerksomhet på for mye bling-bling og fjas, ala "modelloppdrag" o.s.v.

De flokket seg om ham og jeg tror nokså sikkert at om han ikke hadde vært kjent fra før av, hadde han neppe blitt headhuntet for å la seg fotografere med og uten oppkneppet skjorte, i kjendiskretser.

You go, Magnus! Jeg er stolt av deg. :biggrin:

Eh...jeg er stolt av K også.... ;)

Skrevet

Ja, kanskje lurt Hogwash :ler: Men kanskje boken er veldig bra :vetikke:

:vinke: Hoppetaujenta :klem:

Ja, utrolig artig han Carlsen! Helt vilt å se hvor uanstrengt han er også :ler: Nei, tror det var en periode det ble for mye modell opplegg og kjendis greier, da senk sjakkresultatene litt. Ikke sant :jepp:

Takk takk :hoppe::kose:

Skrevet

Uten sammenligning altså: jeg kjenner det der igjen fra mitt eget liv også.

Når jeg sprer meg på for mange ting, går det ut over det viktige forumarbeidet mitt,

og viktige ting må gå foran alt annet! :opplyser:

Skrevet

Sant det Hoppetauet :jepp: Kan ikke rekke med alt lissom. Forumarbeid må prioriteres :ler:

Skrevet

Har du sett at noen følger boken din Kristian? :lur:

Ja :redd: Hva innebærer det? Er det for å kontrollere at det ikke foregår overtramp her?

Her er alt bare fryd og glede, ingen hyss eller sprell av noe slag :opplyser:

Skrevet (endret)

Hvordan kan man se det? :popcorn:

Nevermind, jeg fant det ut. Jasså ja, fulgt av en moderator! Da er det nok bare et tidsspørsmål før du havner i trøbbel, Mr. Hyss :fnise:

Endret av Gaby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...