Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo takk, den er fin den mia. ;)

Skrevet

Vel, det er litt mye som er up for tiden ;) så er så sjelden innom de andre dagbøkene for tiden. Lover å skjerpe meg .... Etterhvert ;)

Skrevet

:vinke::kose: på folket.

Jeg er her nu Mia :nigo:

Oki Appi, det er notert :jolie::ler:

Nå har jeg fullført min Chess examam and training guide av Khmelnitsky, og fikk en overall rating på 1910 etter 200 oppgaver :jolie: Mao bør jeg i alle fall knuse Lars Monsen. Må være fornøyd med det siden jeg har så kort fartstid i sjakkens verden. :jepp:

Ellers har jeg vondt i hofta..hoftekula :roll::ler:

:smoke:

Skrevet

Uffda. Hvordan har du klart å få vondt i hoftekula da? :troest:

Røyker du inne? :fy_fy:

Du er flink i sjakk ja! :klappe:

Hadde vært artig å se deg spille en gang. Men å spille mot deg tør jeg ikke. Kan nesten ikke reglene engang. :lol:

Skrevet

Jada! Spørsmålet er vel heller om DERE tør! :lur:

Skrevet

Sjakk er kult! Jeg vet hvordan brikkene kan flyttes, men strategien min begrenser seg nok til "flytte brikken og vente på tur mens jeg tenker på noe annet" :fnise:

Skrevet

:fnise: Sånn er det med meg også. Jeg hadde tapt etter 3 trekk tror jeg. Og jeg synes det er veldig kjedelig egentlig så jeg spiller det aldri.

Sorry Kristian. :pls:

Skrevet

Uffda. Hvordan har du klart å få vondt i hoftekula da? :troest:

Røyker du inne? :fy_fy:

Du er flink i sjakk ja! :klappe:

Hadde vært artig å se deg spille en gang. Men å spille mot deg tør jeg ikke. Kan nesten ikke reglene engang. :lol:

Jeg :vetikke: jeg har også vondt i lysken min :sur: Ikke at jeg har gjort noen brå hoftebevegelser på en stund men :vetikke:

Ikke inne..så mye :ninja:

Takk takk. Huff, da hadde jeg sikkert blitt nervøs. Det er lov å syns at det er kjedelig :kose:

Ska vi ta oss en karsk i kveld K? :lur

Pleier ikke å drikke, men ok, im down :jepp:

Sjakk er kult! Jeg vet hvordan brikkene kan flyttes, men strategien min begrenser seg nok til "flytte brikken og vente på tur mens jeg tenker på noe annet" :fnise

:5:

:ler: jeg prøver å være mer konsentrert enn det, ellers taper man jo på 8 trekk :gjeiper:

:skya:

(Jge tyvstartet åp karsken, jeg :opplyser)

*hikk*

*hkki*

:pisk::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...