Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slutte å sove lenge??! :bond: Nei du! Greit, jeg kan slutte å jobbe da :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsørger du meg da? Eller får meg på tjukken ihvertfall? :pls:

Skrevet

Jeg trente på crosstraineren :nigo: Og tok sit ups på ballen. Men enten så har jeg lagt på meg eller så har ballen mistet en del luft.. :sjenert:

Skrevet

Kan gjøre begge deler Al, først på tjukken og så forsørger jeg deg :Nikke::skratte:

Gurine - du er heldig som har en sånn crosstrainer å trene på hjemme :opplyser: Jeg savner muligheten til litt fettforbrenning i disse vintertider. Kan jo ikke jogge, så blir bare at en må gå turer. Noe som er vel å bra om det blir til at en gidder å gå ut da :ler:

:hoho: :hoho: :hoho: gi deg da, seff har ballen bare mistet litt luft :rulle:

*k82 ser for seg en engang stooor grønn ball med en liten Gurine på, som nå har blitt® klemt flat ala en liten fotball under stoooore russiaGury :fnise:

Skrevet

:tommelopp:

Det blir 2012-baby! Skal vi prøve på en 20.12.2012-baby?? :hoppe:

Skrevet

Gurine - du er heldig som har en sånn crosstrainer å trene på hjemme :opplyser: Jeg savner muligheten til litt fettforbrenning i disse vintertider. Kan jo ikke jogge, så blir bare at en må gå turer. Noe som er vel å bra om det blir til at en gidder å gå ut da :ler:

:hoho: :hoho: :hoho: gi deg da, seff har ballen bare mistet litt luft :rulle:

*k82 ser for seg en engang stooor grønn ball med en liten Gurine på, som nå har blitt® klemt flat ala en liten fotball under stoooore russiaGury :fnise:

Har du ikke brodder da? :jolie: Ellers er ski en fin måte å trene på.. Kreeemt :arwen:

Men ja, det er kjekt å ha en sånn en å ty til når det ikke frister å gå ut :jepp:

RussiaGury :rulle: Rart den ikke bare sprekker under meg :hoho: *Poff*

Skrevet

Ja, det blir kult Al :nigo: Vi må bare sjekke opp og utføre de tingene så det blir en jente, men det passer sikkert med den datoen :strix::fnise: *Im ready 4 actiooååoon* *bøy, tøy, varme opp alle ledd* :ler:

Jeg stoler ikke på sånne brodder, eller jeg har det når jeg går, men når jeg løper :redd: Nekter å tro det er noen brådder som kan sikre 90 kg i fart ordentlig :ler: Er bare drøye skiløyper med mongo bakker her. Gikk 1 gang der for et par år siden, AAALDRI igjen :snurt:

Poof påfølgt av PAAAANG når du deiser i gulvet så porselen og vaser rister ja :ler:

Skrevet

Jeg stoler ikke på sånne brodder, eller jeg har det når jeg går, men når jeg løper :redd: Nekter å tro det er noen brådder som kan sikre 90 kg i fart ordentlig :ler: Er bare drøye skiløyper med mongo bakker her. Gikk 1 gang der for et par år siden, AAALDRI igjen :snurt:

Poof påfølgt av PAAAANG når du deiser i gulvet så porselen og vaser rister ja :ler:

Det er bra trening for armene da :nigo:

Tenk om jeg detter gjennom gulvet og havner i kjelleren :redd:

Skrevet

Det var greit at du spiste pizza Kristian.

Cyberpizza funker vel ja, Al! :klem:

Hva slags pizza liker du best da Hog?

Skrevet

Bra trening er det Gurine :jepp: Jeg går bare så dårlig :ler:

:hoho: da vet jeg hvem det er, om jeg leser om en dame som trente og endte i kjelleren :fnise:

Jah, hun er ikke så verst Hogwash :jepp::ler: Bildene er ikke retusjert heller :popcorn:

Skrevet

Det var greit at du spiste pizza Kristian.

Hva slags pizza liker du best da Hog?

Så bra :hug: den var veldig god :nigo:

Skrevet

Ja, det blir kult Al :nigo: Vi må bare sjekke opp og utføre de tingene så det blir en jente, men det passer sikkert med den datoen :strix::fnise: *Im ready 4 actiooååoon* *bøy, tøy, varme opp alle ledd* :ler:

:tommelopp:

:jepp:

Skrevet

Hva slags pizza liker DU best da Kristian?

Vi har faktisk spist pizza i dag. Fra en kjede som også finnes der du bor K! :lur:

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg er glad i pizzaen til en tyrker i nærheten, men hjemmelaget med en alternativ bolognese og masse ost er også godt... :sikle:

..men kos dere, hogy må løpe :)

Skrevet

:hakeslepp:

Guriane er hot! :bond:

Jah, hun er ikke så verst Hogwash :jepp::ler: Bildene er ikke retusjert heller :popcorn:

Pff.. Dere to altså :sjenert:

:fnise:

Bra trening er det Gurine :jepp: Jeg går bare så dårlig :ler:

:hoho: da vet jeg hvem det er, om jeg leser om en dame som trente og endte i kjelleren :fnise:

Hvis du går når det er mørkt er det ingen som ser det ;)

Jupp. Medviet-Guri :jolie:

Skrevet

Natta Al :kose:

Jeg liker best pizza med biff, kjøttboller, salami, skinke Mia :sikle: Aha, hmmm, tror jeg vet hvem du mener :ninja:

:fnise: du får tåle det Gurine når du stiller opp på sånne bilder.

Men jeg blir jo sliten og svimmel av det Guriane :opplyser: Medviet ja :hoho:

Skrevet

Er det tilfeldigvis pizza nr 10? :lol:

Hog: Er det Mir du mener? :popcorn:

Skrevet

:fnise: du får tåle det Gurine når du stiller opp på sånne bilder.

Men jeg blir jo sliten og svimmel av det Guriane :opplyser: Medviet ja :hoho:

Takker og bukker for komplimenter :fnise: (selv om jeg kun stilte opp fordi du putta noe rart i grøten min :plystre: )

Pizza!!!! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...