*appifany* Skrevet 19. mars 2012 #13764 Skrevet 19. mars 2012 Vel, det er litt mye som er up for tiden så er så sjelden innom de andre dagbøkene for tiden. Lover å skjerpe meg .... Etterhvert
kristian82 Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #13768 Skrevet 20. mars 2012 på folket. Jeg er her nu Mia Oki Appi, det er notert Nå har jeg fullført min Chess examam and training guide av Khmelnitsky, og fikk en overall rating på 1910 etter 200 oppgaver Mao bør jeg i alle fall knuse Lars Monsen. Må være fornøyd med det siden jeg har så kort fartstid i sjakkens verden. Ellers har jeg vondt i hofta..hoftekula
mia83 Skrevet 20. mars 2012 #13769 Skrevet 20. mars 2012 Uffda. Hvordan har du klart å få vondt i hoftekula da? Røyker du inne? Du er flink i sjakk ja! Hadde vært artig å se deg spille en gang. Men å spille mot deg tør jeg ikke. Kan nesten ikke reglene engang.
Gjest Gaby Skrevet 20. mars 2012 #13774 Skrevet 20. mars 2012 Sjakk er kult! Jeg vet hvordan brikkene kan flyttes, men strategien min begrenser seg nok til "flytte brikken og vente på tur mens jeg tenker på noe annet"
mia83 Skrevet 20. mars 2012 #13775 Skrevet 20. mars 2012 Sånn er det med meg også. Jeg hadde tapt etter 3 trekk tror jeg. Og jeg synes det er veldig kjedelig egentlig så jeg spiller det aldri. Sorry Kristian.
Gjest Katee Skrevet 20. mars 2012 #13776 Skrevet 20. mars 2012 (Jge tyvstartet åp karsken, jeg ) *hikk* *hkki*
kristian82 Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #13780 Skrevet 21. mars 2012 Uffda. Hvordan har du klart å få vondt i hoftekula da? Røyker du inne? Du er flink i sjakk ja! Hadde vært artig å se deg spille en gang. Men å spille mot deg tør jeg ikke. Kan nesten ikke reglene engang. Jeg jeg har også vondt i lysken min Ikke at jeg har gjort noen brå hoftebevegelser på en stund men Ikke inne..så mye Takk takk. Huff, da hadde jeg sikkert blitt nervøs. Det er lov å syns at det er kjedelig Ska vi ta oss en karsk i kveld K? :lur Pleier ikke å drikke, men ok, im down Sjakk er kult! Jeg vet hvordan brikkene kan flyttes, men strategien min begrenser seg nok til "flytte brikken og vente på tur mens jeg tenker på noe annet" :fnise jeg prøver å være mer konsentrert enn det, ellers taper man jo på 8 trekk :gjeiper: (Jge tyvstartet åp karsken, jeg :opplyser) *hikk* *hkki*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå