Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoho: Hvor langt under navlen da, kristian?

:fnise:

Ikke så langt under :hoho: Sånn ca 4 cm under navelen :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh.. Litt skuffende kjenner jeg :fnise:

:rulle::skratte:

Skrevet

:vinke:

Korrekt Al, vi skal på undertøysshopping :strix: Jeg merker jeg gleder meg :nigo::ler:

Åhhhhhh....jeg skal til tannlegen imorgen :grine: :grine: Har vondt i en jeksel... Vil en av dere være med meg???? :sukk:

Skrevet

ÅÅÅÅh,så bra Mia :hug: :hug: Det skal du få en stooor :gave: for!!!

Skrevet

Nei, jeg gruuuuuer meg! :sukk: Jeg trodde det var min siste visdomstann som må ut, og det gruet jeg meg ikke sååå ille til...men etter litt roting rundt i min egen munn fant jeg ut at den eneste visdomstanna jeg har igjen sitter på den andre siden :sur: Så da har jeg vondt i en vanlig jeksel....jeg kan tolerere borring i et miiini hull :glare: meeen, er det noe mer big deal med den så får han bare trekke den ut :sur: Gjør mindre vondt det, og trenger faen ikke tenner så langt bak i kjeften :jolie:

Hater hater taaaaannlegeeeen :plystre: haater hater taaaannlegen :plystre:

Gjest Katee
Skrevet

:troest:

Jeg skal operere ut mine i vinter og gruuuuer meg, men ser frem til å ikke ha au-au lenger. Jeg skal krysse fingrene for deg! :klem:

Skrevet

Hahaha!

-Det er IKKE farlig å gå til tannlegen

-Det er veldig lite vondt å gå til tannlegen

-Det lønner seg å gå til tannlegen 1 gang i året, da blir det oftest et mye mindre inngrep som skal til hvis noe trenger å fikses

Men - det ER dyrt å gå til tannlegen.

:opplyser:

Gjest Katee
Skrevet

:tommelopp: Du er tannlegenguden du!

Jeg hadde ikke gått til tannlegen på fem år før jeg gikk i år og så avtalte vi at tannlegen skal kalle meg inn en gang i året. Så i februar ryker visdomstennene og MASSE, MASSE penger

Skrevet (endret)

Takk Al :kose: og huffda med visdomstenna dine :klem:

Gaby! :glare: Sånt snakk er IKKE lov her!! Siden jeg bet tannlegen jeg hadde som barn til blods har jeg alltid hatt et :redd: forhold til tannleger. I dag gikk det imidlertid over all forventning :strix: Jeg trengte ikke å gjøre noe på den siden jeg hadde litt vondt, var ikke noe feil der :hoppe: OG når jeg først satt der fikk jeg overtalt han til å trekke min siste visdomstann :ler: Det gikk også bra etter litt :nei: hvor jeg ikke ville ha sprøyter enn og litt :klo: fra tannlegen..så nå har jeg bomullsdott og blod i hele munnen...bedøvelsen er på veg bort :hoppe: og håper jeg ikke får noe spes vondt etterpå...han sjekket også alle de andre tennene - effektiv kar :ler: - å var ikke noe som trengtes å gjøres, så bare ny vanlig time om 1 år :bolledeig: Nå skal jeg gå å finne meg en :flekke: og sette tennene i, :goodbye:

Btw. GURIANE!!!!!!!!!!!!! GURINE??? Hvor er du :sukk:

Endret av kristian82
Gjest Katee
Skrevet

Skal du bite Gurianes :flekke: ?? :blink:

:ler: Gratulerer! Du har vært flink!

Skrevet (endret)

Men kristian da, der ser du jo! Det var ikke noe farlig! :happy: :erter:

Endret av Gaby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...