Hoppetaujenta Skrevet 29. mai 2012 #14023 Skrevet 29. mai 2012 *tørke støv av Kristians lille rosa før han våkner*
kristian82 Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #14025 Skrevet 29. mai 2012 kos og klem Heia Faithy står til? *tørke støv av Kristians lille rosa før han våkner* Hmmmmmm..har jeg blitt utsatt for et miniovergrep mens jeg sov jaja, går greit siden det var deg Hoppetauet Ohh, myyyyyyyyyyyy jeg så nettopp verdens største edderkopp her...fyf...jeg haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaater edderkopper. Jeg garanterer at jeg oppfyller diagnosen for araknofobi eller hva det heter as En annen ting, hvor mange av KG jentene her har tuslet rundt i Oslo sine gater i dag på jakt etter å få kastet trusen sin på Justin Bever da ? Og til slutt nå vet jeg alt om fødsler, til klikk.no
mia83 Skrevet 30. mai 2012 #14026 Skrevet 30. mai 2012 litt av edderkoppfobien.. Men jeg har det selv jeg, så det er nå greit. Maur er ok, men ikke edderkopper. Ikke jeg. Har ikke vært i Oslo i dag. Fødsler er kjekt å vite litt om ja..
Guriane Skrevet 31. mai 2012 #14028 Skrevet 31. mai 2012 En annen ting, hvor mange av KG jentene her har tuslet rundt i Oslo sine gater i dag på jakt etter å få kastet trusen sin på Justin Bever da ? Jeg var faktisk i Oslo i går Men ikke for å slenge trusene mine rundt meg
mia83 Skrevet 1. juni 2012 #14031 Skrevet 1. juni 2012 Nei. Men kjenner du ikke til Fjellvettreglene?
kristian82 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #14033 Skrevet 2. juni 2012 god helg fagre frøkner (og hogwash) Edderkopper er så grusomme as Bedre med slanger da gjorde dere ikke? Hmmm, k82 lurer i all verden på hvem dere kaster trusene deres etter da I går fikk jeg meg to nye flotte sjakkbøker De består av ca 1100 oppgaver hver, taktiske trekk, og er ment for svært sterke spillere - selv om de på forsiden ser ut som barnebøker http://chessok.com/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=135 Merker de er vriene, meeen k82 skal løse hver jæææævla oppgave. Skal bli flink, skal bli flink
Guriane Skrevet 4. juni 2012 #14036 Skrevet 4. juni 2012 Nei. Men kjenner du ikke til Fjellvettreglene? Er ikke mye fjell i Oslo K!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå