Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

God helg alle sammen :kose:

Feire at håret gror ja Hoppetaujenta :skaal:

Der var du jo Guriane :kose: Ey, den lille veiviseren må vekk jo :jolie: Psf, du liker bare sånne hååååååååårete skogsmenn da :snurt::ler:

God helg til deg også! :klemmer:

Nei, nei, nei. Sånt må du ikke si. Den må du ta godt vare på, hører du?! :rope:

Ja, sånne skogstroll :jepp: Når han drar fram ryddesaga er jeg solgt vøtt :jolie:

Jeg har spist Nidars jubileumspose i kveld! Med blant annet Soho! :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper alle har hatt en fin helg :nigo:

Det bare regner hos meg :daane: Da er det bedre med litt kulde as :Nikke:

Skrevet

Tett tåkevegg her hos meg, men jeg vil ikke ha det kaldt for det om.

Jeg vil ha vår og dette er veien å gå, helt sikkert. :)

Skrevet

Har dere :sprettert: regnet over til meg :hakeslepp::snurt:

Jah, 3 filmer :nigo: Jeg venter litt med å åpne den :ler: Jeg :hjerte: å åpne pakker :opplyser:

Skrevet

Jeg er ikke noe flink til å pakke de inn Gaby, men å åpne de ja Mia :5: Det er skøy :nigo:

Faen i heeelvete as :sur: Nå fikk jeg bare uavgjort i en sjakkmatch, fordi den jææævla tiden min gikk ut før jeg rakk å sette han i sjakkmatt. Han hadde bare den forbanna kongen sin igjen, og jeg hadde konge og dama :rasende::grine: :skrike: :sukk:

Skrevet

Faen i heeelvete as :sur: Nå fikk jeg bare uavgjort i en sjakkmatch, fordi den jææævla tiden min gikk ut før jeg rakk å sette han i sjakkmatt. Han hadde bare den forbanna kongen sin igjen, og jeg hadde konge og dama :rasende::grine: :skrike: :sukk:

:overrasket:

Du må huske å telle til ti.. :fnise:

Skrevet

:overrasket:

Du må huske å telle til ti.. :fnise:

Jeg blir så aggresiv as :glare: Jeg får sånn knusetrang :jolie: Det er så syyyykt irriterende å bare få uavgjort i en sånn posisjon :sur:

1.2.3.fitte!!..4...5 forbanna kødd...6...7...din jææææævel....8...9....10... :glare:

:fnise:

Skrevet

:rulle:

Kanskje bra det spilles over nettet.. :plystre::fnise:

Jah, heeelt ærlig :hoho: så tror jeg at du har et poeng. Jeg vet allerede nå at om jeg begynner å spille real life turneringer, og så taper/får uavgjort på noe sånt, så kommer jeg miiiiiiiiinst til å si/mumle "din heldige jæææævel" til motstanderen, og neeeekte å shake hands og takke for kampen :ler: Sorry, men akkurat på sjakken er jeg :rasende: PLUSS, jeg er ganske så sikker på at mange av de sjakkfolka er tynne puttringer, mao. ingen match whatsoeeeever for gladiatork82 om de ypper seg :glare:

Skrevet

Jah, heeelt ærlig :hoho: så tror jeg at du har et poeng. Jeg vet allerede nå at om jeg begynner å spille real life turneringer, og så taper/får uavgjort på noe sånt, så kommer jeg miiiiiiiiinst til å si/mumle "din heldige jæææævel" til motstanderen, og neeeekte å shake hands og takke for kampen :ler: Sorry, men akkurat på sjakken er jeg :rasende: PLUSS, jeg er ganske så sikker på at mange av de sjakkfolka er tynne puttringer, mao. ingen match whatsoeeeever for gladiatork82 om de ypper seg :glare:

:hoho:

Du må ikke slå de som er mindre enn deg :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...