Guriane Skrevet 24. februar 2012 #13601 Skrevet 24. februar 2012 God helg alle sammen Feire at håret gror ja Hoppetaujenta Der var du jo Guriane Ey, den lille veiviseren må vekk jo Psf, du liker bare sånne hååååååååårete skogsmenn da God helg til deg også! Nei, nei, nei. Sånt må du ikke si. Den må du ta godt vare på, hører du?! Ja, sånne skogstroll Når han drar fram ryddesaga er jeg solgt vøtt Jeg har spist Nidars jubileumspose i kveld! Med blant annet Soho!
kristian82 Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #13604 Skrevet 27. februar 2012 Håper alle har hatt en fin helg Det bare regner hos meg Da er det bedre med litt kulde as
Gjest Katee Skrevet 27. februar 2012 #13605 Skrevet 27. februar 2012 Her er det utrolig nok opphold! Bank i bordet!
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2012 #13606 Skrevet 27. februar 2012 Tett tåkevegg her hos meg, men jeg vil ikke ha det kaldt for det om. Jeg vil ha vår og dette er veien å gå, helt sikkert.
kristian82 Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #13611 Skrevet 28. februar 2012 Har dere regnet over til meg Jah, 3 filmer Jeg venter litt med å åpne den Jeg å åpne pakker
kristian82 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #13615 Skrevet 29. februar 2012 Jeg er ikke noe flink til å pakke de inn Gaby, men å åpne de ja Mia Det er skøy Faen i heeelvete as Nå fikk jeg bare uavgjort i en sjakkmatch, fordi den jææævla tiden min gikk ut før jeg rakk å sette han i sjakkmatt. Han hadde bare den forbanna kongen sin igjen, og jeg hadde konge og dama :skrike:
Guriane Skrevet 29. februar 2012 #13616 Skrevet 29. februar 2012 Faen i heeelvete as Nå fikk jeg bare uavgjort i en sjakkmatch, fordi den jææævla tiden min gikk ut før jeg rakk å sette han i sjakkmatt. Han hadde bare den forbanna kongen sin igjen, og jeg hadde konge og dama :skrike: Du må huske å telle til ti..
kristian82 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #13617 Skrevet 29. februar 2012 Du må huske å telle til ti.. Jeg blir så aggresiv as Jeg får sånn knusetrang Det er så syyyykt irriterende å bare få uavgjort i en sånn posisjon 1.2.3.fitte!!..4...5 forbanna kødd...6...7...din jææææævel....8...9....10...
Guriane Skrevet 29. februar 2012 #13618 Skrevet 29. februar 2012 Kanskje bra det spilles over nettet..
kristian82 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #13619 Skrevet 29. februar 2012 Kanskje bra det spilles over nettet.. Jah, heeelt ærlig så tror jeg at du har et poeng. Jeg vet allerede nå at om jeg begynner å spille real life turneringer, og så taper/får uavgjort på noe sånt, så kommer jeg miiiiiiiiinst til å si/mumle "din heldige jæææævel" til motstanderen, og neeeekte å shake hands og takke for kampen Sorry, men akkurat på sjakken er jeg PLUSS, jeg er ganske så sikker på at mange av de sjakkfolka er tynne puttringer, mao. ingen match whatsoeeeever for gladiatork82 om de ypper seg
Guriane Skrevet 29. februar 2012 #13620 Skrevet 29. februar 2012 Jah, heeelt ærlig så tror jeg at du har et poeng. Jeg vet allerede nå at om jeg begynner å spille real life turneringer, og så taper/får uavgjort på noe sånt, så kommer jeg miiiiiiiiinst til å si/mumle "din heldige jæææævel" til motstanderen, og neeeekte å shake hands og takke for kampen Sorry, men akkurat på sjakken er jeg PLUSS, jeg er ganske så sikker på at mange av de sjakkfolka er tynne puttringer, mao. ingen match whatsoeeeever for gladiatork82 om de ypper seg Du må ikke slå de som er mindre enn deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå