kristian82 Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #13181 Skrevet 26. januar 2012 Ja, det tror jeg også Gaby Nei, men det gikk jo vekk jo Al Men takk for kos alle sammen, dere er snille og gode For en artikkel støtter utroskap Er så mye fjerne folk as
kristian82 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #13183 Skrevet 27. januar 2012 Hva skal du i helgen da K? God helg! Bare Mia som er snill og skriver i boken min Du får 4 for det Jeg vet ikke, jeg har ingen store planer Blir nok noen gåturer, litt sjakk, godis og forhåpentligvis en film Der da? God helg til deg også Nå er det helt ut med sånne pupper? Jeg er ikke sååå opptatt av pupper, de må ikke være så store lissom, MEN, de puppene der var jo bare :sikle: da! At det er ut er bare tull
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2012 #13184 Skrevet 27. januar 2012 Jasså, så du er liksom ikke SÅ opptatt av pupper sier du? Alikevel presterer du sleikende dobbeltsmilehoder som ser både ville og gale ut. Jeg hører brunst-prustingen din helt hit, jo! Du er ikke helt troverdig, min grabukkvenn... *gjemme frontpartiet sitt for den gale, piskende mannen og komme seg UT herfra!* 1
kristian82 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter #13185 Skrevet 27. januar 2012 Jasså, så du er liksom ikke SÅ opptatt av pupper sier du? Alikevel presterer du sleikende dobbeltsmilehoder som ser både ville og gale ut. Jeg hører brunst-prustingen din helt hit, jo! Du er ikke helt troverdig, min grabukkvenn... *gjemme frontpartiet sitt for den gale, piskende mannen og komme seg UT herfra!* :rulle: artig innlegg! Men akkurat de var jo fine da Ikke vær redd da, pss pss kom her kom her *lokker med litt *
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2012 #13186 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har nu vært uten sjokolade i en mnd og er helt teflonbelagt hva sjokoladefristende menn angår...så deh såh! *fnys* Men ellers gir jeg en sunn og glad morgenklem til den søte lokkemannen.
Guriane Skrevet 28. januar 2012 #13187 Skrevet 28. januar 2012 Bare Mia som er snill og skriver i boken min Du får 4 for det Jeg vet ikke, jeg har ingen store planer Blir nok noen gåturer, litt sjakk, godis og forhåpentligvis en film Der da? God helg til deg også Nå er det helt ut med sånne pupper? Jeg er ikke sååå opptatt av pupper, de må ikke være så store lissom, MEN, de puppene der var jo bare :sikle: da! At det er ut er bare tull Får jeg gave også?
kristian82 Skrevet 28. januar 2012 Forfatter #13188 Skrevet 28. januar 2012 hoppetaujenta, sjokolade må man jo ha da Takk for klem, Du kan få 1 gave Gurine Det blir ikke det samme når man må "tvinge" / "spørre" om det. Blir sånn "er jeg kjekk??? er jeg kjekk??" "Jada "Er den stor, hvor stor???" Kjempestor 1 til hoppetaujenta også
mia83 Skrevet 28. januar 2012 #13190 Skrevet 28. januar 2012 Bare Mia som er snill og skriver i boken min Du får 4 for det Jeg vet ikke, jeg har ingen store planer Blir nok noen gåturer, litt sjakk, godis og forhåpentligvis en film Der da? God helg til deg også Nå er det helt ut med sånne pupper? Jeg er ikke sååå opptatt av pupper, de må ikke være så store lissom, MEN, de puppene der var jo bare :sikle: da! At det er ut er bare tull Æsj nei de puppene var stygge. Når det er SÅ tydelig at det er silikon så er det bare kvalmt! Men for gavene
Guriane Skrevet 28. januar 2012 #13191 Skrevet 28. januar 2012 (endret) Du kan få 1 gave Gurine Det blir ikke det samme når man må "tvinge" / "spørre" om det. Blir sånn "er jeg kjekk??? er jeg kjekk??" "Jada "Er den stor, hvor stor???" Kjempestor Hva kan jeg gjøre for å gjøre det godt igjen? ? Endret 28. januar 2012 av Guriane
Gjest hogwash Skrevet 28. januar 2012 #13192 Skrevet 28. januar 2012 ..... MEN, de puppene der var jo bare :sikle: da! At det er ut er bare tull Enig. Jeg tenkte umiddelbart at hvis det der er ut så gi dem til meg
Guriane Skrevet 28. januar 2012 #13193 Skrevet 28. januar 2012 Tenker det blir så dyr porto at det ikke er verdt det
Gjest Katee Skrevet 28. januar 2012 #13195 Skrevet 28. januar 2012 Hvilke pupper er det snakk om egentlig?
Guriane Skrevet 28. januar 2012 #13196 Skrevet 28. januar 2012 (endret) Hvilke pupper er det snakk om egentlig? Kristian sine? Endret 28. januar 2012 av Guriane
Gjest hogwash Skrevet 28. januar 2012 #13200 Skrevet 28. januar 2012 God lørdagsunderholdning for mitt kjønn:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå