kristian82 Skrevet 26. april 2012 Forfatter #13921 Skrevet 26. april 2012 Heia folkens Mitt frævar skyldes uhumør, så ikke din skyld Hogwash For en fin lokking da Hoppetauet Yo yo Virre Du og han Hjelmeset as Gurine på alle de fine jentene
Guriane Skrevet 26. april 2012 #13922 Skrevet 26. april 2012 Der var du jo! Håper humøret er bedre i morgen! Ja, Hjelmeset og jeg as
kristian82 Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #13929 Skrevet 4. mai 2012 God helg folkens Ja, dessverre Hogwash Jeg er lenge på do, men ikke sååå lenge på do Mia Gurine og resten av folket.
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2012 #13931 Skrevet 6. mai 2012 Hmm...siden det så ofte er tomt her; lurer på om jeg skal leie ut dette rommet og senga for en klekkelig sum pr natt? Kanskje pr. time? Burde være mulig å tjene litt på tomme rom. *forfatte annonse og legge ut på nett*
Gjest hogwash Skrevet 7. mai 2012 #13932 Skrevet 7. mai 2012 Hmm...siden det så ofte er tomt her; lurer på om jeg skal leie ut dette rommet og senga for en klekkelig sum pr natt? Kanskje pr. time? Burde være mulig å tjene litt på tomme rom. *forfatte annonse og legge ut på nett* Hopla altså...
kristian82 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #13934 Skrevet 8. mai 2012 Ikke for å kikke heller? jo, kikke kan jeg jo gjøre leeenge Hmm...siden det så ofte er tomt her; lurer på om jeg skal leie ut dette rommet og senga for en klekkelig sum pr natt? Kanskje pr. time? Burde være mulig å tjene litt på tomme rom. *forfatte annonse og legge ut på nett* Eyy, ikke lei ut rosaboken til bordell Hopla altså... Yeah
kristian82 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #13939 Skrevet 10. mai 2012 snillinger! For noen gode klemmer Ja,ikke i like uhumør Hva skjer her da? KG er treigt, kanskje PCn min bare mulig en restart er påkrevd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå