Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Katee
Skrevet

De der bøkene hadde nok gått i arv om de hadde hatt arvinger. Men det har de ikke altså. De er for opptatt med andres sladder og tull og fjas til å finne seg noen å hoppe i høyet med

:fnise:

Gjest Katee
Skrevet

Hvis jeg blir en sånn en så skal jeg ta det til det neste nivået :ler: En egen tråd på KG med alt det jeg finner ut. (De kaller meg ikke 'Langøre' for ingenting :ninja:)

"Dag 157,

Trinelise har fått ny kjæreste. Igjen. Hun har kastet ut den gamle (som vi nå finner på den brune puben nede i gata) og byttet han inn i en flunkende ny BI-student med sleik og pappas lånte millioner.

Karl drakk to Breezers på fredag. Utfall ukjent. Må undersøkes nærmere.

Kassamannen på Rimi sjarmerer fru Roaldsen. Fysj og fy!"

Skrevet
:skratte: Nå begynte jeg nesten å håpe at du blir en sånn en :fnise:
Skrevet

Er det regntøy? Er det? :hoppe: :hoppe: :lol:

Jah, regntøy (du er ikke kravstor du Gurine :kose: ) :ler:

Når jeg blir spurt "og ellers da?" så betyr det egentlig "Hvordan går det med kjærligheten?" :hjerte

Så, K, ellers da?

:fnise: korleis det går med kjærligheten ja. Nei, den går det vel ikke noe bra med :opplyser: Jeg er forsåvidt sikker på at jeg kommer til å dø singel og kjærlighetsløs :popcorn: Noe som egentlig ikke er så skremmende..burde kanskje være det men :vetikke:

:ler: artige historier Al!

Når jeg blir spurt "og ellers da?" betyr det "skal dere ikke ha barn snart?" eller "skal dere ikke flytte hjem snart?" :fnise:

Folk flest er teite!

Skrevet

Butikkdama! Henne er det en stund siden vi har hørt om :popcorn:

Skrevet

Ja hvordan går d med henne?

Skrevet

:vinke: Håper alle har hatt en fin helg :kose:

Så bra du har troa Al :klem:

Butikdama ja :fnise: Jeg har ikke sett henne på lenge, så hun unnslapp K82 sine klør :ler:

Jeg tok kvinneguiden sin quiz, hva kan du om fødsler? Fikk 8 av 10 rett jeg :jolie:

"Veldig bra! Du kan mye om fødsler. Kanskje har du født selv, eller akkurat vært på svangerskapskurs?"

Jeg sier det jeg, k82 er litt av en kar :hoho:

Gjest Katee
Skrevet

Du kommer til å bli en skikkelig god pappa du. Ser for meg at du kommer til å vite mer om svangerskapet enn den vordende mor. No offense! :):klem:

Skrevet

Du kommer til å bli en skikkelig god pappa du. Ser for meg at du kommer til å vite mer om svangerskapet enn den vordende mor. No offense! :):klem:

Takk takk :ler::kose:

No offense taken, det er jo bare fakta :ler: Men tenk så trygg hun dama kan være da, hun har jo en egen privat "lege" 24/7 :jolie::ler:

Gjest Katee
Skrevet

Ja, heller en velinformert pappa enn en som ikke kan noen verdens ting om babyer :)

Skrevet

:hoho:

Fikk 10/10 jeg, men må si jeg er imponert av resultatet ditt :ler:

Gjest Katee
Skrevet

Jeg følte jeg måtte ta den quizen jeg også :fnise: Fikk 9 av 10 :blink: Jeg er overrasket!

Skrevet

10 av 10 her også. :nigo:

Men jeg tippet på den med hva som blir mindre og mindre vanlig på sykehus. Men ble litt overrasket faktisk. At man ikke kan bruke lystgass under fødsler.. hva skal jeg bruke da? :sjokkert:

Nei det er sant.. jeg skal jo ikke ha flere jeg.. :ler:

Epidural ville iallefall vært totalt uaktuelt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...