kristian82 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #13381 Skrevet 6. februar 2012 Stakkar dame Nei, er det først noe så er det klaps og biting..det er som brus og potetgull, hånd i hanske, pålegg til brødskive osv. hører sammen
Gjest Gaby Skrevet 6. februar 2012 #13382 Skrevet 6. februar 2012 Ja Det å tvangsmessig spise sitt eget hår er en sykdom visstnok..og så inneholder menneskehår noe greier, keramin eller hva det nå var, poenget er at det blir ikke fordøyd da...bare en stooor ball med hår ble tatt ut av magen på ho Æsj!! Det finnes mange rare sykdommer asså... Som med de som bare MÅ rive ut sitt eget hår. Men å spise det etterpå? Keratin heter det
Gjest hogwash Skrevet 6. februar 2012 #13383 Skrevet 6. februar 2012 God kveld Kristian! Hva skjer her inne da? *lese litt* *snike seg saaakte ut igjen...*
Guriane Skrevet 6. februar 2012 #13384 Skrevet 6. februar 2012 Nei, er det først noe så er det klaps og biting..det er som brus og potetgull, hånd i hanske, pålegg til brødskive osv. hører sammen Så da er det enten alt eller ingenting? Æsj!! Det finnes mange rare sykdommer asså... Som med de som bare MÅ rive ut sitt eget hår. Men å spise det etterpå? Keratin heter det Rive ut håret? Nei?! Finnes det noen som gjør det?
kristian82 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #13385 Skrevet 6. februar 2012 Keratin var det ja Gaby Skummelt med alle de sykdommene Hogwash da, rolig rolig *vinker deg tilbake inn i rosa slottet* Alt eller ingenting er veldig beskrivende for meg
Gjest Gaby Skrevet 6. februar 2012 #13386 Skrevet 6. februar 2012 Ja, noen får sånn trang til å rive ut hårstrå, ett etter ett Så får de snaue flekker etterhvert som de holder på. Det er ikke det verste syns jeg, det er hakket verre med de som plutselig føler at den ene foten eller armen ikke hører til kroppen lengre, og bare MÅ amputere den
Guriane Skrevet 6. februar 2012 #13387 Skrevet 6. februar 2012 Ja, noen får sånn trang til å rive ut hårstrå, ett etter ett Så får de snaue flekker etterhvert som de holder på. Det er ikke det verste syns jeg, det er hakket verre med de som plutselig føler at den ene foten eller armen ikke hører til kroppen lengre, og bare MÅ amputere den Jeg leste for noen år siden om han som stekte sine egen tær og spiste dem. Han var visst sulten forklarte han etterpå. Men han hadde kanskje tatt noe først..
kristian82 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #13388 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Ja, noen får sånn trang til å rive ut hårstrå, ett etter ett Så får de snaue flekker etterhvert som de holder på. Det er ikke det verste syns jeg, det er hakket verre med de som plutselig føler at den ene foten eller armen ikke hører til kroppen lengre, og bare MÅ amputere den Åh, DER må jeg sette ned foten Gaby, du må ikke snakke om sykdommer i rosa tråden K82 liker ikke å høre om sånt *advarsel gis* (dog på en vennlig måte) Rettelse - ikke andre sykdommer enn hva jeg selv snakker om da Endret 6. februar 2012 av kristian82
Gjest hogwash Skrevet 6. februar 2012 #13389 Skrevet 6. februar 2012 *la seg vinke inn igjen* Steke egne tær?! *snike seg ut igjen*
kristian82 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #13390 Skrevet 6. februar 2012 *la seg vinke inn igjen* Steke egne tær?! *snike seg ut igjen* *Holder hogwash fast* (dog på en vennlig måte ) Guri, ikke snakk om sånt, advarsel gis til deg også Kom her a Hogwash, vil du ha en ?
kristian82 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #13392 Skrevet 6. februar 2012 og Det skal du få *serverer på et sølvfat*
Gjest hogwash Skrevet 6. februar 2012 #13393 Skrevet 6. februar 2012 Luksus! Rosaboken er et meget hyggelig sted så lenge kvinnfolkene ikke tar av
Guriane Skrevet 6. februar 2012 #13395 Skrevet 6. februar 2012 *la seg vinke inn igjen* Steke egne tær?! *snike seg ut igjen* Sorry.. Guri, ikke snakk om sånt, advarsel gis til deg også Fikk jeg en sånn Sheldon-strike nå?
Guriane Skrevet 6. februar 2012 #13396 Skrevet 6. februar 2012 Luksus! Rosaboken er et meget hyggelig sted så lenge kvinnfolkene ikke tar av
kristian82 Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #13397 Skrevet 6. februar 2012 Den er det Hogwash Ja, jentene må oppføre seg Takk Gaby Sheldon strike Gurine? Det har jeg ikke fått med meg hva er?? Nå må jeg legge meg Ha en fin natt videre folkens
Gjest hogwash Skrevet 6. februar 2012 #13399 Skrevet 6. februar 2012 Sheldon strike Gurine? Det har jeg ikke fått med meg hva er?? 3(?) strikes så må man ta kurs! I hulen er det litt andre straffemetoder dog...
Guriane Skrevet 6. februar 2012 #13400 Skrevet 6. februar 2012 Sheldon strike Gurine? Det har jeg ikke fått med meg hva er?? Nå må jeg legge meg Ha en fin natt videre folkens Som Hog forklarte- tre strikes så må man ta kurs Sov godt, Kristian! 3(?) strikes så må man ta kurs! I hulen er det litt andre straffemetoder dog... Oh really..? Ikke vasking og sånt vel?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå