Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neinei, ikke Guriane sin :ler: (Nå kommer hun vel aldri tilbake om hun tror jeg skal det :fnise: ) Tenkte bare å bite i en annen fin :flekke::nigo:

Takk Al! Jeg syns jeg var veldig flink selv også faktisk :fnise:

Gaby :glare: det var jo fortsatt farlig, og vondt, og har vondt enda..jeg hadde bare uuuusedvanlig flaks at det ikke var noe mer :redd: å gjøre der..håper munnen snart er som normal igjen..eller, så normal som den kan få blitt da..den er jo usedvanlig liten :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah, det var farlig !!! Jeg satt faktisk lenge og vurderte å ta et :foto: med mobilen av tannlegeustyret mens de var borte og så på noen bilder, for å vise hvor skummelt det er der...jeg var imidlert for redd og nervøs til at jeg turte det :jolie:

Pluss jeg har fortsatt vondt og det gjorde vondt, så du lyver med den hjernevask lista di :jolie::fnise:

Kjennes ut som noen har skutt meg i munnen med et luftgevær :arwen.

Gjest Katee
Skrevet

Men tenk! Nå er du kvitt visdomstanna!!! Kan jeg spørre hva herligheten kostet? :sjenert: Lurer på hvor mye jeg må spare opp til (til februar)

:kose:

Skrevet

:fnise: Du er nå skjønn, kristian!

Jeg sa ikke noe om at det ikke gjør vondt etterpå :ler: Men det er ikke særlig vondt mens man er der. Sprøyter er jo ikke sånn kjempegodt, men veldig vondt er det ikke.

Skrevet

Ja, det er nå enda bra det Al :hoppe: Jeg fikk det faktisk suuuuuperbillig !!!! Betalte 1000 kr for fjerning av visdomstann OG sjekk av de andre tennene :bolledeig:

Takk for det Gaby :fnise: (Skulle egentlig :kjefte: på deg siden jeg fortsatt har vondt :snurt: men da lar jeg være :ler: )

Jenter har kanskje høyere smerteterskel da, jeg syns det gjør "særlig" vondt :jolie:

Gjest hogwash
Skrevet

Ja, det er nå enda bra det Al :hoppe: Jeg fikk det faktisk suuuuuperbillig !!!! Betalte 1000 kr for fjerning av visdomstann OG sjekk av de andre tennene :bolledeig:

...

:sjokkert:

Du våkner ikke tilfeldigvis litt sår der bak etter slike besøk...?

Skrevet

Mhm, veldig billig!

Hmm, hva mener du Hogwash? :ler: Jeg er jo ikke knocked out under fjerningen av tanna, så ikke utnyttet og sår på noen seksuell måte - takk gud - om det var det du mente? :ler: Men der tanna var er det jo litt sårt :opplyser:

Skrevet

Hvor er alle andre folka da? :lete Guri :rope er du ute og reiser enda?? Mia :rope ? Hoppetau? Hogwash? Gaby ? :rope

:vinke: Endelig tilbake ;) Men hva har skjedd med KG?! :blink: Synes det er så greit når ting blir mer uoversiktelig ETTER en fornying/forbedring... :daane:

Gaby! Sånt snakk er IKKE lov her!! Siden jeg bet tannlegen jeg hadde som barn til blods har jeg alltid hatt et :redd forhold til tannleger. I dag gikk det imidlertid over all forventning :strix Jeg trengte ikke å gjøre noe på den siden jeg hadde litt vondt, var ikke noe feil der :hoppe OG når jeg først satt der fikk jeg overtalt han til å trekke min siste visdomstann :ler Det gikk også bra etter litt :nei hvor jeg ikke ville ha sprøyter enn og litt :klo fra tannlegen..så nå har jeg bomullsdott og blod i hele munnen...bedøvelsen er på veg bort :hoppe og håper jeg ikke får noe spes vondt etterpå...han sjekket også alle de andre tennene - effektiv kar :ler - å var ikke noe som trengtes å gjøres, så bare ny vanlig time om 1 år :bolledeig Nå skal jeg gå å finne meg en :flekke og sette tennene i, :goodbye

Btw. GURIANE!!!!!!!!!!!!! GURINE??? Hvor er du :sukk

:strix: for tannlegebesøk som gikk bedre enn forventet! Jeg har heldigvis ikke hatt noe trøbbel med mine visdomstenner..med mine to :jolie:

Jeg er her :klem: Har vært på ferie og spist meg tykk :vekt:

Skal du bite Gurianes :flekke: ?? :blink

:blink:

Neinei, ikke Guriane sin :ler (Nå kommer hun vel aldri tilbake om hun tror jeg skal det :fnise ) Tenkte bare å bite i en annen fin :flekke :nigo

:rulle:

Du kan kanskje få lov hvis du har en sånn bomullsdott i kjeften :flekke:

Skrevet

Jeg har fjernet 3 visdomstenner jeg.. trakk 2 av dem på samme tannlegebesøk faktisk... morsomt gitt... :roll:

Skrevet

:vinke: God helg alle sammen :kose:

Der var Gurine jo :kose: Ja, ikke de beste oppgraderingene akkurat :ler: *K82 løper og henter en bomullsdott han har spart og dytter den i munnen :nigo: glefs!! * :ler:

Jeg som har minst visdom igjen av alle da :hakeslepp: Jeg har ZERO igjen :hoppe:

Skrevet

Syns du virket litt mindre smart etter at du kom fra tannlegen ja :fnise:

Skrevet

Æsj de der visdomstennene kunne man vært født uten... :sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...