Guriane Skrevet 4. april 2012 #13841 Skrevet 4. april 2012 jeg så det ikke Jeg ønsker meg så mye sjakkpokal, 4 frøkner, min første million, doberman osv osv Gurine enn da?? Her! Ser du allerede får et par doberman(menn? ) så jeg skal se om jeg klarer å samle sammen fire snertne frøkner du kan få av meg
Guriane Skrevet 4. april 2012 #13842 Skrevet 4. april 2012 Og god påske forresten! over et påskeegg med masse godt i
kristian82 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #13843 Skrevet 4. april 2012 Du kan få en doberman. :opplyser Kanskje helst gi ham en liten nusselig Dober-valp og ikke en stor en? jeg må få den når den er valp, så den ser på meg som sjefen når den blir stoooor og sterk :klemmer God påske! Ligemåde :flekke Her! :goodbye Ser du allerede får et par doberman(menn? ) så jeg skal se om jeg klarer å samle sammen fire snertne frøkner du kan få av meg Der var du jo En doberman, mange dobermenn Så bra Det må være frøkner, gjerne med sånn bubble buts God påske til deg også
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #13844 Skrevet 4. april 2012 Det er jo ikke en mann. Det er er en Doberhund. Jeg har sett veldig mye på "Hundeviskeren", så det begynner å sitte et og annet av visdom nå.
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #13845 Skrevet 4. april 2012 Det må være frøkner med sånn bubble buts Hva er det du sier for noe vemmelig noe? Skal du ha damer som bobler bak? Æsj! Jeg visste jo at du var litt "sånn", men nå er du skikkelig kinky asså.
*appifany* Skrevet 4. april 2012 #13846 Skrevet 4. april 2012 God påske!! Jeg skal ikke fortelle om dagen din bare at du må ha en fin dag da
kristian82 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #13847 Skrevet 4. april 2012 (endret) Hva er det du sier for noe vemmelig noe? Skal du ha damer som bobler bak? Æsj! Jeg visste jo at du var litt "sånn", men nå er du skikkelig kinky asså. Gi deg da En sånn en http://www.youtube.com/watch?v=mvK9jO9FSYg&feature=related spes hun i den lyseblå bikinien :sikle: Du visste jeg var litt "sånn" ja K82 er ingen gris (kremt, klart jeg er det ) God påske!! Jeg skal ikke fortelle om dagen din bare at du må ha en fin dag da God påske til deg også APpi snill du er Endret 4. april 2012 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #13848 Skrevet 4. april 2012 spes hun i den lyseblå bikinien :sikle: --- K82 er ingen gris kremt, klart jeg er det Det så steinhardt ut det hos den modellen som visst hadde plassert sine "blå-piratlapper-foran-øyet", litt feil... Rene medisinballene jo?!? Kan ikke være så godt å få mot seg i stor hastighet sånt`no vell? --- Ja jeg har vel fornemmet at du er en søt liten nøff-nøff under ditt myke, fluffy, sjakkspillende ytre. Jeg følger med skjønner du.
kristian82 Skrevet 6. april 2012 Forfatter #13849 Skrevet 6. april 2012 (endret) Det så steinhardt ut det hos den modellen som visst hadde plassert sine "blå-piratlapper-foran-øyet", litt feil... Rene medisinballene jo?!? Kan ikke være så godt å få mot seg i stor hastighet sånt`no vell? --- Ja jeg har vel fornemmet at du er en søt liten nøff-nøff under ditt myke, fluffy, sjakkspillende ytre. Jeg følger med skjønner du. Jo, de vil jeg ha mot meg i stor/liten/whateeeeva av hastighet Du kjenner meg godt Hoppetaujenta Åhh, må skryte litt av meg selv I dag slo jeg først en kar som heter Gorgar - portugiser, i lynsjakk. Han ligger på 7 plass av alle lynsjakkspillere på instantchess.com (et par tusen medlemmer) . Så Slo jeg en kar fra færøyene, og etter et google søk på navnet hans fant jeg han som deltaker i en internasjonal turnering i Danmark med 1944 i rating http://www.ksu.dk/politiken_cup/turnering/deltagere.aspx?tur_id=866&land_dist=1&rat_dist=1&titel_dist=1&aar=2011 Jeg SKAAAAL få meg en sjakkpokal jeg har sett meg ut en turnering om 6 mnd. den skal jeg være med i, og der skaaaaal jeg ha poooookaaaahl Endret 6. april 2012 av kristian82
mia83 Skrevet 9. april 2012 #13854 Skrevet 9. april 2012 Så kuult! Nett-turnering eller? Du er virkelig flink altså!!
Hoppetaujenta Skrevet 9. april 2012 #13855 Skrevet 9. april 2012 I dag slo jeg først en kar som heter Gorgar I alle dager...er det Gorgene ved Fraggelberget du spiller mot eller?
*appifany* Skrevet 10. april 2012 #13859 Skrevet 10. april 2012 Kom og syng en sang, leke gjør vi dagen lang. Vi er godt i gan, i vårt Fragleberg!!! Så flink du er kåttito!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå