Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke: Godtfolk :klem:

Jeg så på the international ja. Den er skikkelig kuuuul :nigo: Så en annen bra film i helgen også Horrible bosses. Den må dere se :opplyser: Ellers hatt en fin rolig helg med mye godis og sjakk.

:vinke: Gaby! Så koslig du tok turen innom, en :sprettert: velkomst :gave: til deg.

:ler: selv om jeg ble veldig opptatt av :flekke: Al, fikk jeg med meg ninjaen for det :ler: De 2-3 tingene ja :plystre: hva kan nå det være :lur:

Mia - vi ble redd du hadde falt ned i et stort svart hull og ikke kom deg opp igjen :kose: Pommes free er digg!! Sikkert fine klær :nigo: Jah, jeg elsker å slå russere :bond:

:kose: Gurine.

I går vant jeg over hun her. Jeg spilte med svart også faktisk :bolledeig:

http://www.instantchess.com/?EXP=1&EC=3&FindPlUID=201308#2

Se hvor lenge hun har spilt og hvor mange kamper PLUSS hun er ratet som nr.6 av ekspertene (dvs. nr 6 av 1300-1400) :bolledeig: Hun går nok rart i noen dager etter møte med The K-Man :jolie::ler:

Skrevet

:klappe:

Du er flink.

Neida jeg faller ikke ned i noe hull, men jeg er ikke her så ofte lenger. Selv om jeg er her oftere enn deg tydeligvis. :lol:

Skrevet

:klappe:

Du er flink.

Neida jeg faller ikke ned i noe hull, men jeg er ikke her så ofte lenger. Selv om jeg er her oftere enn deg tydeligvis. :lol:

Takk takk *K82 tar av seg flosshatten og bukker dypt*

Nei, watch out for black holes :redd: Neeei, er du vel ikke :pisk::ler:

Skrevet

Hun går nok rart i noen dager etter møte med The K-Man

*host og hark* Jeg syns så tydelig du sa at det var sjakk det var snakk om jeg? :klo: Hva slags "internasjonal sørvis" er det egentlig du bedriver? NÅ røpet du deg ettertrykkelig, Kristian! :lur:

Skrevet

:vinke: Godtfolk :klem:

Jeg så på the international ja. Den er skikkelig kuuuul :nigo: Så en annen bra film i helgen også Horrible bosses. Den må dere se :opplyser: Ellers hatt en fin rolig helg med mye godis og sjakk.

:vinke: Gaby! Så koslig du tok turen innom, en :sprettert: velkomst :gave: til deg.

:ler: selv om jeg ble veldig opptatt av :flekke: Al, fikk jeg med meg ninjaen for det :ler: De 2-3 tingene ja :plystre: hva kan nå det være :lur:

Så flink du er, sjakkmester :klem:

Send meg en pm da og fortell :nigo: Som mor til dine fremtidige barn så har jeg en rett til å vite, syns jeg ;)

Skrevet

Send meg en pm da og fortell :nigo: Som mor til dine fremtidige barn så har jeg en rett til å vite, syns jeg ;)

Ja, nå har du det gående, K :plystre:

---

Du er flink, K-Man! :klappe: Bare si i fra når du måtte trenge bodyguard :jolie:

Skrevet

:vinke:

Det er bare sjakk Mar :fnise: Jeg bare prøvde meg på en metafor, eller å tale i bilder, men ei bokstavlig talt :fnise:

Takk Al :klem:

:hoho: ja, du har jo et poeng - det er jo du som må stille opp på :lur: til k82 så :rulle:

Takk Gurine :klemmer: Jah, du står øverst på lista mi over potensielle bodyguards :jepp:

Sjokolade og kaffe til meg Gaby? Jeg tar en liten slurk (4 slurker) og 3 ruter, til jeg får endelig klarsignal om at det var til meg :ler:

Skrevet

:danse:

Nå er det slutt på kaffe etter klokka 21 :opplyser:

:daane:

Skrevet

Ja, det er ikke sååå lurt :daane: Jeg vet ikke hvorfor jeg er våken enda :vetikke: Jeg drakk min siste kaffekopp sånn 7 tida tror jeg :klo:

Skrevet

*plukke opp smulene av sjokoladen fra gulvet og snuuuuuse lenge og inderlig på dem*

:sjenert:

Skrevet

Jeg kan sove uansett når jeg drikker kaffe. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...