Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Ja, det tror jeg også Gaby :Nikke:

Nei, men det gikk jo vekk jo Al :redd: Men takk for kos alle sammen, dere er snille og gode :strix::klemmer:

For en artikkel :daane: støtter utroskap :roll: Er så mye fjerne folk as :daane:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du i helgen da K? :popcorn:

God helg! :klem:

Skrevet

Hva skal du i helgen da K? :popcorn:

God helg! :klem:

Bare Mia som er snill og skriver i boken min :jolie: Du får 4 :gave: for det :klemmer:

Jeg vet ikke, jeg har ingen store planer :) Blir nok noen gåturer, litt sjakk, godis og forhåpentligvis en film :) Der da? God helg til deg også :kose:

Nå er det helt ut med sånne pupper? :ler: Jeg er ikke sååå opptatt av pupper, de må ikke være så store lissom, MEN, de puppene der var jo bare :sikle: :sikle: da! At det er ut er bare tull :pisk:

Skrevet

Jasså, så du er liksom ikke SÅ opptatt av pupper sier du?

Alikevel presterer du sleikende dobbeltsmilehoder

som ser både ville og gale ut.

Jeg hører brunst-prustingen din helt hit, jo! :opplyser:

Du er ikke helt troverdig, min grabukkvenn... :lur:

*gjemme frontpartiet sitt for den gale, piskende mannen og komme seg UT herfra!* :glare:

• Liker 1
Skrevet

Jasså, så du er liksom ikke SÅ opptatt av pupper sier du?

Alikevel presterer du sleikende dobbeltsmilehoder

som ser både ville og gale ut.

Jeg hører brunst-prustingen din helt hit, jo! :opplyser:

Du er ikke helt troverdig, min grabukkvenn... :lur:

*gjemme frontpartiet sitt for den gale, piskende mannen og komme seg UT herfra!* :glare:

:rulle: :rulle: artig innlegg!

Men akkurat de var jo fine da :ler: Ikke vær redd da, pss pss kom her kom her *lokker med litt :sjokolade: *

Skrevet

Jeg har nu vært uten sjokolade i en mnd og er helt teflonbelagt hva sjokoladefristende menn angår...så deh såh! *fnys* :snurt:

Men ellers gir jeg en sunn og glad morgenklem til den søte lokkemannen. :fnise:

Skrevet

Bare Mia som er snill og skriver i boken min :jolie: Du får 4 :gave: for det :klemmer:

Jeg vet ikke, jeg har ingen store planer :) Blir nok noen gåturer, litt sjakk, godis og forhåpentligvis en film :) Der da? God helg til deg også :kose:

Nå er det helt ut med sånne pupper? :ler: Jeg er ikke sååå opptatt av pupper, de må ikke være så store lissom, MEN, de puppene der var jo bare :sikle: :sikle: da! At det er ut er bare tull :pisk:

:sexy:

Får jeg gave også? :arwen:

Skrevet

:troest: hoppetaujenta, sjokolade må man jo ha da :) Takk for klem, :klemmer:

Du kan få 1 gave Gurine :jolie: Det blir ikke det samme når man må "tvinge" / "spørre" om det. Blir sånn "er jeg kjekk??? er jeg kjekk??" "Jada :roll: "Er den stor, hvor stor???" Kjempestor :roll:

:skratte:

1 :gave: til hoppetaujenta også :Nikke:

Skrevet

Æsj nei de puppene var stygge. :kvalm: Når det er SÅ tydelig at det er silikon så er det bare kvalmt!

Men :helen: for gavene :klem:

Skrevet (endret)

Du kan få 1 gave Gurine :jolie: Det blir ikke det samme når man må "tvinge" / "spørre" om det. Blir sånn "er jeg kjekk??? er jeg kjekk??" "Jada :roll: "Er den stor, hvor stor???" Kjempestor :roll:

:skratte:

:hoho::skratte::rulle:

Hva kan jeg gjøre for å gjøre det godt igjen? :klo:

:flekke: ? :arwen:

Endret av Guriane
Gjest hogwash
Skrevet

..... MEN, de puppene der var jo bare :sikle: :sikle: da! At det er ut er bare tull :pisk:

Enig.

Jeg tenkte umiddelbart at hvis det der er ut så gi dem til meg :opplyser:

Skrevet

Tenker det blir så dyr porto at det ikke er verdt det :lol:

Skrevet (endret)

Hvilke pupper er det snakk om egentlig? :klo:

Kristian sine? :vetikke:;)

Endret av Guriane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...