Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er flink til å trene Kristian! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk Al og Mia :kose:

Sover alle søtt nå eller? :lete:

Gurine, alt bra hos deg? :kose:

Gjest hogwash
Skrevet

Sove..?

Har hørt mye om de der greiene, hva er det for noe? :klo:

Skrevet

Sove..?

Har hørt mye om de der greiene, hva er det for noe? :klo:

Det er en sånn greie jenter driver med :jepp: Samme som at de spør om de ser tykke ut :flekke: og er :snurt: når de har mensen, så sover de sånn 8 timer på natten :roll: Jenter er rare!

Skrevet

Aaaah! Dette var meget oppklarende K! :5:

Hyggelig å kunne bidra Hogwash :nigo::fnise: Ikke at jeg er noen ekspert på jenter altså, på ingen måte, men akkurat de tingene har jeg plukket opp :jepp:

Skrevet

Det er en sånn greie jenter driver med :jepp: Samme som at de spør om de ser tykke ut :flekke: og er :snurt: når de har mensen, så sover de sånn 8 timer på natten :roll: Jenter er rare!

:snurt:

Hvis du hadde hatt mensen hver måned så hadde nok du også vært ganske sur tenker jeg! :jolie:

:fnise:

Skrevet

Gurine, alt bra hos deg? :kose:

:vinke: Det går helt ok. Snart klar for ferie, det blir deilig! Hvordan går det med deg da? :kose:

Hvis du hadde hatt mensen hver måned så hadde nok du også vært ganske sur tenker jeg! :jolie:

Det hender han har mannsen.. :plystre::fnise:

Sorry K :blomst::ler:

Skrevet

Det kan jeg ikke nekte for Mia :fnise:

:vinke: Det går helt ok. Snart klar for ferie, det blir deilig! Hvordan går det med deg da? :kose:

Det hender han har mannsen.. :plystre::fnise:

Sorry K :blomst::ler:

Så bra :kose:

Eyy, psf :jolie: Kremt..jeg har vel mine perioder ja :ler:

Oki :gjeiper: Fikk to filmer i dag - HAYWIRE OG DESCENDANTS (eller hva den heter, med George Clooney) :jepp: Ellers så har jeg hjertebank SAMTIDIG som jeg har syyyykt leamus i høyre pupp :daane: durer og dirrer og hopper avgårde :sur:

Skrevet

Du har dine perioder ja. :ler:

Høyre pupp? :skratte:

Sorry... :pls:

Hjertebank er ikke bra. :troest: Du får slappe av med filmer. :klem:

Skrevet

Du har dine perioder ja. :ler:

Høyre pupp? :skratte:

Sorry... :pls:

Hjertebank er ikke bra. :troest: Du får slappe av med filmer. :klem:

I know :ler:

Ja høyre pupp :sur: Den durer og hopper så man ser jo aktiviteten på den gjennom t-skjorta :daane:

Nei, ubehagelig!!!! Mhm, jeg skulle akkurat til å logge av nå for å spise :sikle: og se litt på tv, så håper det hjelper. Ha en fin lørdag MIa :kose:

Skrevet

:hoho:

Håper du får en fin lørdag til tross for en hoppende pupp.. :skratte:

Det var dagens.. sorry.. :pls:

Skrevet

Hvordan går det med...puppen? :fnise:

Skrevet

:vinke: folkens :nigo:

Eyy, fælt som dere ler av min hoppende pupp da :glare::fnise: Men jeg kan meddele at puppehopping har sluttet, men har fortsatt hjertebank :sur:

Knipeøvelsene som hindrer at han kommer så fort :snurt: Aldri hørt på maken :jolie:

Skrevet

Det er kanskje ikke hjertebank k, det er nok bare puppen som hopper på innsiden!! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...